Skocz do zawartości

Enduro dla niskiej osoby.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do większości motocykli można kupić kości obniżające zawieszenie tylne lub w ostateczności dorobić a przednie lagi wpóścić głębiej w półki i szafa gra.

No tak, ale to obniża tylko o 3 cm to przy KTM, który ma powiedzmy 930 cm to za mało. Jeżdżę Yamahą XT obniżoną na kościach i lagach i nóżki wiszą :(

 

Niski nie jestem, pare dni temu ściągałem BMW F650 z Warszawy, trasa w nocy ekspresówką i to maleństwo jest. Tzn. zawieszenie "siada" pod ciężarem, waże stówe, jest regulacja zawiasu.

 

Wiem i pewnie w przyszłym roku nabędę BMW F 650 lub też G 650 one są niskie bo ok 780 cm siedzenie, ale to motocykl, który będzie mi służył do podróżowania dalej niż widać komin, a poza tym szkoda takiego motka do codziennego śmigania po błocie w okół komina :) gdyby był jakiś inny enduro lżejszy z mniejszym silnikiem taki do 250 ccm i taki niski to bym zrobił wszystko aby go nabyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupi pomysł polecać motocykl do którego są znikome ilości części a niektórych praktycznie w ogóle nie idzie dostać.

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

 

Napisz mi czego nie możesz dostać ? Poza tym przy kupnie 4t wystarczy sie kierować zasadą silnik ma cykąć jak zegarek i nie bedzie problemu w przyszłosci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Napisz mi czego nie możesz dostać ? Poza tym przy kupnie 4t wystarczy sie kierować zasadą silnik ma cykąć jak zegarek i nie bedzie problemu w przyszłosci .

Np. Z pierścieniami tłokowymi jest problem, szczególnie do pojemności 239cc, temat przerabiany na forum dominatora.

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie wzrost jest problemem, a technika jazdy, mój bratanek startuje w MX 85, a jeszcze dość mały jest, ja mam 173 cm jeżdżę tylko w wysokich i mocnych amerykańskich butach wojskowych ( mam endurowe, ale jak jadę to muszę mieć możliwość szybkiego biegu, lub spaceru gdzieś w terenie, próbowałem te mx butki, ale nie nadaja się do dalszych spacerów), a mam ciężkie enduro z siedziskiem na 89 cm wysokości, owszem śmiesznie czasem się wygląda, ale daję radę i po mieście i w terenie, czasem trafia się gleba, ale z reguły z powodu: zbyt ostrej( nie chodzi o szybkość, ale o dynamikę) jazdy + słabych zużytych opon - jak na takiego kloca w terenie...

 

XT 660 nie jest zbyt niski, ale można dokupić zestaw obniżający zawieszenie z tyłu, a z przodu trza wpuścić lagi ile się da a jak nie to przesunąć na specjalnych odsuwanych do tyłu "kościach" mocujących kierownicę do półki i wtedy lagi można tyle wypuszczać ile się chce.

Przy takich zabiegach zwróć uwagę by okablowanie kierownicy i sterowania motocyklem nie było napięte jak baranie jaja przy max skręcie w lewo i prawo + max obciążenie i odciążenie motocykla... zawsze na kabelkach ma być luz....

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...