4jku Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Hornet, Bandit czy Fazer - poj. 600. Zależy mi na jak najlepszej trakcji, krótkie przebiegi, jazda miejska, bez szaleństw. Lubię pozycję jak na enduro, ale LC4 SM jest dosyć specyficzne, do tego singiel, chciałbym coś bardziej elastycznego z kulturalnie pracującym silnikiem. Wymieniłem dzisiaj olej w exc 200 i się przejechałem otwierając sezon, i stwierdzam że LC4 640 (którym ganiam już w tym sezonie od 3 tygodni) vs exc 200 to motorynka dla małych dziewczynek, ogólnie czuję że czas na jakąś zmianę :D Ostatecznie w grę wchodzi też Gladius. Słucham bardziej doświadczonych i objechanych kolegów, co radzicie, w którą stronę się kierować? Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Hornetem nie jezdzilem i z tego bardzo ubolewam ale zalezy do czego potrzebujesz moto.Bandit i Fazerka to takie dwie przyjaciolki ze szkoly, psiapsiólki.Bandit to gruba dupa a Fazerka to chuda laska. No i zalezy co lubisz. Tak p.s. Obydwie nie sa elastyczne, to jeszcze mlode siksy, lubia jak je posmyrac po obrotach.Mozna zachecic je kupujac zabawki -podkrecone zebatki, sa bardziej chetne i szybciej dochodza. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Jako były posiadacz LC4 640SM powiem krótko: na co byś nie wsiadł to zostanie stary odruch, że jak jest okazja to strzelasz ze sprzęgła żeby podnieść przednie koło - bo na KTMie to było dziecinnie proste i sprawiało frajdę :D A taki Bandit, Hornet, Fazer czy Gladius już tak łatwo na gumę nie idą, trzeba trochę się wysilić. Będzie brakować tego "pazura" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Bandit ku*wa! ;) Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 gsr i dziekuje.... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Jeśli $$ pozwala bierz Dorsoduro 750Faziego Horneta czy dziorka trzeba ostro kręcić żeby jako tako jechały. A po przesiadce z sieczkarni (czytaj lc4) będzie ci brakować momentu na dole.Dla tego polecał bym coś z silnikiem V. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Z tego wszystkiego tylko Street Triple. Reszta jest gorsza w każdej jednej konkurencji. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Jeśli $$ pozwala bierz Dorsoduro 750 Całkiem ciekawa propozycja... Tylko czy nie jest to troszkę egzotyczny sprzęt? Z tego wszystkiego tylko Street Triple. Reszta jest gorsza w każdej jednej konkurencji. Hmm... Myślałem że zawężę krąg poszukiwań, ale widzę że będzie wręcz na odwrót :D Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Nie podałeś zakresu cenowego, ale też zdecydowanie celowałbym w Street Triple, zwłaszcza R. Japońskie nakedy bije na głowę zawieszeniami, hamulcami, silnikiem, ale przede wszystkim mocno zabawowym charakterem, co po przesiadce z SM może być ważne :) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 O tak.. zabawowy to zdecydowanie dobre określenie. Kupiłem R, w sumie lekko na pałę i się zakochałem w tym koniu. A jeździłem już wieloma sprzetami ;). Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Dorszy nie jest u nas za dużo, ale czy to jakaś przeszkoda?Będziesz miał wyróżniający się z tłumu motocykl. Dostęp do części w dzisiejszych czasach to już nie problem. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Chyba jestem mało konsekwentny, ale strasznie spodobało mi się BMW F650 CS. Czy jestem dziwny? Co sądzicie, ktoś potrafi sensownie mi to wybić z głowy? Aha, w kwestii osiągów ja więcej nie potrzebuję :) Aha, zakres cenowy: okolice 10-12k. Mniam :Dhttp://otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-cs-abs-zadbany-faktura-ID6yjDPJ.html Edytowane 18 Lipca 2016 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Brzydkie to, tankuje się jak samochód - a w końcu chcesz jeździć motocyklem nie? Pasek to dobry do spodni, jedna tarcza z przodu czyli zatrzymasz się kilometr dalej niż planujesz :)Tylko takie głupoty mi do głowy przyszły. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 No tak, stylistyka nie każdemu się podoba, wręcz prawie każdemu się nie podoba, ale ja czasem jestem taki trochę "na opak", czasem kręcą mnie oryginalne dziwadła :D cóż począć. Tak więc stylistykę pomijamy, ale możecie mnie wytykać palcem na mieście :) Ten pasek to faktycznie takie zło? Ponoć bardziej żywotne od łańcucha. Co do jednej tarczy to mój LC4 na jednej staje w miejscu, SVka kolegi na dwóch, a jak jechałem to miałem wrażenie że hamuję silnikiem a nie klamką. Hamowanie bmki ocenię jak się uda przejechać ;) Ale może jakieś zastrzeżenia do rotaxów? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Tego, ponieważ sprawdzony i pewny sprzęt, tylko o kulturze jazdy mowy być nie może, moment robi swoje... https://www.youtube.com/watch?v=oc9LEH8SD64 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.