tekero Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam. Tydzień temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Hondy CBR 600rr PC37 2006r. Mianowicie borykam się z takim problemem, sprzedawca był prywatnym użytkownikiem, nie handlarz. Potrafił wzbudzić w sobie zaufanie, na miejscu oględzin motocykl wydawał się igiełka, cały w oryginalne (jedynie zmienione kierunkowskazy), opony 2006r, 9800km przebiegu. I tu pojawia się mój problem - jedynym mankamentem jaki znalazłem było to iż był delikatny luz na łożysku główki ramy, pomyślałem że poprostu wystarczy je dokręcić. Po kupnie dostałem się do łożyska i okazuję się że łożysko nie jest oryginalne. Jak myślicie, czy jest możliwość wymiany łożyska po tak małym przebiegu? Sam osobiście w to wątpie, na początku byłem zdenerwowany i miałem jechać odwieźć ten motocykl ale silnik jest igiełka, całokształt bez żadnych przygód. Mam ogromną prośbę, I właścicielem w kraju był SEBASTIAN ŁUKARSK* (rocznik 91`) z Częstochowy lub okolic, chciałbym się z tym gościem skontaktować i porozmawiać, jeździł ponad rok na tym motocyklu i na pewno wie więcej niż ja na dzień dzisiejszy. Motocykl miał wtedy rejestrację SC 209E. Jeśli ktoś zna tego Pana, ma na niego jakiś namiar, bądź zna motocykl ze zdjęć poniżej - proszę o kontakt! Wszystkie dane mam z karty pojazdu. VIN - JH1PC37A16M300127 PS. Jeszcze jedno pytanie - w PC37 po lifcie, jakie były montowane oryginalnie zaciski? Nissin czy Tokico? PS2. Nie wiedziałem gdzie umieścić temat - jeśli zły dział proszę @ o przeniesienie! Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez tekero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak igiełka to po co się stresujesz, co za różnica jaki faktycznie ma przebieg? Wymiana po tak krótkim przebiegu jest możliwa ale mało prawdopodobna. Edytowane 9 Kwietnia 2016 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Nie jestem pewien czy takie publiczne podawanie czyichś danych jest legalne... Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Nie podawaj publicznie danych, ja bym się strasznie wkur... gdybym na jakimś forum przeczytał swoje dane. Łożysko główki ramy to normalna część eksploatacyjna, która ulega zużyciu więc nie wiem w czym szukasz problemu. Po prostu oddaj do mechanika, odżałuj te 300zł i wymień. Motocykl pewnie często był stawiany "na gumę" i stąd szybkie zużycie. Nie miej pretensji do sprzedającego, że w motocyklu coś będzie wymagało wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Dokładnie, motocykl dużo latał na kole. Pierwszy właściciel w Polsce nic Ci tu nie pomoże, tym bardziej że może on sam tego nie robił a jedynie ten od którego kupiłeś. Ale biorąc pod uwagę wiek to pewnie obaj dobrze łoili :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWfilip Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jeśli wedle Twojej wiedzy, bo sprawdziłeś, jest luz na łożysku to przebieg nie ma nic do tego. Nie można tego luzu zniwelować to należy łożysko wymienić. A szukanie poprzedniego właściciela jest bezcelowe. Pogłębi tylko Twoją frustrację (a może i nie), ale będzie miał pretensje, że szuka go cała Polska. Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Witam. Tydzień temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Hondy CBR 600rr PC37 2006r. Mianowicie borykam się z takim problemem, sprzedawca był prywatnym użytkownikiem, nie handlarz. Potrafił wzbudzić w sobie zaufanie, na miejscu oględzin motocykl wydawał się igiełka, cały w oryginalne (jedynie zmienione kierunkowskazy), opony 2006r, 9800km przebiegu. I tu pojawia się mój problem - jedynym mankamentem jaki znalazłem było to iż był delikatny luz na łożysku główki ramy, pomyślałem że poprostu wystarczy je dokręcić. Po kupnie dostałem się do łożyska i okazuję się że łożysko nie jest oryginalne. Jak myślicie, czy jest możliwość wymiany łożyska po tak małym przebiegu? Sam osobiście w to wątpie, na początku byłem zdenerwowany i miałem jechać odwieźć ten motocykl ale silnik jest igiełka, całokształt bez żadnych przygód. Mam ogromną prośbę, I właścicielem w kraju był SEBASTIAN ŁUKARSK* (rocznik 91`) z Częstochowy lub okolic, chciałbym się z tym gościem skontaktować i porozmawiać, jeździł ponad rok na tym motocyklu i na pewno wie więcej niż ja na dzień dzisiejszy. Motocykl miał wtedy rejestrację SC 209E. Jeśli ktoś zna tego Pana, ma na niego jakiś namiar, bądź zna motocykl ze zdjęć poniżej - proszę o kontakt! Wszystkie dane mam z karty pojazdu. VIN - JH1PC37A16M300127 PS. Jeszcze jedno pytanie - w PC37 po lifcie, jakie były montowane oryginalnie zaciski? Nissin czy Tokico? PS2. Nie wiedziałem gdzie umieścić temat - jeśli zły dział proszę @ o przeniesienie! 2003-2004 Nissin2005-2006 Tokico Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 A tak na marginesie - 10 letnie opony w sportowym motocyklu, który ma prawie 120KM? Ja bym się bał tym szybciej jeździć. Na zdjęciach ktoś na te opony wpakował sporą ilość Plaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie wierzę w to co czytam :biggrin:Kupiłeś 10 letni motocykl i masz pretensje do właściciela, że coś w nim było wymieniane?! Nawet jak, rzeczywiście ma te 9800km to nie możesz mieć pretensji. Sprzedający jest osobą prywatna i nie musi znać stanu technicznego pojazdu. Nie może jednak zataić niedomagań o ile o nich wie...Natomiast komis musi znać stan techniczny sprzedawanych pojazdów.Jeśli ten motocykl jest bezwypadkowy i z takim przebiegiem to za naszą zachodnią granicą jest wart, w przeliczeniu na złotówki - ponad 20tys. zł! Tak to nie żart - tam zadbane maszyny po tyle chodzą!9800km na tylnej sportowej oponie - nie chce mi się wierzyć w tak duży przebieg na jednej gumie. Jaki to producent i model? Wymień te opony jak najprędzej na nowe, tu chodzi o Twoje zdrowie i życie! Wracając do tematu to masz mocno wyidealizowanie podejście do motocykli. To tak jakbyś chciał poznać inteligentną, seksowną dziewczynę po trzydziestce, której nikt przed Tobą nawet nie dotykał :) Jak chcesz mieć nówkę sztukę motocykl to idziesz do salonu i płacisz gruby hajs, a jak chcesz "igiełkę w oryginale" za cenę np. 50% nówki to musisz być przygotowany na takie niespodzianki jak te z łożyskiem. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.