Skocz do zawartości

tekero

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CR 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Olkusz

Ostatnie wizyty

152 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tekero

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Tydzień temu stałem się szczęśliwym posiadaczem Hondy CBR 600rr PC37 2006r. Mianowicie borykam się z takim problemem, sprzedawca był prywatnym użytkownikiem, nie handlarz. Potrafił wzbudzić w sobie zaufanie, na miejscu oględzin motocykl wydawał się igiełka, cały w oryginalne (jedynie zmienione kierunkowskazy), opony 2006r, 9800km przebiegu. I tu pojawia się mój problem - jedynym mankamentem jaki znalazłem było to iż był delikatny luz na łożysku główki ramy, pomyślałem że poprostu wystarczy je dokręcić. Po kupnie dostałem się do łożyska i okazuję się że łożysko nie jest oryginalne. Jak myślicie, czy jest możliwość wymiany łożyska po tak małym przebiegu? Sam osobiście w to wątpie, na początku byłem zdenerwowany i miałem jechać odwieźć ten motocykl ale silnik jest igiełka, całokształt bez żadnych przygód. Mam ogromną prośbę, I właścicielem w kraju był SEBASTIAN ŁUKARSK* (rocznik 91`) z Częstochowy lub okolic, chciałbym się z tym gościem skontaktować i porozmawiać, jeździł ponad rok na tym motocyklu i na pewno wie więcej niż ja na dzień dzisiejszy. Motocykl miał wtedy rejestrację SC 209E. Jeśli ktoś zna tego Pana, ma na niego jakiś namiar, bądź zna motocykl ze zdjęć poniżej - proszę o kontakt! Wszystkie dane mam z karty pojazdu. VIN - JH1PC37A16M300127 PS. Jeszcze jedno pytanie - w PC37 po lifcie, jakie były montowane oryginalnie zaciski? Nissin czy Tokico? PS2. Nie wiedziałem gdzie umieścić temat - jeśli zły dział proszę @ o przeniesienie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...