turion16 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 A co ja robię , przecież się słucham i chce zmierzyć kompresję jeszcze raz, oraz umyć silnik i looknac co i jak z tymi wyciekami, czyli mam sprawdzić instalacje ? a dokładnie przy modułach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Najpierw zrób co inni napisali. Moduł potraktuj jako ostateczność. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ja tam obstawiam, że skończy się na wymianie silnika ;) I na przyszłość: nie kupować złomów po przejściach bo to nadaje się tylko na śmietnik. Żeby to potem zreanimować to z portfela wyjdzie któryś tysiąc z rzędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Te piece są nie do zdarcia: Jak po odpaleniu chodzi to nie jest tak źle. Trzeba tylko doprowadzić do ładu. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 tak zjaranej gumy jeszcze nie widziałem! 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Bo to Jozin :) Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Odpalałem peta o jego wydech (chyba jego) w Bydgoszczy...całą noc napier... lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Jozina to oczywiście znam:), (chyba ma za ubogą mieszankę bo kolanka czerone;)) 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Przeciwnie do tego co niektorzy tu pisza ten konkretny silnik to nie CBR600 i spokojnie sie go naprawia, tyle ze to kosztuje.Z drugiej strony cena za motocykl byla niska wiec wiadomo ze kilka rzeczy jest do zrobienia i troche pieniedzy do wydania.Tak jak koledzy pisza najpierw trzeba zvbadac stan silnika, czyli pomiar kompresji z proba olejowa po ustawieniu luzow zaworowych. W zaleznosci od tego co z niej wyjdzie mozna dalej dopiero dzialac.Trzeba sie jednak liczyc z tym ze w Suzuki gora silnika siedzi na dlugich szpilkach i ma za malo kolkow ustalajacych.Z czasem wszystko zaczyna pracowac i pojawiaja sie wycieki spod uszczelki pod cylindrem.W tak starym piecu moga byc zuzyte zarowno tloki z pierscieniami jak i prowadnice zaworow. Sama wymiana uszczelniaczy prowadnicmoze nie pomoc na dlugo.Skakanie obrotow moze byc spowodowane popekanymi kroccami ssacymi.Ale nie ma co gdybac tylko trzeba robic ten pomiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turion16 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Lada dzień wezmę się za pomierzenie kompresji manometrem wkręcanym, żeby nie było żadnych uchybień, po zbadaniu tego dam Wam znać jakie powychodziły wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Najpierw kup szczelinomierz i zmierz luzy zaworowe. Jeśli się pokasowały i zawory się nie domykają to kompresji i tak nie będzie, co nie znaczy że silnik od razu na złom. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turion16 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 szczelinomierz jest kupiony, ale za ustawianie zajmę się dopiero jutro, dzisiaj niestety czasu nie ma na to, co najwyżej poczytam w książce serwisowej ile powinny wynosić luzy zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Lada dzień wezmę się za pomierzenie kompresji manometrem wkręcanym, żeby nie było żadnych uchybień, po zbadaniu tego dam Wam znać jakie powychodziły wyniki. Odkręcałeś manetkę na full przy poprzednim pomiarze ??? Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turion16 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Tak manetke na full dokręcania była przy pomiarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turion16 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Moto sprzedane.. koniec tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi