kuba89 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 SA dwa silniki za około 1000zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba89 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 (edytowane) mechanik oddal 1000 zl połamane panewki, zawory pogiete,zerwany łańcuszek rozrządu. Przyczyna ?? nie dokręcona śruba zębatki wałka ssącego!!!!!!zakupiłem dziś silnik z gaźnikami i który ma moc 92 km dane z hamowni zrobione przed kupnem.Może i dziadek z motocykla a które z nowych motocykli po 25 latach będzie miał o 1 koń mniej nisz fabryka dala do tego czasu korby po wychodzą bokiem!!kupijac ten silnik właściciel miał druga identyczna jak moja w idealnym stanie plastiki nie połamane nówka jak z fabryki która posiadała przebieg 930km nawet tarcze nie nosiły sladów zurzyciaYUBY twój motocykl jak osiągnie wiek 25 lat będzie jeszcze wogole jeździł???pewnie za rok go huta przywita na przetop :) Edytowane 9 Grudnia 2015 przez kuba89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 Kuba nie chcę być sarkastyczny ale ten "mechanik" już ileś razy spaprał swoją robotę a TY cały czas u niego coś robiłeś.A teraz płacz na forum że piec to szrot. Prawda jest taka że to co się stało to jest na Twoje wyraźne życzenie. Jak chcesz aby to dalej jeździło to najtańszą opcją jest wymiana pieca na inny,ewentualnie wymiana pieca i remont tego pieca jeśli chcesz zatrzymać moto na dłuuugie lata jako klasyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 mechanik oddal 1000 zl No to jak się pokajał to faktycznie musiał spier***** mocno, bo jestem w szoku że nie szedł w zaparte... Chociaż taki plus z sytuacji... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2015 podaj dane tego Partacza , niech kazdy go omija szerokim lukiem.. dlatego wole oddawac moto do zaufanego czlowieka , moze nie tanio , ale pewnie...a co moge, zrobie sam btw mi kiedys mechanik zapomnial poskrecac zawiesznie w puszczce..zorientowalem sie po 100 km, jak zaczelo cos mi stukac w zawieszeniu....okazalo sie ze 1 sruby juz nie bylo, a druga odkrecala sie palcami... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba89 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Witam :) Nazywam się Kamil i używam konta Kuby.z kuby motocyklem jest wszystko oki i dlatego ja tam oddałem swoje moto pierwsza naprawa i odrazy wtopa!!Silnik zakupiony wymieniony rozrząd ustawione zawory nowy olej i filtry .gaźniki synchro prawie??pytanie:Ładnie pali zimna równo chodzi na ssaniu po zagrzaniu lekkim odpuszczam sanie trzyma 1100 rmp gdy się zagrzeje dobrze po przegarowaniu spada na 800 rmp i potem wyrównuje do 1100 i w zakresie 7-8 tys ma zmyła przy wkręcaniu na obroty.Podejrzewam zbyt bogata mieszankę paliwa mam racje ??jak ostawić poziomy paliwa i skład mieszanki na tych gaźnikach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 ja bym zaczął od filtra powietrza, jaki masz wydech? może iglica za nisko. Śruby składów i poziomy paliwa zostaw narazie w spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Pany bez urazy.... Posiadam zarówno starsze, jak i nowsze motocykle. Ale cóż rzec... Motocykl w moim wieku (mam 26 lat) już nie powinen być użytkowany na drogach, tylko trzymany w muzeum. W Japonii motocykle 10 letnie są złomowane. Przebiegi to nie wszystko. Nawet najlepsze materiały podlegają czasowemu zużyciu. Nic nie jest niezniszczalne. Jeśli mechanik zawala robotę, to zamiast dotować stodolarza (domyślam się, że tam trafił), wybierz renomowany warsztat. Nie mi oceniać przyczynę awarii, ale jeśli jest to rzeczywiście odkręcenie śruby na wałku, to najprawdopodobniej był to brak klucza dynamometrycznego w warsztacie, co tylko świadczy o dennym poziomie usługi. Żaden porządny zakład nie pozwoliłby sobie na taki błąd. Jeśli chcesz jeździć klasykiem, to licz się z tym, że każdego dnia może wystąpić poważna awaria. Niestety - rzadko który model z dawniejszych motocykli japońskich był produkowany na tyle masowo, by ceny nowych części można było porównać z codziennym zakupem bułek. Naprawa klasyków częściami mającymi za sobą niewiadomą ilość przebiegu i 30 lat użytkowania kompletnie mija się z celem. Jeśli nie stać Cię na nic nowszego, musisz pomyśleć o rowerze, ponieważ szkoda by takie sprzęty ginęły z błahych powodów :) Edytowane 16 Grudnia 2015 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba89 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Filtr Paliwa powietrza nowe na poprzednim silniku przejechały około 1500 km wydech oryginalny nie rozwiercany nie bebeszony! rurki od dopalania spalin wyczyszczone. kubagsxTen klasyk w tym sezonie przejechał 10 tys km bez żadnej awarii interesowało mnie paliwo i wymiana oleju.wszystkie awarie zebrały się na jeden czas po odbiorze od mechanika.CO do mechanika to chyba miał zły dzień albo totalnie olał sprawę jeśli można naprawić 2 letnie BMW 1000 RR to tym bardziej 25 letnia CBR 600 F1, motocykl który jest mega prosty prawie jak cep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 No to jak się pokajał to faktycznie musiał spier***** mocno, bo jestem w szoku że nie szedł w zaparte... Chociaż taki plus z sytuacji... W tej sytuacji może i plus, ale jak by kolega się połamał przez zablokowany silnik to te 1000zł było by warte tyle co papier toaletowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Pany bez urazy.... Posiadam zarówno starsze, jak i nowsze motocykle. Ale cóż rzec... Motocykl w moim wieku (mam 26 lat) już nie powinen być użytkowany na drogach, tylko trzymany w muzeum. W Japonii motocykle 10 letnie są złomowane. Przebiegi to nie wszystko. Nawet najlepsze materiały podlegają czasowemu zużyciu. Nic nie jest niezniszczalne. Jeśli mechanik zawala robotę, to zamiast dotować stodolarza (domyślam się, że tam trafił), wybierz renomowany warsztat. Nie mi oceniać przyczynę awarii, ale jeśli jest to rzeczywiście odkręcenie śruby na wałku, to najprawdopodobniej był to brak klucza dynamometrycznego w warsztacie, co tylko świadczy o dennym poziomie usługi. Żaden porządny zakład nie pozwoliłby sobie na taki błąd. Jeśli chcesz jeździć klasykiem, to licz się z tym, że każdego dnia może wystąpić poważna awaria. Niestety - rzadko który model z dawniejszych motocykli japońskich był produkowany na tyle masowo, by ceny nowych części można było porównać z codziennym zakupem bułek. Naprawa klasyków częściami mającymi za sobą niewiadomą ilość przebiegu i 30 lat użytkowania kompletnie mija się z celem. Jeśli nie stać Cię na nic nowszego, musisz pomyśleć o rowerze, ponieważ szkoda by takie sprzęty ginęły z błahych powodów :) Ależ pier**lenie. Miałem dokładnie taka cbr jak w tym temacie, f1 z 1990 roku. Przez 4 lata zrobiłem nią 40 tys. km po całej Polsce i trochę poza nią. Sprzedałem ją za grosze i teraz tego żałuję. Świetny motocykl, nic się nie działo w trakcie użytkowania, żadnych awarii, tylko wymiana części eksploatacyjnych. Nawet oleju nie brał .... dosłownie nic.Pocieszenie tylko takie że sprzedałem swojemu kumplowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.