Skocz do zawartości

kuba89

Forumowicze
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kuba89

  • Urodziny 11/27/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWA

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB 600 F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9347209

Osiągnięcia kuba89

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam, zwracam się z zapytaniem do kolegów odnośnie problemu z moim hornetem. Mianowicie po regulacji zaworów oraz synchro gaźników i wymianie filtra powietrza (profilaktycznie jak książka pisze po 12 tys km, dodam, że przed zabiegiem silnik chodził idealnie), zaczęły się problemy z gaśnięciem tak jakby brakowało paliwa (występuje to chyba tylko w pozycji kranika na ON - zbiornik prawie pełny, po odpaleniu i przejechaniu 5 km silnik gaśnie i odpala po 5-10 min postoju gdy pomajstruje z pozycją kranika on - res - off), potem powtarza się to dwa, trzy razy i jest w porządku - mogę zrobić dłuższą trasę. Wstępna diagnoza padła na kranik paliwa i membranę w nim (może zbieg okoliczności, że padła zaraz po serwisie), a może jest możliwość, że przewody od podciśnienia zostały źle podpięte ale czy wtedy objaw byłby wlaśnie taki? Silnik gdy nie brakuje paliwa pracuje idealnie (super równo ciepły, a nawet zimny).
  2. Witam, jak w temacie, jaki tank bag polecacie dla hondy hornet 600 pc 36? Przymierzam sie do zakupu i może ktoś montował takie ustrojstwo w hornecie tak aby zbytnio nie odstawał? Moje wymagania to wodoodporność oraz pojemność 20-25 L, budżet najlepiej do 260-280 zł. Przy okazji miał ktoś do czynienia z plecakiem Pharao Canvas Sand z poniższego linka? http://maxmoto.pl/plecak-motocyklowy-pharao-canvas-sand,id92635.html
  3. Mam to samo, ten sam dźwięk od początku zakupu horneta - do tej pory zrobione 23 tysiące z regularnym serwisem i nic się z silnikiem nie dzieje (poza tym żaden z mechaników u którego serwisuje moto nie miał najmniejszych zastrzeżeń co do pracy silnika)
  4. To jak to w końcu z tą korbą jest? Bo piszesz, że "ciągnąć za korbe do góry z większą siłą wał rusza się do góry nie dużo ale jakiś luz jest", a za chwilę "korba nie ma luzu do góry tylko na boki" ... skoro ciągnąc do góry wyczuwasz luz, to coś z którymś łożyskiem nie gra.
  5. Moja Cb 600 2003 rok z przebiegiem na blacie 80 tysięcy, a ile było cofnięte tego nikt nie ogarnie a jednak da się 14 letni silnik cb 600 utrzymać z fabryczną mocą na co dowodem jest poniższy obrazek ;) 101,4 KM oraz 77 Nm A co do tematu to porządny serwis zaworów przede wszystkim kolego, te silniki na prawdę ciężko zajechać, przebiegi rzędu 150 tys. nie robiły większego wrażenia na tym silniku ;)
  6. To normalne, zawsze zrzucaj biegi dojeżdżając do skrzyżowania, jeśli się zatrzymasz będzie ciężko zrzucić z wyższych biegów do jedynki.
  7. No dobra, co w takiej sytuacji lepsze? Sprzedać po odpowiednio niższej cenie czy szukać gołego słupka silnika?
  8. Witam, po oddaniu Volvo V50 z silnikiem Diesla 2.0 do warsztatu z problemem dymienia na zimnym silniku okazało się, że nie trzyma ciśnienia, nie przeszedł próby olejowej. Koszt remontu wyceniono na około 5 tysięcy zł. Mierze się więc z dylematem zakupu używanego gołego słupka silnika za około 2,5 k bądź sprzedaży samochodu po odpowiednio obniżonej cenie. Sprzedawać szkoda ze względu na to, że cały osprzęt silnika tj. turbo, egr, wtryski, dwumasa zostało w ostatnich latach zregenerowane. Samochód ogólnie w perfekcyjnym stanie z wyjątkiem opisanego problemu. Używany silnik z allegro to również loteria ... Czy ma ktoś może jakiś zaufany warsztat który podjąłby się wymiany silnika w Lubelskim?
  9. Była na czarnych tablicach, teraz przerejestrowana po ojcu na mnie więc już na białych blachach ;)
  10. Oryginal z 1984 roku ;) nic nie przerabiane, w pełni oryginal ;) Nie posiada obrotomierza, po prawej na półce prędkościomierz, z lewej stacyjka ;)
  11. Od nowości w rodzinie ;) odziedziczona po ojcu ;)
  12. Dwa pierwsze poważne motocykle ;) MZ w posiadaniu od nowości, Honda od roku gdzie przelatałem 12 tys. km bezawaryjnie ;)
  13. Witam, tak jak w temacie - interesuje mnie zakup miski olejowej do Hondy CB 600 2004 rok. Miska musi być w stanie idealnym, bez śladów napraw
  14. Filtr Paliwa powietrza nowe na poprzednim silniku przejechały około 1500 km wydech oryginalny nie rozwiercany nie bebeszony! rurki od dopalania spalin wyczyszczone. kubagsxTen klasyk w tym sezonie przejechał 10 tys km bez żadnej awarii interesowało mnie paliwo i wymiana oleju. wszystkie awarie zebrały się na jeden czas po odbiorze od mechanika. CO do mechanika to chyba miał zły dzień albo totalnie olał sprawę jeśli można naprawić 2 letnie BMW 1000 RR to tym bardziej 25 letnia CBR 600 F1, motocykl który jest mega prosty prawie jak cep
×
×
  • Dodaj nową pozycję...