Michał_zr Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Witam kolegów i koleżanki :) Mam takie pytanko czy temperatura otoczenia ma wpływ na poprawną regulację luzów zaworowych ?Chodzi dokładnie o to że mam garaż w którym temperatura spada do ok 3/5*C ale jak coś tam sobie dłubie to grzeję elektrycznym piecykiem do ok 13/15*C, i teraz pytanie: czy jak "rozdłubie" silnik a będą takie wahania temp w garażu to czy da się ustawić poprawnie luzy? I czy takie wahanie temp przeszkadzają zimującemu silnikowi ? Pozdrawiam Michał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Ma ale nieistotnie mały więc sie nie przejmuj . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Więc to samo tyczy się gaźników i moge je śmiało w tym garaży czyścić ? :) Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katje Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Tak, generalnie ważne, żebyś motor rozgrzał do temperatury pracy... czyli ważne co pokazuje wskaźnik temperatury na Twoim moto.Gaźniki czyścisz wyjęte z motocykla (I guess) więc chyba nie ma różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Kobieto nie wprowadzaj człowieka w błąd! Luzy zaworowe ustawia się na zimnym silniku! Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katje Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Przepraszam faktycznie głupote palnęłam. Dawno nie ustawiałam i mi się pomyliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Gaźniki reguluje się na ciepłym silniku. Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 chyba nosem Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Tak, generalnie ważne, żebyś motor rozgrzał do temperatury pracy... czyli ważne co pokazuje wskaźnik temperatury na Twoim moto.Gaźniki czyścisz wyjęte z motocykla (I guess) więc chyba nie ma różnicy.Widzę, że Ty mechanik na siłę...tak na forum...tak wśród facetów.Proszę abyś nie doradzała w mechanice skoro nie masz pojęcia. To nie "przy piwie". Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Przepraszam faktycznie głupote palnęłam. Dawno nie ustawiałam i mi się pomyliło. Autor tematu pytal o czyszczenie, a to najlepiej robic na myjce elektrodzwiekowej po ich rozebraniu, wiec temperatura garazu nie ma znaczenia.Regulujesz gazniki na cieplym silniku po "ksiazkowym" ustawieniu na zimno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Jeszcze dla jasności dodałbym, że regulację gaźników przeprowadza się uwzględniając temperaturę na zewnątrz, bo tak temperatura jak i ciśnienie mają istotny wpływ na skład mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Wiem już że zawory mogę spokojnie robić przy temperaturach z pierwszego posta. Gaźniki to wiem że najlepiej na myjce ale obdzwoniłem pół województwa i nikt takiej myjki nie ma a jak mają to do mycia turbin a więc i syf w wodzie i sami odradzają pachnie tam gaźników.A co do posta kolegi żółf to czy faktycznie w tak starym silniku jak w moim moto temperatura czy ciśnienie mają aż tak duży wpływ na regulację ? Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Sprawdziłbym czy nie ma wyrobionych osi przepustnic lub innych miejsc z możliwym lewym powietrzem niż się tak temperaturą przejmował . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.