filipr Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Wciskacie mu te litry a on nie może mieć jeszcze kat.A,gdzie będzie tym latał,chyba po torze.Ano wciskamy, bo czytamy wątek od początku i cytując autora "Chociaż gdybym miał kase to bez gadania brał bym FZ1n" wychodzi na to, że sam na litra chrapkę by miał ;)Poza tym w sumie nie wciskamy, tylko wskazujemy plusy ;) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Pewnie że bym miał chrapkę na litra, ale raczej mierzę siły na zamiary i potrzeby.Prawkiem się nie przejmuje, będzie zanim sezon się zdąży dobrze zacząć. Mam A2 , więc nie muszę czekać do 24 lat. Akurat szerszeń spełniający moje wymogi jest do znalezienia bez wykraczania poza budżet, ale jak to to wypada w porównaniu do GSR, FZ6, czy SV? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Bardzo fajne prowadzenie, chętny do zabawy (łatwo podnosi przód), wygodna pozycja i świetny silnik. Mi przeszkadzało (ale to pewnie wina B12) że trzeba wysoko kręcić, co zresztą szerszeń czyni z ogromną radością! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Miałem FZS"a który zaczynał jechać dopiero od 7krpm, także to mi raczej nie będzie przeszkadzać.Tylko właśnie silnikowo to hornet gsr i fz6 wypadają niema identycznie, a jak z zawiasem w tych moto? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Generalnie w jeździe po ulicy chyba jednak wygodniej jak moto zbiera się od dołu, niż jak trzeba je wysoko kręcić. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Czli SV będzie lepsze? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 albo dukat:) albo jakieś 3 cylindy.. :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Czyli dorzucić do stawki ER6? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 zanudzisz się! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Er jest aż tak nudny? Czy po prostu za mało mocy będzie? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 W gsr silnik niby ma moc wyzsza o 3 KM od fzs ale reakcje na gaz rozni przepasc kosmiczna, ja w silniku sie zakochalem. Tak namawiacie na litra ale 600 w rzedowej czworce jest super. Wysoko obrotowy silnik gdzie czerwone pole zaczyna sie w okolicy 13 tys obr o odpowiedniej mocy to swietna podstawa do dobrej zabawy. Ale co kto lubi. Fincher moze cos takiego:http://allegro.pl/yamaha-mt-03-2009r-super-stan-i5824702530.html Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Silnik jest super, ale nie w tej budzie. W xt 660 się lepiej spisuje. A tak z ciekawości, możecie coś powiedzieć o dużym hornecie? Edytowane 27 Listopada 2015 przez fincher Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Mówisz o 900-ce? Ma wszystkie dobre cechy 600-ki, tylko jeszcze więcej ognia :biggrin: Kolega takim jeździ. Poprawnie, po "hondowsku" ale z bardzo fajną charakterystyką silnika... Będzie Pan zadowolony :) No i prawie lyter :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Tak o 900. Rozważam wszystkie opcje, a że przypomniało mi sie jak ktoś kiedyś na zlocie zachwalał jakie to duże hornety nie sa zajebiste to postanowiłem zapytać o więcej szczegółów :)Bo mimo iż nie spełniają kryterium rocznika, to może być ciekawa opcja. I nie będziecie mi narzekać że kupuje za słabe moto :P Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzej003 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Mam Fz6n z 2007 i sobie chwalę praktycznie pod każdym względem no może poza wypuszczeniem się w dłuższą trasę z przyczyn wiadomych i jazda z plecaczkiem dosyć znacznie obniża dynamikę jazdy ale przy tej pojemności to chyba normalne.Do śmigania po mieście idealne wręcz no i bezawaryjne poza wymianą żarówek :PMiałem okazję pośmigać Suzuki GSR 750 i jakoś bez rewelacji raczej bym nie zamienił, poza tym dawno to było więc średnio pamiętam.Fz8 jakoś nie zrobiło na mnie większego wrażenia, mniej poręczne od 600 a mocy jakoś nie było widać.Latam nim już 3 czy 4 rok i prawdopodobnie skuszę się na Fz1n lub coś z podobnych golasów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.