Skocz do zawartości

GPX 750R 1988r. Renowacja i zmiany.


FAJNYFACIO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tłumik przerobiony i po podkladzie.

Patrząc na wszystko to zostało:

1. Zamontowanie 2 chłodnic.

2. Pomalowane baku.

3. Elektryka

4. Modyfikacja i ustawienie gaznikow

5. Siedzenie.

Potem trzymanie kciuków żeby odpalił.

 

.

post-83817-0-03915200-1518460213_thumb.jpg

post-83817-0-75529000-1518478322_thumb.jpg

Edytowane przez FAJNYFACIO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszosc fabrycznych japonskich kolektorow wydechowych byla robiona rura w rurze, zeby chrom nie schodzil i zeby wydech powazniej wygladal, jako ze przez rury o malej srednicy gazy przelatuja szybciej, ale cienkie rurki slabo wygladaja. Na takim kolektorze farba moze mialaby szanse sie utrzymac, na pojedynczej rurze to raczej tylko ceramika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utrzyma się i na pojedyńczej tylko trzeba położyć kilka warstw i każdą z nich wygrzać przed położeniem następnej.

Potwierdzam. Po jakimś czasie dopiero nieco na początku się wypalało ale na prawdę wyglądało to bardzo dobrze i wystarczająco długo. Potem tylko poprawka i nadal piko belo.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak odpowiednio dlugo patrzysz na taka rozebrana instalacje i porownujesz ze schematem to wszystko staje sie jasne.

Ja patrzylem na moja z Triumpha 3 godziny, ale moja byla stosunkowo prosta, ta mi wyglada na 6 godz :).

W gaznikach radze wymienic wszystkie oringi na takie same tylko z Vitonu i moze dysze iglicy, bo one maja najwieksza mozliwosc

zuzycia sie wspolpracujac z iglica. No i oczywiscie sprawdz wszystkie membrany podcisnieniowe, jak ktoras jest zla to jest to spory wydatek niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpowiednio dlugo patrzysz na taka rozebrana instalacje i porownujesz ze schematem to wszystko staje sie jasne.

Ja patrzylem na moja z Triumpha 3 godziny, ale moja byla stosunkowo prosta, ta mi wyglada na 6 godz :).

W gaznikach radze wymienic wszystkie oringi na takie same tylko z Vitonu i moze dysze iglicy, bo one maja najwieksza mozliwosc

zuzycia sie wspolpracujac z iglica. No i oczywiscie sprawdz wszystkie membrany podcisnieniowe, jak ktoras jest zla to jest to spory wydatek niestety.

Jeśli chodzi o gaźniki to już mam zakupiony cały zestaw naprawczy. Elektryka już prawie całą ogarnięta.

Zbiorniczek wyrownawczy chłodnicy zrobiony, teraz tylko go podłączyć i można zalewać.

post-83817-0-98953400-1521235550_thumb.jpg

post-83817-0-44035000-1521235575_thumb.jpg

Edytowane przez FAJNYFACIO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...