Skocz do zawartości

GPX 750R 1988r. Renowacja i zmiany.


FAJNYFACIO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To jakim cudem to Ci wstało?

Podkład był ok czarna farba była ok ale niestety czerwony lakier był z innej firmy, wyżej mam zdjecie tej czerwonej farby. I jak chciałem położyć na czarnej farbie tą czerwoną to się pokłóciły. Mogłem te pasy robić na końcu i potem lakier matowy choć pewnie i ten lakier pokłóciłby się z tym czerwonym. Edytowane przez FAJNYFACIO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie o to mi chodziło, nie mieszany lakierów bo wiele ich rodzajów.

Nie poddawaj się tylko kup takie same lakiery, zedrzyj do gołego, podkład, malowanko pasów i klar. Będzie ładnie i tak jak chciałeś.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czy silnika to czasem nie trzeba bylo rozebrac i zrobic przed malowaniem, czy cos mi umknelo w tej przebudowie ?

Nie jestem zwolennikiem matowych farb w motocyklu, blyskawicznie lapia brud i wygladaja fatalnie, a ja bardzo nie lubie czyscic motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy silnika to czasem nie trzeba bylo rozebrac i zrobic przed malowaniem, czy cos mi umknelo w tej przebudowie ?

Nie jestem zwolennikiem matowych farb w motocyklu, blyskawicznie lapia brud i wygladaja fatalnie, a ja bardzo nie lubie czyscic motocykla.

Silnik był robiony przez bylego wlasciciela już wcześniej. Mnie się bardzo podoba matowy kolor i uwielbiam czyścić motory:) Edytowane przez FAJNYFACIO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrocilem do pierwszej strony i najwyrazniej nie mogles go odpalic.

Czy to sie w koncu udalo ?

Plamy oleju na swiecach o ktorych pisales nie rokowaly zbyt dobrze.

Tak tylko pisze, bo silnik o wiele latwiej robic na zewnatrz niz wewnatrz motocykla, a troche zimy jeszcze zostalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrocilem do pierwszej strony i najwyrazniej nie mogles go odpalic.

Czy to sie w koncu udalo ?

Plamy oleju na swiecach o ktorych pisales nie rokowaly zbyt dobrze.

Tak tylko pisze, bo silnik o wiele latwiej robic na zewnatrz niz wewnatrz motocykla, a troche zimy jeszcze zostalo.

Tamtego nie odpaliłem Ale dostałem drugi taki sam po generalnym od byłego właściciela i miejmy nadzieję że wszystko będzie ok. Wracając do tamtego pierwszego silnika to mam pytanie? Skoro ciśnienie było ok to skąd te plamy na świecach i czy to coś poważnego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same pierscienie olejowe mogly byc zuzyte, olej mogl sie rowniez dostawac przez stare i sztywne uszczelniacze prowadnic i same prowadnice zaworow.

Przy dobrym sprezaniu mysle ze tamten silnik mozna naprawic stosunkowo niewielkim nakladem kosztow.

Ogolnie jednak wole o wiele bardziej odporne stare silniki Suzuki serii GS / GSX / GSXR chlodzone powietrzem i olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...