Skocz do zawartości

Puchar Moto3 i 125SP w Polsce


Kamel-JG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

250 w V2 to nie jest to samo, co 250 4T jak w Moriwaki. ;)

Zamiast Suzuki, którego na żywo widziało może 2% motocyklistów, lepiej zainteresować się RS 250, których w DE jest kilkanaście na sprzedaż.

Ale sprzęt też egzotyczny, wiec raczej kolekcjonersko.

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem o pewnej popularnej praktyce w wyścigach na Zachodzie (i nie tylko). Bierze się crossówkę (zazwyczaj 450 4T), wyjmuje się kierę, koła, zawiechę (i chyba także wahacz), wkłada się odpowiedni kit do sportu i mamy pełnokrwistego sportowego singla. Jakby się spopularyzowała ta klasa w PL i byłyby dostępne takie kity to byłby mega czad. Bierzemy KTM-a SXF 250 (lub ciekawiej - SX 125 2T :) ) i budujemy sprzęta do tej klasy.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem coś takiego w Barcelonie. Chłopak trzymał jakąś 250 w 2T w pełnych owiewkach na wprost hotelu w którym mieszkaliśmy. Z tego co udało mi się zrozumieć to w Hiszpanii dość popularny temat.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 w V2 to nie jest to samo, co 250 4T jak w Moriwaki. ;)

 

Zamiast Suzuki, którego na żywo widziało może 2% motocyklistów, lepiej zainteresować się RS 250, których w DE jest kilkanaście na sprzedaż.

 

Ale sprzęt też egzotyczny, wiec raczej kolekcjonersko.

 

RGV250 czy RS250 to zupełnie inna bajka i klasa - kiedyś była klasa SuperSport 400 gdy nie było jeszcze Supersport 600. Jeżdziły czterosuwowe 400 lub dwusuwowe 250. Jeżdziłem i scigałem sie, jednym i drugim moto, inny świat i koszta. Tutaj macie filimik jak to kiedyś wyglądało i kto od tego zaczynał :)

Niestety te czasy już nie wrócą.

 

Odnośnie kitu BeOn to wynosi ok 4,5tyś euro + bike więc dość sporo,ale koncepcja jak njardziej fajna.

LTD34 SUSPENSION WORKSHOP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 nijak się do moto3 nie łapie. Poza tym większość tych sportów 400 to dość leciwe sprzęty z problemami wynikającymi z wyżyłowania ówczesnych konstrukcji.

Może skupmy się na czymś w co można się pozbawić u nas, jest RS, jest Cagiva, są 4 takty. Ostatnio jak patrzyłem co można wykrzesać z GD, to byłem szczerze zdziwiony, bo cisnął naked lepiej od małego ZXa. Tak że może koncepcja Hyo markowego nie jest tak całkiem poroniony, bo co prawda będą od zwajtaktów zbierać baty, ale między sobą to tylko waga zawodnika i umiejętności będą miały znaczenie, czyli to o co wszystkim chodzi - ograniczony wyścig zbrojeń i niezbyt powalające koszty.

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...