Skocz do zawartości

Puchar Moto3 i 125SP w Polsce


Kamel-JG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tia, temperatura w górę, j*b gaźnik i re-jeting, temperatura w górę, j*b gaźnik i re-jetting. Kombinacja zmian temp. ciśnienia i wilgotności, zamorduje najbardziej cierpliwego mechaniora. Zatarty nicasil też słabo się ratuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjna RS od seryjnej ninji będzie się różniła tym, że będzie lepiej hamować i lepiej skręcać. Jak nie będziesz jej grzebał to żadne regulacje, powtarzam, żadne nie będą potrzebne, przejeździłem tak dwa sezony. Kupić zdrowy sprzęt i tylko jeździc, jak padnie kupić tłok i cylinder i ogień dalej.
Ale ninja też złą opcją nie jest, jak usztywnisz zawias będzie wporzo. A nie będziesz musiał się martwić o stan cylindra/tłoka, o czym w 2t jednak trzeba myśleć bez względu na "poziom zgrzebania". Ja jak już pisałem seryjnym sprzętem z przebiegiem 12k przejechałem 2 sezony. Aaa tylko rób między gazy jeśli wybierzesz 2t :P

Edytowane przez Marino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym cała tajemnica. W 2T trzeba się wsłuchać dla jednego nic nie robić tylko lać dla świadomego każdego dnia cwajtakt inaczej pracuje, różnice w osiągach dobrze zestrojonym a tym byle odpalał są dewastujące. Szybkie pytanie, wzrost wilgotności powietrza w którą stronę przesunie AFR w 2T?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdzisz, że Ninja 250 nie spełnia tych wymagań? Proszę Cię :)

punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

stosunek ceny do "zawartości motocykla w motocyklu" jest raczej słaby :P

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym cała tajemnica. W 2T trzeba się wsłuchać dla jednego nic nie robić tylko lać dla świadomego każdego dnia cwajtakt inaczej pracuje, różnice w osiągach dobrze zestrojonym a tym byle odpalał są dewastujące. Szybkie pytanie, wzrost wilgotności powietrza w którą stronę przesunie AFR w 2T?

 

Napisz coś więcej bo ciekawie się robi :) . Sam chciałbym wiedzieć. Na czuja bym strzelił, że AFR wzrośnie, moto będzie "niedolane".

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dobrze kojarzę, że AFR mierzymy sondą 5V?

 

EDIT:

Można by wspawać nakrętkę w kolektor i zapodać taką lambdę z kontrolerem z wyświetlaczem, wtedy łatwiej było by stroić gaźnik w pełnym zakresie obrotów i pod obciążeniem...?

 

BTW Wątek fajny, ale trochę zbaczamy z tematu.

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomnę tylko że seryjny drogowy sprzęt jest tak zrobiony, żeby działał w każdych warunkach. A to są tabelki do wyczynowych krosówek, gdzie seryjna 125 2t ma ponad 40km, a nie 27. Więc różnice są na pewno bardziej zauważalne.
Jeździłem w +7 stopniach i w +35 i drastycznych zmian nie było (w zasadzie żadnych), a to nie mistrzostwa świata żeby walczyć o 0.1 sek poprzez regulację gaźnika. Ale oczywiście jak ktoś chce to niech zatrudnia specjalistów, na alpe adrii miałem okazję jednego poznać, ale oni tam nie jeżdżą zwykłymi rs'kami i różnice są faktycznie "dewastujące".

Po prostu nie mówcie człowiekowi który chce pojechać pierwszy sezon, że bez wielkiej wiedzy nt. gaźnika nie ma co jechać, bo różnice są aż tak duże etc... To tak jak gadanie że w 600 nie ma co lecieć jak nie masz włożone 20k w silnik, bo "różnice w takiej byle odpalała a zestrojonej są dewastujące"

P.S.
Przy takim budżecie nie ważne co wybierzesz, będziesz zadowolony z obu ;)

Edytowane przez Marino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Topgunkos

jesli celem na przyszły rok są dla Ciebie starty w moto3 to ja bym przymierzył się albo do RSki 125 albo do ninji/cbr 250 i to co ci bardziej podpasuje to kup.

Seryjna RSka jest niemalże gotowa do treningów tak jak pisze Marino. Jesli decyzja padnie na 250tke to przygotuj ją w wersji podstawowej (zawias, owiewki, sety, wydech) i trenuj ile wlezie głownie na kartingach (bo taniej). Jak już się dobrze wieździsz to sam zadecydujesz czy jeszcze modyfikować.

Z doświadczenia wiem ze jak wybierzesz 125 2t to jest wieksza szansa na czeste odwiedziny w serwisie czego przy 250 4t mozesz sobie zaoszczędzić.

Śledz dalej scigacza.pl, Kamel bedze pisał o RSce a Łukaszek o CBRce i Ninji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...