przemek96 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Tego zapachuuuuu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Tia, temperatura w górę, j*b gaźnik i re-jeting, temperatura w górę, j*b gaźnik i re-jetting. Kombinacja zmian temp. ciśnienia i wilgotności, zamorduje najbardziej cierpliwego mechaniora. Zatarty nicasil też słabo się ratuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marino Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Seryjna RS od seryjnej ninji będzie się różniła tym, że będzie lepiej hamować i lepiej skręcać. Jak nie będziesz jej grzebał to żadne regulacje, powtarzam, żadne nie będą potrzebne, przejeździłem tak dwa sezony. Kupić zdrowy sprzęt i tylko jeździc, jak padnie kupić tłok i cylinder i ogień dalej.Ale ninja też złą opcją nie jest, jak usztywnisz zawias będzie wporzo. A nie będziesz musiał się martwić o stan cylindra/tłoka, o czym w 2t jednak trzeba myśleć bez względu na "poziom zgrzebania". Ja jak już pisałem seryjnym sprzętem z przebiegiem 12k przejechałem 2 sezony. Aaa tylko rób między gazy jeśli wybierzesz 2t :P Edytowane 17 Marca 2016 przez Marino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 W tym cała tajemnica. W 2T trzeba się wsłuchać dla jednego nic nie robić tylko lać dla świadomego każdego dnia cwajtakt inaczej pracuje, różnice w osiągach dobrze zestrojonym a tym byle odpalał są dewastujące. Szybkie pytanie, wzrost wilgotności powietrza w którą stronę przesunie AFR w 2T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Twierdzisz, że Ninja 250 nie spełnia tych wymagań? Proszę Cię :)punkt widzenia zależy od punktu siedzenia stosunek ceny do "zawartości motocykla w motocyklu" jest raczej słaby :P Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 W tym cała tajemnica. W 2T trzeba się wsłuchać dla jednego nic nie robić tylko lać dla świadomego każdego dnia cwajtakt inaczej pracuje, różnice w osiągach dobrze zestrojonym a tym byle odpalał są dewastujące. Szybkie pytanie, wzrost wilgotności powietrza w którą stronę przesunie AFR w 2T? Napisz coś więcej bo ciekawie się robi :) . Sam chciałbym wiedzieć. Na czuja bym strzelił, że AFR wzrośnie, moto będzie "niedolane". Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Taki przykład z brzegu:ASO - śrubka składu wolnych obrotówIJ - dysza wolnych obrotówNDL - typ iglicyPOS - pozycja iglicyMJ - dysza główna Edytowane 18 Marca 2016 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Ten gaźnik co wrzuciłeś jest w np. KTM-ach 250 SX . Mam to w manualu. Do mojej 125 SX jest PWK 38S AG Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 A co to, na dymka w dwusuwie się przeskoczyło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 W pewnym sensie :) . Aktualnie mam taki zestawik - 250 SX-F + 125 SX, oba modele 2014, bliźniaki. Ostatnim czasem upalam tylko setkę. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) A dobrze kojarzę, że AFR mierzymy sondą 5V? EDIT:Można by wspawać nakrętkę w kolektor i zapodać taką lambdę z kontrolerem z wyświetlaczem, wtedy łatwiej było by stroić gaźnik w pełnym zakresie obrotów i pod obciążeniem...? BTW Wątek fajny, ale trochę zbaczamy z tematu. Edytowane 18 Marca 2016 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 akurat do 4t jest taka sama tabela: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 No bo też jest gaźnik ... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marino Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Wspomnę tylko że seryjny drogowy sprzęt jest tak zrobiony, żeby działał w każdych warunkach. A to są tabelki do wyczynowych krosówek, gdzie seryjna 125 2t ma ponad 40km, a nie 27. Więc różnice są na pewno bardziej zauważalne.Jeździłem w +7 stopniach i w +35 i drastycznych zmian nie było (w zasadzie żadnych), a to nie mistrzostwa świata żeby walczyć o 0.1 sek poprzez regulację gaźnika. Ale oczywiście jak ktoś chce to niech zatrudnia specjalistów, na alpe adrii miałem okazję jednego poznać, ale oni tam nie jeżdżą zwykłymi rs'kami i różnice są faktycznie "dewastujące".Po prostu nie mówcie człowiekowi który chce pojechać pierwszy sezon, że bez wielkiej wiedzy nt. gaźnika nie ma co jechać, bo różnice są aż tak duże etc... To tak jak gadanie że w 600 nie ma co lecieć jak nie masz włożone 20k w silnik, bo "różnice w takiej byle odpalała a zestrojonej są dewastujące"P.S.Przy takim budżecie nie ważne co wybierzesz, będziesz zadowolony z obu ;) Edytowane 18 Marca 2016 przez Marino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabinek Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Topgunkosjesli celem na przyszły rok są dla Ciebie starty w moto3 to ja bym przymierzył się albo do RSki 125 albo do ninji/cbr 250 i to co ci bardziej podpasuje to kup.Seryjna RSka jest niemalże gotowa do treningów tak jak pisze Marino. Jesli decyzja padnie na 250tke to przygotuj ją w wersji podstawowej (zawias, owiewki, sety, wydech) i trenuj ile wlezie głownie na kartingach (bo taniej). Jak już się dobrze wieździsz to sam zadecydujesz czy jeszcze modyfikować.Z doświadczenia wiem ze jak wybierzesz 125 2t to jest wieksza szansa na czeste odwiedziny w serwisie czego przy 250 4t mozesz sobie zaoszczędzić.Śledz dalej scigacza.pl, Kamel bedze pisał o RSce a Łukaszek o CBRce i Ninji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.