Niesmiertelny Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Moze komus sie przyda ;)Info mam od znanej firmy handlujacej oponami wyscigowymi z Deutschland PIerwsze cisnienie jest na zimno ,drugie po zjezdzie z toru !Temperatury tez dotycza asfaltu ! Na innych nie jezdzilem ,kolega SIKOR zdaje sie jezdzil na Michelin wiec pewnie cos wie w tym temacie. BRIDGESTONE V02TYL 200/6551,1 BAR /1.5 BARMieszanka : MEDIUM od 10st.C do 70st.C (TEMP. ASFALTU) SOFT od 5st.C do 30st.CPRZOD 120/6001,9 BAR/ 2,2/2,3 BARMieszanka: SOFT od 5st.C do 30st.C (TEMP.ASFALTU) MEDIUM od 10st.C <BRIDGESTONE V01TYL 190/6501,3 BAR / 1,6 BARMieszanka:SOFT od 5st.C do 60st.C MEDIUM od 25st.C <PRZOD 120/6001,9/2,2 BARMieszanka:SOFT od 5st.C do 60st.C MEDIUM od 25st.C <------------------------------------------------------------------------------------------------------PIRELLI DIABLO SUPERBIKETYL K4011,3/ 1,5MIESZANKA :SC0 od 40ST.c < SC1 od 30st.C < SC2 od 5st.C do 40st.CPRZOD K3502,0/ 2,3Mieszanka : SC1 od 5st.C do 50st.C SC 2 od 30st.C <--------------------------------------------------------------------------------------------------PIRELLI SUPERCORSA V02TEMP.ASFALTU MIESZANEK JAK W DIABLO SUPERBIKEPRZOD2,0/2,3BARTYL1,3/1,6 BAR----------------------------------------------------------------------------------------------METZELER RACETEC SLICKTYL 1,3/1,6MIESZANKA: K1 od 30st.C < K2 od 5st.C do 40st.CPRZOD 2,0/2,3MIESZANKA: K1 5st.C do 40st.C K2 od 30st.C < Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 No to już i tak nie możesz więcej pojechać w Pretendencie. W Rookie będziesz miał adrenalinkę, cierpliwości ;) . Wychodzi na to, że to się tyczy opony tylnej. Odwrotnie dobiera się oponę przednią.Polecam porozkminiać wykresy: Pirelli (przód) (tył) Metzeler (czyli de facto Pirelli) oraz opis Dunlop, część "Track Data": http://dunlopracing....roducts/d211gp/ Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Prosze o poradę.Mam pirelli superbike PRO na tylnym kole, a na przodzie SC2. Zawojuję świat takim zestawem czy błądzę? Jakie ciśnienie do PRO? I jeszcze bez koca pojadę. Ktoś mi jakichś wskazówek udzieli? Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Te no nie rób jaj :) ciśnij na tych bt016 z których byłeś zachwycony :) pierdzielłeś pytanie jak profi ścig a jednocześnie robisz pozór na dystansowanego cool gościa. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Bo jestem "profi ścig". Tylko nowych opon nigdy nie miałem. I do tego takich wyścigowych. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 A na jakich oponach się jezdzi w wyścigach drogowych typu: Tourist Trophy, Ulster GP oraz North West? Podobno "zwykłe torowe" ze wzgledu na delikatny oplot nie wytrzymałyby wyboistej drogi. Mam rozumieć, że jezdzą tam na oponach z homalogacją drogową? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Czy ktoś może mi doradzić czy do 600tki mogę założyć oponę 19/69 R17 - dość nietypowy rozmiar. Poniżej rozmiary tego modelu:http://moto.michelin.com/tyres/michelin-power-slick#dim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 To jest rzekomo 190/69 czy jak? Dziwne toto :)Trzeba pewnie sprawdzić obwód tej opony i zmierzyć czy się zmieści. Na szerokość nie powinno być problemu, ale czy np. wystarczy Ci łańcucha żeby odpowiednio daleko odsunąć oponę? Oczywiście zakładając, że ma większy obwód niż np. 190/55. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Ewidentnie 19/69 R17 - jak widać w linku, który wkleiłem wszystkie maja wysokość 69. Dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Jak poszperalem w necie to na R6 zakładają czyli się mieści. 19/69 jest na 5,5 calowa felge. Przód podobno jest na 60 bo jest bardziej w V. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Tak jak Filip mówi trzeba sprawdzić obwód, bo może się okazać, ze opona wchodzi, tylko koca nie zmiescisz pod błotnik. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Dzięki za radę - tak też zrobię :)Jeszcze pytanie o mieszankę - mam do wyboru mieszanki A i C. Na przód myślę że A. Problem jest z tyłem - w październiku zamierzam się na SD wybrać i chyba B by się nadawała - żeby za szybko jej nie zajechać, a C nie jest zalecana przy niskiej temperaturze. Chyba wybiorę A. - Co sądzicie ? Tu info z michelina:http://moto.michelin.com/content/download/171193/2317871/file/-PDF-2013-UK-technical-slick-rain%20(1)%20(1).pdfNa GP-Reifen:Power Slick: The Michelin Power Slick impresses with its precise steering response, high braking stability, good handling and extremely high grip.Mixtures:Power Slick A: soft smooth asphalt texture and cool temperatures (25 ° C)Power Slick B: medium to medium-sized asphalt texture (from 25 ° C)Power Slick C: medium-hard for medium to rough asphalt texture (from 30 ° C)Power Slick + D: New Endurance Michelin tires (NHS).High mileage and grip for ultimate 6 inch rims. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Smuut skoro takie dziwne opony Cię interesują, to chyba musisz je mieć w cenach biedronkowych :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuut Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Zgadza się :) Wyprzedaż.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Mixtures:Power Slick A: soft smooth asphalt texture and cool temperatures (25 ° C)Power Slick B: medium to medium-sized asphalt texture (from 25 ° C)Power Slick C: medium-hard for medium to rough asphalt texture (from 30 ° C)Power Slick + D: New Endurance Michelin tires (NHS). To było zawsze dla mnie ciekawostką, że w Michelin teoretycznie im wyższa temperatura asfaltu, tym twardsza mieszanka, a w Pirelli dokładnie na odwrót. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.