arturwroc Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) to może być to!!!!! nie pamiętam teraz jak było w XX-sie-czy kosz miał luz który można było wyczuć ręką. Ale wydaje mi się, że po dokręceniu nakrętki nie powinno być możliwości zrobienia ręką stuk-stuk-stuk. W takim razie pewnie tulejka i łożysko kosza. Ja będę rozkręcał po sezonie. Tutaj luz jest na tyle duży że wyraźnie widać jak cały kosz się przemieszcza kiedy się nim porusza. Czy te luzy na łożysku są dopuszczalne ? Edytowane 6 Września 2015 przez arturwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Każdy kosz się praktycznie tak rusza- ale brak tej podkładki sprężynowej to lipa:( Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 6 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Myślisz że może tak stukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Ostatnio wymieniałem sprzęgło w R1 i tam kosz na boki latał dużo gorzej. Kosz faktycznie w niej hałasuje dość głośno, ale jest to szmer charakterystyczny dla kosza bez żadnych stuków.Natomiast luz wzdłużny to co innego. Tutaj może być źródło tych dźwięków. Trzeba wszystko złożyć tak jak ma być i spróbować... Może akurat.A jak nie to trzeba szukać głębiej. PowodzonkaPiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 8 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Zamierzam wysłać kosz do Szarmy na regenerację. Koszt 600zł (nowy 1840). Zobaczymy co z tego będzie. Odkręciłem też miskę olejową w poszukiwaniu jakiś opiłków i nie znalazłem absolutnie nic poza resztkami oleju. We wtorek zdejmuję pokrywę zaworów (zmierzę luz zaworowy) a w środę zaglądnę pod pokrywę alternatora. Panowie. Nie mogę za chiny ludowe odkręcić kosza sprzęgłowego. Zrobiłem sobie narzędzie ze starych przekładek do których dospawałek klucz i za cholere nie mogę odkręcić nakrętki. Oglądałem gwint i wygląda na prawy a ja kręce w lewo i mimo że podnosi się cały motocykl to nakrętka ani drgnie. Nie wiem kto to tak dopier... ale chyba miał nie równo pod sufitem. Co z tym zrobić. Próbowałem z rurą 1,5m i mimo że motocykl podnosi się na stojaku to naketka ani drgnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Udarem go . Sprawdź kierunek gwintu żeby nie napsuć . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 8 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 To musiał by już chyba być klucz to tirów :biggrin: Nie wiem czy taki zwykły klucz udarowy jaki występuje w wiekszości warsztatów da sobie rade sokro ja kluczem z 1,5 m przedłużeniem nie dałem rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Z tym że udar inaczej działa na nakrętkę, zamiast stopniowego napierania są gwałtowne jebnięcia, i tak właśnie powinno się wszystko odkręcać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Udar pomógł. Dzieki. Zauważyłem że przkładki do kawasaki z tego rocznika sprzędają w trzech rodzajach T=1,4, T=1,6 oraz T=2,0 domyślam się że chodzi o grubość ale czy można tak po prostu założyć grubsze bądź cieńsze przekładki niż te które były? Jeszcze jedno pytanie dotyczace kosza. zauważyłem że ta zębatka która ma niby kasować luz między zębny w żaden sposób nie reaguje w stosunku do tej zębatki głownej która łączy się z walem. Myślałem że powinna byc ona przesunięta odrobine w stosunku do tej szerszej zębatki a kiedy się je obie wyrówna ze soba to po puszczeniu odbije do poprzedniego ustawienia. U mnie w koszu ta węższa zębatka pozostaje w takiej pozycji w jakiej się ją ustawi. Tak ma być? Edytowane 9 Września 2015 przez arturwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Różne rodzaje przekładek są po to byś zgodnie z manualem mógł ustawić odpowiednią "szerokość/grubość" zestawu sprzęgła-w manualu powinieneś mieć opisaną wartość.Co do zębatki, to powinna być przesunięta, po napięciu zrównać się z zębatką kosza, a po ponownym zwolnieniu znów być w przesunięciu i raczej ręką nie da się jej ruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Sprezyny na obwodzie kosza sa slabe / ,maja luzy.Ale przeciez oddajesz kosz do regeneracji wiec czym sie martwisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Sprezyny na obwodzie kosza sa slabe / ,maja luzy.Ale przeciez oddajesz kosz do regeneracji wiec czym sie martwisz ? Już oddałem będzie za max 2 tygodnie. W między czasie zaglądne pod pokrywę zaworów oraz dekiel alternatora. Nie martwie się tym że na koszu były luzy tylko tym czy stukanie o kórym mowa ustanie po regeneracji. Oglądełem silniki na ebayu i jeżeli okazało by się potrzeba nowego pieca to min 1500 EUR trzeba będzie położyć. Edytowane 11 Września 2015 przez arturwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Ja z tego co widziałem i słyszałem to luzy na koszu hałasują w inny sposób i nie stukają tak jak u Ciebie.Ale obym się w tym przypadku mylił i po złożeniu nastanie cisza :) Być może i będzie potrzeba rozpołowienia silnika, ale miejmy nadzieję, że raczej obejdzie się bez nowego pieca :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 11 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Też mi się tak wydawało ale kiedy zablokuje sie silnik na 2 tys obr i dokładnie posłucha to ewidentnie słychać że stukanie słychać z prawej dolnej części silnika. Gdyby to była panewka to nie wierzę w to abym w ciągu 3 tys km nie znalazł żadnych śladów w oleju filtrze czy misce olejowej. Poza tym paneka stuka metalicznie i nie ma możliwości aby podczas próby ruszenia z zaciśniętym hamulcem dzwięk zanikał. A sprawdzałem to w dwie osoby (jedna słuchała stetoskopem druga operowała motocyklem) i podczas próby ruszenia na półsprzęgle stukanie ucichło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Znalazłem 2 tematy z niemal identycznym odgłosem silnika jak u mnie1. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/166354-cbr-f3-pukaniestukanie-w-dolnej-czesci-silnika/2. http://forum.scigacz.pl/about87916-0-asc-0.html I wygląda na to że problem faktycznie leży po stronie kosza sprzęgłowego. Jak ktoś ma ochotę to niech przeczyta szczególnie ten pierwszy temat z forum.motocyklistów. Objawy oraz dzwięk niemal że identyczne jak u mnie. Ja swój kosz już wysłałem czekam tylko aż zostanie zregenerowany. I jeszcze jedna ciekawostka która ukazała się mym oczom przy okazji dalszego dłubania.Wyczyścić czy wyrzucić? Jest to K&N i bibuła mimo że siatka jest pogieta nie jest uszkodzona.Zaraz zajrzę pod pokrywę zaworów. Aż się boję tego co tam znajdę.Za lewym klaksonem znalazłem połówkę żółto-czarnego ptaka (jedno skrzydełko i korpus)Od czego tak zdeformował się ten filtr? Edytowane 13 Września 2015 przez arturwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.