_michal_ Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 No wiec jak w temacie trzesie mi kierownica podczas hamowania.Po wywazeniu kola problem sie zmniejszyl, nie byl az tak odczuwalny ale nie znikl.Mechanik sprawdzal luz na lozysku glowki i stwierdzil ze ok.poogladal tarcze i popwiedzial zeby raczej zaczac od wymiany klockow i lozysk w kole. Wymienilem klocki ale po wymianie klockow problem tak sie nasilil az nie da sie kierownicy utrzymac. Problem jest o tyle dziwny ze jak zaczynam jezdzic i bede delikatnie wciskal klamke to drganie jest prawie nie wyczuwalne ale jezeli wcisne przy duzej predkosci mocno i raptownie to tak trzesie ze az musze odpuscic i pozniej po takim wcisnieciu jest juz odczuwalne tez przy mniejszych predkosciach i lzejszych wcisnieciach. Mial kotos moze podobny problem i wie jak go rozwiazac? Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc. Z gory dzieki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/121182-diagnoza-krzywej-tarczy-hamulcowej/ Czyli w skrócie - zamiast na ślepo wymieniać tarcze to daj je na sprawdzenie czujnikiem zegarowym. Podobne objawy daje też felerna przednia opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_ Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Opony założyłem nowe , takze to odpada. No właśnie tez tak myśle ze tarcze bo w sumie ten mechanik pooglądał tylko nic nie mierząc i stwierdził ze sa wporzadku. A czy klocki powinny mieć luz w zaciskach? Chodzi o taki mały luz około milimetra na boki. O ile wciskając hebel delikatnie i popychajac motocykl do przodu nic nie słychać to wracając słychać lekki stuk klocków o zaciski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Opony założyłem nowe , takze to odpada. No właśnie tez tak myśle ze tarcze bo w sumie ten mechanik pooglądał tylko nic nie mierząc i stwierdził ze sa wporzadku.A czy klocki powinny mieć luz w zaciskach? Chodzi o taki mały luz około milimetra na boki. O ile wciskając hebel delikatnie i popychajac motocykl do przodu nic nie słychać to wracając słychać lekki stuk klocków o zaciski. Luz to normalna rzecz, tak ma być. Jak siedzisz na motocyklu, lekko go popchniesz do przodu lub do tyłu, wciśniesz mocno przedni hamulec i wtedy słyszysz stuknięcie to raczej będzie łożysko główki ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_ Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Stuknięcie słychać ale tylko to od klocków hamulcowych,nic od łożyska główki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 a zaciski sprawne?Jak tłoczki stoją z którejś strony to będzie ciągnąć za tarcze podczas hamowania. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin szary Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 mialem to samo.niestety tarcza miala bicie i tylko wymiana byla rozwiazaniem.sprawdz bicie tarcz.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_ Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Zaciski sprawne. Tak myślałem ze tarcze ale miałem nadzieje ze to coś innego bo to nie mały wydatek;)Dzięki ,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Opony założyłem nowe , takze to odpada. No właśnie tez tak myśle ze tarcze bo w sumie ten mechanik pooglądał tylko nic nie mierząc i stwierdził ze sa wporzadku. A czy klocki powinny mieć luz w zaciskach? Chodzi o taki mały luz około milimetra na boki. O ile wciskając hebel delikatnie i popychajac motocykl do przodu nic nie słychać to wracając słychać lekki stuk klocków o zaciski.czy przed wymianą opon było to samo? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_ Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Tak, ale po wymianie opon i wyważeniu troche sie zmniejszyła siła tych drgań,potem po wymianie klocków hamulcowych mocno zwiekszyła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Miernik zegarowy na lagę i do tarczy - nie ma co debatować tylko trzeba sprawdzić!!! Na nowych klockach bedzie napewno bardziej bo nie są dotarte.Przy kupnie moto także trzęsło. Okazało się że tarcze były krzywe, choć całkowicie nowe. Przy transporcie do polski jakiś debil przełożył przez nie pas i po ptakach. 800zł poooooszło!Diagnoza zajeła 10min. Tobie także to radze bo wymienisz pół przodu i dalej bedziesz w ciemnej du.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Miernik zegarowy na lagę i do tarczy - nie ma co debatować tylko trzeba sprawdzić!!!Czujnik zegarowy to jedno , ale przyda się jeszcze mikromierz do sprawdzenia grubości tarczy w kilku miejscach po obwodzie .Widziałem magikow co szlifowali tarcze aby usunąć ślady zużycia i zafałszować prawdziwy przebieg przed sprzedażą .Jak grubość nie będzie równa to szarpanie masz jak w banku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Ja bym najpierw sprawdził felgę, bo wyważyć to można wszystko a nie koniecznie będzie znaczyło to że felga jest prosta... Edytowane 18 Maja 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_michal_ Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Dzięki za rady. Już zamówiłem tarcze i w tym tygodniu będę wymieniał wiec dam znać czy problem znikł. Edytowane 17 Maja 2015 przez _michal_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Masz jakiś kufer? Oglądałem dla kolegi CBF 600 z kufrem 50l i przy 70km po puszczeniu kierownicy telepało mocniej niż w Tybecie 3 tygodnie temu. Po zdjęciu kufra duuużo lepiej. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.