Skocz do zawartości

_michal_

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O _michal_

  • Urodziny 10/10/1981

Osobiste

  • Motocykl
    ducati monster 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kędzierzyn-Koźle

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia _michal_

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No wiec po wymianie tarcz i klocków problem znikł :) po dokładnym obejrzeniu tarczy znalazłem dwa pęknięcia pomiędzy otworkami wentylacyjnymi i tak sie zastanawiam czy czasem to nie było przyczyna?. Tak czy siak problem znikł. Dzięki za porady Pozdrawiam :)
  2. Nie, nie mam. I jak puszczę kierownice to nic nie trzęsie, dopiero jak zaczynam hamować.
  3. Dzięki za rady. Już zamówiłem tarcze i w tym tygodniu będę wymieniał wiec dam znać czy problem znikł.
  4. Tak, ale po wymianie opon i wyważeniu troche sie zmniejszyła siła tych drgań,potem po wymianie klocków hamulcowych mocno zwiekszyła .
  5. Zaciski sprawne. Tak myślałem ze tarcze ale miałem nadzieje ze to coś innego bo to nie mały wydatek;) Dzięki ,pozdrawiam
  6. Stuknięcie słychać ale tylko to od klocków hamulcowych,nic od łożyska główki
  7. Opony założyłem nowe , takze to odpada. No właśnie tez tak myśle ze tarcze bo w sumie ten mechanik pooglądał tylko nic nie mierząc i stwierdził ze sa wporzadku. A czy klocki powinny mieć luz w zaciskach? Chodzi o taki mały luz około milimetra na boki. O ile wciskając hebel delikatnie i popychajac motocykl do przodu nic nie słychać to wracając słychać lekki stuk klocków o zaciski.
  8. No wiec jak w temacie trzesie mi kierownica podczas hamowania.Po wywazeniu kola problem sie zmniejszyl, nie byl az tak odczuwalny ale nie znikl.Mechanik sprawdzal luz na lozysku glowki i stwierdzil ze ok.poogladal tarcze i popwiedzial zeby raczej zaczac od wymiany klockow i lozysk w kole. Wymienilem klocki ale po wymianie klockow problem tak sie nasilil az nie da sie kierownicy utrzymac. Problem jest o tyle dziwny ze jak zaczynam jezdzic i bede delikatnie wciskal klamke to drganie jest prawie nie wyczuwalne ale jezeli wcisne przy duzej predkosci mocno i raptownie to tak trzesie ze az musze odpuscic i pozniej po takim wcisnieciu jest juz odczuwalne tez przy mniejszych predkosciach i lzejszych wcisnieciach. Mial kotos moze podobny problem i wie jak go rozwiazac? Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc. Z gory dzieki:)
  9. A ten Monster nie grał w filmie na www.youtube.pl p.t. Ducati-Mad Max powraca ? Pozdr. J-999. raczej nie, ten film z mojego postu jest od jakiegoś japończyka a Ducati-Mad Max powraca to polacy nakręcili :wink:
  10. Cześć Wszystkim! Sorki za zmiane tematu mam pytanie,czy w tym monsterze z filmu słychać zawory? Mój chodzi identycznie i zaczynam mieć obawy czy aby napeno wszystko z nim w porządku?
  11. Witam nie jestem pewien na 100 ale za nowy motocykl sprowadzony z uk będziesz musiał zplacic dużo więcej w urzędzie skarbowym, musialbys bys to sprawdzić ja przewoziłem motocykl przez firmę transportowa i placilem 160 funtów a papiery? to tylko dowod rejestracyjny i umowe kupna
  12. Byl naderwany jeden kabelek od wlacznika, teraz juz wszystko ok. Dzieki za pomocne rady
  13. witam motocykl gasnie jezeli tylko skrece troche kierownica w prawo. ma ktos moze pojecie dlaczego tak sie moze dziac???
  14. Witam wszystkich mam problem z monsterem a dokładnie -gaśnie na wolnych obrotach?? bez znaczenia czy zimny, czy cieply. pali bez problemu chwile pochodzi i gaśnie a jak nie zgaśnie, to jak wrzucę Jedynkę i puszczam sprzeglo to klapa muszę mu porządnie przykrecic żeby ruszyl
  15. :( szczegoly napewno sie przydadza dzieki serdeczne :lalag: pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...