loco120481 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Witam,szukam przyczyny blokowania się silnika przy odpalaniu. Przy odpalaniu zacina się silnik tak że rozrusznik dalej nie kręci i koło jest zablokowane do jazdy w przód. Jak wrzucę 2 bieg i pociągnę go pare razy do tyłu (do przodu się nie da) to wtedy się odblokowuje i za którymś razem zapala. Potem normalnie jeździ i nic się nie dzieje, tylko przy odpalaniu. Sprawdzałem sprzęgło rozrusznika i wygląda OK. Macie jakiś pomysł poza rozebraniem silnika ? :0) plisssss help :-)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Kiedy ostatnio ustawiałeś zawory? Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco120481 Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Nigdy bo niedawno go kupiłem i taką ma przypadłość. A możesz coś więcej o tym powiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Sprawdz gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Co maja gazniki do blokowania silnika.Ja bym szukal przyczyny w skrzyni biegow i sprzegle. Sprawdz gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Gaźniki mają to do czynienia, że mogą zalewać cały cylinder benzyną, sprawdź też olej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Kiedy ostatnio ustawiałeś zawory?co mają zwory do pracy rozrusznika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Wbrew pozorom mogą mieć dużo, ale skoro nie ustawiał i nic nie popieprzył, to znaczy, że nie w tym wypadku :)., Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Loco , oddaj go mechanikowi , jak Cię czytam tak sam sie chcesz pozbawic sprzęta a tu już sezon . Jesli się juz upierasz przy samodzielnym grzebaniu to najlepiej będzie gdybyś nagrał to co się dzieje bo jakoś nie mogę posklejać do kupy tego co próbujesz opisać. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autoner Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Sytuacja, którą opisujesz wygląda bardzo podobnie do tej, którą miałem u siebie. Gdybyś zamieścił filmik byłoby łatwiej porównać. U mnie pomogła wymiana akumulatora bo spadek napięcia przy rozruchu blokuje czasem rozrusznik w momencie, gdy tłok jest przed GMP. Po cofnięciu silnika rozrusznik jest w stanie czasem się przebić przez ten moment momentem pędu rozpędzonych elementów.sprawdź na początek napięcie akumulatora bez oobciążenia i podczas odpalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco120481 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Nie dzieje się tak za każdym razem. Czasem przy odpalaniu rozrusznik ledwo zakręci jest stuk i koniec nie kręci. Jest czymś zablokowany. Wrzucam 2 i szarpię go do tyłu bo do przodu się nie da (blokada) i jak przeskoczy tłok ze 2 lub 3 razy znów odpala lub się znów blokuje i tak do skutku :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Nie dzieje się tak za każdym razem. Czasem przy odpalaniu rozrusznik ledwo zakręci jest stuk i koniec nie kręci. Jest czymś zablokowany. Wrzucam 2 i szarpię go do tyłu bo do przodu się nie da (blokada) i jak przeskoczy tłok ze 2 lub 3 razy znów odpala lub się znów blokuje i tak do skutku :-)Nie rób tak bo załatwisz napinacz rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Witam,szukam przyczyny blokowania się silnika przy odpalaniu. Przy odpalaniu zacina się silnik tak że rozrusznik dalej nie kręci i koło jest zablokowane do jazdy w przód. Jak wrzucę 2 bieg i pociągnę go pare razy do tyłu (do przodu się nie da) to wtedy się odblokowuje i za którymś razem zapala. Potem normalnie jeździ i nic się nie dzieje, tylko przy odpalaniu. Sprawdzałem sprzęgło rozrusznika i wygląda OK. Macie jakiś pomysł poza rozebraniem silnika ? :0) plisssss help :-)Pozdro niezależnie czy ciepły czy zimny? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco120481 Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Nie zależnie od temperatury silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 A jaki rok produkcji tego sprzętu? Pomijam już, że powinieneś to napisać przy zakładaniu wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.