Kawasaki ZX6R Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Witajcie, bardzo proszę o pomoc, mam wielki problem z moim maleństwem już drugi raz w ciągu miesiąca muszę oddac ją do mechanika najpierw prubowałam sama ale niestety nie dawałam rady i z tego co widze to mechanik też ma problem a jest to dobry fachowiec a mianowicie ogólnie mówiąc wylewa się benzyna z baku na ziemię a co najgorsze dostaje się także do oleju juz 3 raz czeka mnie wymiana oleju i filtra juz niewiem co robić początkowo myślalam że pływaki się zawiesiły ale jednak chyba nie w tym tkwi problem, kranik też był podejrzany więc założyłam zestaw naprawczy i huraaa jezdziła dwa dni i znów to samo benzyna w oleju:( myślicie że może to być wina np pierścieni? albo może zaworki iglicowe?? pomóżcie:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zaworki iglicowe to podstawa do sprawdzenia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zaworki iglicowe lub oringi uszczelniajace gniazda zaworków , to jedno , ale kranik też do dupy bo powinien trzymać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 sprawdź na krótko czy aby kranik utrzymuje paliwo czy po prostu je puszcza i druga sprawa kupić zestawy naprawcze do gaźników :) takie rzeczy jak pierścienie można ominąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachar Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Masz dwa problemy: cieknace paliwo to jak pisali koledzy zaworki iglicowe (paliwo przelatuje przez dysze do komory spalania) i byc moze nieszczelnosc na pierscieniach. Polecam sprawdzenie kompresji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawasaki ZX6R Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dziekuje koledzy za pomoc na pewno przyda mi się ta wiedza :) dzieki jeszcze raz pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźbiarz Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 [...] byc moze nieszczelnosc na pierscieniach. Polecam sprawdzenie kompresji Zastanawiam się, bo przecież w każdym silniku tłokowym pierścienie uszczelniające mają ustaloną przerwę, więc w każdym silniku (nowym czy z przebiegiem) wlane do komory paliwo (czy inna ciecz) przeleje się do komory korbowej... Chyba bym sobie d*py nie zawracał pierścieniami a raczej zaworkami iglicowymi w gaźnikach - koniecznie kupuj oryginały a nie zamienniki. Możesz też sprawdzić samo gniazdo, ja stosowałem trik z pastą polerską, patyczkiem higienicznym i wkrętarką. Wyczyściłem w ten sposób gniazdo w motocyklu z 85 roku, który też miał problemy z przelewaniem wachy (plus oczywiście nowe zaworki). Pomocny może okazać się również filtr paliwa, jakieś mniejsze syfy mogą dostać się pod gniazdo i zaworek... Cytuj aka druciarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawasaki ZX6R Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zastanawiam się, bo przecież w każdym silniku tłokowym pierścienie uszczelniające mają ustaloną przerwę, więc w każdym silniku (nowym czy z przebiegiem) wlane do komory paliwo (czy inna ciecz) przeleje się do komory korbowej... Chyba bym sobie d*py nie zawracał pierścieniami a raczej zaworkami iglicowymi w gaźnikach - koniecznie kupuj oryginały a nie zamienniki. Możesz też sprawdzić samo gniazdo, ja stosowałem trik z pastą polerską, patyczkiem higienicznym i wkrętarką. Wyczyściłem w ten sposób gniazdo w motocyklu z 85 roku, który też miał problemy z przelewaniem wachy (plus oczywiście nowe zaworki). Pomocny może okazać się również filtr paliwa, jakieś mniejsze syfy mogą dostać się pod gniazdo i zaworek...kurcze troche skąplikowana sprawa powoli zaczynam myśleć że dni mojego maleństwa są już policzone :( no nic nie mniej dzieki wielkie za pomoc bede jeszcze prubować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeźbiarz Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Nie nie, właśnie nie jest skomplikowane, pierścienie w ogóle sobie odpuść, te słowo w ogóle nie powinno tu paść IMHO... Ciężko sobie wyobrazić serwis motocyklowy, który nie ogarnie tematu przelewania gaźników. Jeżeli to jest jedyny mankament tej cebry to ja ją biorę :) Cytuj aka druciarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Jeżeli to jest jedyny mankament tej cebry to ja ją biorę :) taa , i patyczkiem chigienicznym sam sobie naprawię ...Coraz to lepsze porady na tym forum . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Masz dwa problemy: cieknace paliwo to jak pisali koledzy zaworki iglicowe (paliwo przelatuje przez dysze do komory spalania) i byc moze nieszczelnosc na pierscieniach. Polecam sprawdzenie kompresjiKolego, już drugi raz piszesz pierdoły w dziale mechanika a w nim nie ma miejsca na to. Proszę abyś nie doradzał jeśli nie masz pojęcia. Tym razem tylko ostrzegam słownie. Kolego Rzeźbiarz, w jakimś stopniu Ciebie też to tyczy. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 kurcze troche skąplikowana sprawa powoli zaczynam myśleć że dni mojego maleństwa są już policzone :( no nic nie mniej dzieki wielkie za pomoc bede jeszcze prubowaćSą dwie drogi w cbrf2 na dostanie się paliwa do oleju - przez gaźniki albo przez kranik podcisnieniowy . Nie ma innej mozliwości.Jak ci za bardzo oleum nie rozrzedziło to nic sie nie stało , tylko usunąc problem , wymienić olej i latać .Może zacznijmy od tego skąd pewnosc że w oleju jest benzyna ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachar Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Kolego, już drugi raz piszesz pierdoły w dziale mechanika a w nim nie ma miejsca na to.Proszę abyś nie doradzał jeśli nie masz pojęcia.Tym razem tylko ostrzegam słownie. Kolego Rzeźbiarz, w jakimś stopniu Ciebie też to tyczy. TTNie wiem o jakich pierdolach piszesz Monter, moglbys sprecyzowac. Nie oburzaj sie tak. Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 No o tych pierścieniach chociażby. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Nie wiem o jakich pierdolach piszesz Monter, moglbys sprecyzowac. Nie oburzaj sie tak. Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen.Limo już Ci odpowiedział plus tekst o suchym alternatorze z R1, tekst o koncentracie to też bzdura co w sumie daje wynik, że w każdym temacie gdzie odpowiedziałeś, piszesz coś, co Ci się wydaje a właśnie na to nie ma tu miejsca.Nie oburzam się tylko informuję. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.