Skocz do zawartości

zachar

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zachar

  • Urodziny 09/17/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Berlin

Osobiste

  • Motocykl
    R1
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5532889
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia zachar

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Nie wiem o jakich pierdolach piszesz Monter, moglbys sprecyzowac. Nie oburzaj sie tak. Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen.
  2. Po zmianie plynu widze pewna poprawe, tzn moto grzeje sie max do ok 105 st po czym wentylator schladza go do ok 95 i tak w kolko. Jednak problem falowania obrotow na luzie pozostal. Stawiam na TPS
  3. Hej! Mialem kiedys YZF1000 z 96, podobne objawy nie chodzil na 1 gar, wymienialem swiece, gazniki, synchro, luzy zaworowe - nic nie pomoglo. Problemem okazaly sie fajki. Pomimo ze po sprawdzeniu miernikiem opornosci byly ok, jedna fajka ewidentnie nie dawala napiecia na swiece. Polecam wymienic komplet razem z kablami.
  4. Masz dwa problemy: cieknace paliwo to jak pisali koledzy zaworki iglicowe (paliwo przelatuje przez dysze do komory spalania) i byc moze nieszczelnosc na pierscieniach. Polecam sprawdzenie kompresji
  5. Koncentrat zmieszany z woda 1:1 daje temperature wrzenia max 110st. Dlatego do sportow warto zastanowic sie nad kupnem lepszego chlodziwa.
  6. Hej, mam dokladnie to samo w rn09 na trasie temperatura ok 72st, ostatnio w miescie doszlo mi do 114. Silnik najpierw falowal potem zgasl. Mysle ze poprzedni wlasciciel wlal koncentratu z woda zamiast konkretnego plynu (np motul 136st ) i sie ugotowalo:) Zmienie na dniach na plyn i dam znac co i jak. A ten problem z aku o ktorym piszesz to pewnie ladowanie, bylo pelno opisow na fm jak posprawdzac. Pozdro!
  7. Hej! smialo mozesz odkrecac, magneto nie chodzi w oleju. Dla pewnosci jak ustawisz moto poziomo, mozesz sobie miarka zmierzyc poziom oleju z prawej strony do okienka poziomu oliwy. Powodzenia!
  8. Spoko jeszcze czeka mnie synchro i regulacja luzow, mam nadzieje ze moto zacznie rowno gadac na wolnych.
  9. Witam wszystkich forumowiczow! Po dlugiej 3-letniej przerwie udalo mi sie nabyc nowy jednoslad tym razem wybor padl na R1 2003. Moto od poczatku chodzilo nierowno na wolnych. Wymienilem swiece; filtr i jedna fajke gdyz poprzednia pochodzila z innego modelu i miala inne opornosci. Ostatno zabralem sie za malowanie zbiornika paliwa. Ku mojemu zdziwieniu po wyjeciu pompy w srodku pelno syfu po farbie. Najgorsze ze syfu bylo sporo po obu stronach filtra ( mocowany do pompy ) paliwa, wiec pewnie dostal sie do listwy... No i nasuwa sie pytanie: czy "po drodze" do wtryskow sa jeszcze jakies filterki, siateczki itp, czy nalezaloby wyjac wszystkie wtryski i je wyczyscic? Jesli tak to jak sie do tego zabrac? Z dostepem jest katastrofa dlatego wole sie najpierw dowiedziec niz tracic 2 dni na dlubanie. Pozdrawiam!
  10. z tego co czytalem to wersja 99 jest troche poprawiona (chlodnica, plastiki), jest to wersja na wytrysku :) 164km czyli nie zblokowana. Do zobaczenia w trasie!!
  11. zachar

    Nowy na forum Wrocław

    Witam! Jestem z wrocka, swiezo po zakupie xx-a. Chetnie przylacze sie do grona ridersow, pozdrawiam!
  12. czyli Honda CBR 1100 XX 99 oczywiście w jedynie słusznym kolorze (czarny). Wrażenia z przejażdżki testowej niesamowite. Niby podobna do YZF1000R (poprzedniczka) gabarytami i mocą, ale jednak to inny wymiar motocykla.
  13. zachar

    Knajpy dla motomaniaków

    Cześć! Polecam bardzo fajna knajpka. Bije madness pod wzgledem jakosci piwa. Dodatkowo fajna muza.
  14. Witam! Nie koniecznie masz umierajacy silnik. Najprawdopodobniej masz zla kompresje. Przy takim spalaniu oleju raczej pokusilbym sie o kolejny szlif + nowe pierscienie ew i tlok. Inna usterka (oczywiscie motyw z wymiana pierscieni jest nieunikniony, szlif mozliwe ze tak) to mozesz miec rozwalona membrane gaznika. Przez to nie wchodzi na obroty bo mieszanka jest zbyt uboga (iglica glowna nie otwiera sie do konca) Pozdr
  15. Witam wszystkich! Dostales tu kilka dobrych rad ale tez ludzie pisza sporo bzdur. Silnik morze zgasnac z dwoch przyczyn: pierwsza: masz przeciarzony alternator ktory stawia silnikowi zbyt duzy opor i ten gasnie druga: masz cos zwalone z bezpiecznikami oraz dodatkowa zwarcie, ktore zamiast wywalic bezpiecznik obniza napiecie ladowania i silnik gasnie (brak zaplonu) Ja bym najpierw sprawdzil czy zarowka nie robi zwarcia. Jesli swieci sama na akumulatorze to sprawdzam czy w kostce ew w kablach nie ma zwarcia pomiedzy przewodami od swiatel krotkich i dlugich. Wtedy Po wlaczeniu swiatel wlaczasz oba na raz (dlugie + krotkie) co moze raczej przeciazyc na tyle alternator ze silnik padnie. Jesli chodi o ladowanie to procedure sprawdzania calego systemu (glownie alternator + regulator) najprosciej sprawdzisz w ksiazce serwisowej i jest z tym troche wiecej zachodu. Walcz! Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...