Skocz do zawartości

spawn311

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O spawn311

  • Urodziny 05/11/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VTX1300R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2498205
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia spawn311

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam! A ja i moi bracia ruszamy z Wrocławia na Grunwald. Popatrzymy sobie jak nasi leją krzyżaków :rolleyes: Pozdrawiam!
  2. Jak znajdziesz rozwiązanie problemu to koniecznie o tym napisz. Jestem bardzo ciekawy co jest przyczyną... szczególnie, że też mam VTXa 1300. PS Ja obserwuje opone i póki co widze, że ją równo bieże ale.... pożyjemy - zobaczymy. Czekam na Twoje rozwiązanie. Pzdr!
  3. No ja miałem identyczną sytuację. Lewa strona opony zjechana, a prawa całkiem rześka. Wymieniłem na nówkę i będę obserwował. Ale jak mi robili przekładkę to opona nie bardzo chciała wskoczyć na felę. Więc rzeczywiście może felga jest pokrzywiona. Będę bacznie obserwował stan bieżnika. Jak coś to jade na serwis. Pzdr!
  4. No to powitać, powitać :eek: :)
  5. Skoro powoli nastawiasz się na DS1100, juz się przymierzałeś itd. to tego się trzymaj! Najważniejsze to zdecydować co się chce mieć..na miarę swoich możliwości rzesz jasna, a potem to juz żmudne godziny przed monitorem w celu znalezienia TEGO jedynego ... :wink: ,mi szukanie sprawiało przyjemność :). A jeżeli dalej toczysz wewnętrzną walkę jaki sprzęt...zawsze możesz kupić VTXa ;) :) P.S. Co do twojego wzrostu to nie ma się czym martwić, kolega jest podobnych wymiarów i ujeżdza WildStara1600 :bigrazz: i to z dużym powodzeniem. PZDR!
  6. spawn311

    opel frontera

    To jak wytłumaczysz fakt, że Frontera A '96 z silniczkiem 2.8 TDI stoi na moim podjeździe do garażu?? :)
  7. SIEMA!!! Ja na Metallice zasuwam z bracią, ale traktuje to jako przystawka do sierpniowego koncertu IRON MAIDEN, najlepszej kapeli w tej części galaktyki :) PZDR!
  8. HMMMM A'propos zaśmiecania to mamy już POWITALNIE.... :biggrin: Ale powitać kolegę :banghead:
  9. kondorio a numerki zapamietałeś może ?? :)
  10. spawn311

    gdzie sprzeta skontrolowac

    PitaM ucio ma 100% racje żebyś odpuścił sobie ul. A.K. Nie chce robić nikomu reklamy ale jak było powyżej wspominane polecałbym "pewien" warsztat na ul. Reymonta 12. Wszak chłopaki wcześniej zajmowali się głównie Hondziawami ale jak ja odstawiałem swoją kobyłkę tydzień temu to widziałem jak brali "pod nóż" bodajże Drag Stara. Osobiście z ich roboty jestem zadowolony. Pzdr!
  11. Czyli z tego co Piszecie wynika, że jesteśmy wolni od opłat parkingowych w mieście. Hmmm jak milusio :rolleyes: Dzięki za odpowiedzi! Pzdr!
  12. Witam! Ostatnio parkowałem prze Urzedem Miejskim we Wrocławiu. Tam jest Strefa płatnego parkinku z parkomatami. Ponieważ kręcą się tam strażnicy miejscy więc zapytałem jednego jak to jest z biletem za parking motocykla. Przecież nie wetkne za owiewke bo w naszym kraju szybko znalazłby sie amator na mój bilet. Strażnik był zakłopotany i jedyne co dostałem to poradę żebym zaparkował sobie na chodniku poza strefą płatnego parkingu. Ale odpowiedzi nadal nie znam, a często w centrum miasta można zaparkować tylko w miejscach płatnych. Koledzy czy możecie mi coś doradzic??
  13. Chciałem jedynie opisać jak ja to robie. Nikomu nie radze i jako tako nie polecam. Tożto sprawa indywidualna. A jak komuś w czymś pomogłem to miło mi. Co do tego czy "nie gne", to biorąc pod uwagę fakt żę cała operacja zajmuje mi DO godziny czasu, a potem nie zaglądam do moto ( bo i po co ) przez kilka miesięcy... to chyba nie gne, a przynajmnie ja tak uważam. Jeszcze RAZ zaznaczam żeby nie traktować tego jako poradę tylko jako sposób...jeden w wielu
  14. Swiecuchy są w porządku. Więc pozostaje mi chyba rozkoszny dźwięk ... pyr pyr pyyyr :flesje:
  15. Witam! Chciałbym przedstawić mój sposób na przezimowanie maszynki. Więc po kolei. Krok 1: Mycie i czyszczenie maszyny - Nic szczególnego woda + szampon z woskiem ( później juz nie woskuje), dokładnie myje maszyne i czyszcze do sucha. Jest to ważne gdyż kroi się kilkumiesięczny postój a błoto i inne syfy mogą zaszkodzić, głównie chodzi tu o lakier. Ponieważ błoto zawiera różne agresywne związki chemiczne ( w deszczu jest cała tablica Mendelejewa ). Plastiki konserwuje środkami w sprayu - czarne elementy specjalnym czernidłem pozostałe środkiem typu PLAK. Krok 2: Zalanie baku "po korek" - wiadoma sprawa unikamy w ten sposób korozji od środka. Czytałem, że niektórzy dolewają środka wzbogacającego mieszankę, ja osobiście tego nie robię. Krok 3: Wydechy zatykam kawałkami szmatki, unikając w ten sposób dostawania się wilgoci. Krok 4: Wymontowanie akumulatora - elektrolit przy niskich temp. może nawet rozsadzić aku, a ja trzymam moto w pomieszczeniu zamkniętym lecz niestety nie ogrzewanym. Aku trzymam w ciepłym garażu i co 3- 4 tygodnie podpinam pod prostowniczek na ok. 0,5 godziny. Krok 5: Ustawienie motocykla na właściwym miejscu - zaleca się izolację opon od podłoża. Najlepszy sposób to stopka centralna a ponieważ takowej nie posiadam więc z pomocą przychodzą mi kawałki styropianu. Zapewniają one takową izolację więc opony są w jakiś posób zabezpieczone. Krok 6: Przykrywam moto - jak wspomniałem nie mam ogrzewanego "gniadzdka" dla maleństwa ;) , więc przykrywam go kocem a na to oddychającym pokrowcem motocyklowym. To tyle na temat mojego sposobu przezimowania maszyny. Oczywiście jest wiele innych, bogatszych wersji. Słyszałem ze niektórzy wymieniają olej i na wiosnę mają świeżutki, ja osobiście robię to własnie na początku sezonu. Niektórzy też konserwują tłoki za pomocą WD40 lub olejem silnikowym (bodajże 20 ml) - ja tego nie robię. Na koniec mogę tylko dodać, że stosując powyższy opis w okolicach marca 2007 wytoczyłem maszynkę zamontowałem aku, pozbyłem się szmatek z wydechów i...... Eureka! --- zamruczała witając się po zimowym śnie :flesje: Jeżeli ktoś ma jakieś inne porady lub uwagi to zapraszam do dyskusji :lalag: Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...