Skocz do zawartości

Honda CBR 600 F2 wielki problem:( benzyna w oleju


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, bardzo proszę o pomoc, mam wielki problem z moim maleństwem już drugi raz w ciągu miesiąca muszę oddac ją do mechanika najpierw prubowałam sama ale niestety nie dawałam rady i z tego co widze to mechanik też ma problem a jest to dobry fachowiec a mianowicie ogólnie mówiąc wylewa się benzyna z baku na ziemię a co najgorsze dostaje się także do oleju juz 3 raz czeka mnie wymiana oleju i filtra juz niewiem co robić początkowo myślalam że pływaki się zawiesiły ale jednak chyba nie w tym tkwi problem, kranik też był podejrzany więc założyłam zestaw naprawczy i huraaa jezdziła dwa dni i znów to samo benzyna w oleju:( myślicie że może to być wina np pierścieni? albo może zaworki iglicowe?? pomóżcie:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] byc moze nieszczelnosc na pierscieniach. Polecam sprawdzenie kompresji

 

Zastanawiam się, bo przecież w każdym silniku tłokowym pierścienie uszczelniające mają ustaloną przerwę, więc w każdym silniku (nowym czy z przebiegiem) wlane do komory paliwo (czy inna ciecz) przeleje się do komory korbowej... Chyba bym sobie d*py nie zawracał pierścieniami a raczej zaworkami iglicowymi w gaźnikach - koniecznie kupuj oryginały a nie zamienniki.

 

Możesz też sprawdzić samo gniazdo, ja stosowałem trik z pastą polerską, patyczkiem higienicznym i wkrętarką. Wyczyściłem w ten sposób gniazdo w motocyklu z 85 roku, który też miał problemy z przelewaniem wachy (plus oczywiście nowe zaworki).

 

Pomocny może okazać się również filtr paliwa, jakieś mniejsze syfy mogą dostać się pod gniazdo i zaworek...

aka druciarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zastanawiam się, bo przecież w każdym silniku tłokowym pierścienie uszczelniające mają ustaloną przerwę, więc w każdym silniku (nowym czy z przebiegiem) wlane do komory paliwo (czy inna ciecz) przeleje się do komory korbowej... Chyba bym sobie d*py nie zawracał pierścieniami a raczej zaworkami iglicowymi w gaźnikach - koniecznie kupuj oryginały a nie zamienniki.

 

Możesz też sprawdzić samo gniazdo, ja stosowałem trik z pastą polerską, patyczkiem higienicznym i wkrętarką. Wyczyściłem w ten sposób gniazdo w motocyklu z 85 roku, który też miał problemy z przelewaniem wachy (plus oczywiście nowe zaworki).

 

Pomocny może okazać się również filtr paliwa, jakieś mniejsze syfy mogą dostać się pod gniazdo i zaworek...

kurcze troche skąplikowana sprawa powoli zaczynam myśleć że dni mojego maleństwa są już policzone :( no nic nie mniej dzieki wielkie za pomoc bede jeszcze prubować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, właśnie nie jest skomplikowane, pierścienie w ogóle sobie odpuść, te słowo w ogóle nie powinno tu paść IMHO... Ciężko sobie wyobrazić serwis motocyklowy, który nie ogarnie tematu przelewania gaźników.

 

Jeżeli to jest jedyny mankament tej cebry to ja ją biorę :)

aka druciarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dwa problemy: cieknace paliwo to jak pisali koledzy zaworki iglicowe (paliwo przelatuje przez dysze do komory spalania) i byc moze nieszczelnosc na pierscieniach. Polecam sprawdzenie kompresji

Kolego, już drugi raz piszesz pierdoły w dziale mechanika a w nim nie ma miejsca na to.

Proszę abyś nie doradzał jeśli nie masz pojęcia.

Tym razem tylko ostrzegam słownie.

 

Kolego Rzeźbiarz, w jakimś stopniu Ciebie też to tyczy.

 

 

TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze troche skąplikowana sprawa powoli zaczynam myśleć że dni mojego maleństwa są już policzone :( no nic nie mniej dzieki wielkie za pomoc bede jeszcze prubować

Są dwie drogi w cbrf2 na dostanie się paliwa do oleju - przez gaźniki albo przez kranik podcisnieniowy . Nie ma innej mozliwości.

Jak ci za bardzo oleum nie rozrzedziło to nic sie nie stało , tylko usunąc problem , wymienić olej i latać .

Może zacznijmy od tego skąd pewnosc że w oleju jest benzyna ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, już drugi raz piszesz pierdoły w dziale mechanika a w nim nie ma miejsca na to.

Proszę abyś nie doradzał jeśli nie masz pojęcia.

Tym razem tylko ostrzegam słownie.

 

Kolego Rzeźbiarz, w jakimś stopniu Ciebie też to tyczy.

 

 

TT

Nie wiem o jakich pierdolach piszesz Monter, moglbys sprecyzowac. Nie oburzaj sie tak. Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o jakich pierdolach piszesz Monter, moglbys sprecyzowac. Nie oburzaj sie tak. Pisze na podstawie wlasnych doswiadczen.

Limo już Ci odpowiedział plus tekst o suchym alternatorze z R1, tekst o koncentracie to też bzdura co w sumie daje wynik, że w każdym temacie gdzie odpowiedziałeś, piszesz coś, co Ci się wydaje a właśnie na to nie ma tu miejsca.

Nie oburzam się tylko informuję.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...