chorcio Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Pytasz który , FIS wszystko napisał w pierwszym poście , a my tylko sobie dyskutujemy . FIS naprawdę ma pojęcie o H-D i polecił oleje dostępne w Polsce i w zasadzie na każdą kieszeń . Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funek2 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Tak ale to było ponad sto lat temu, dzisiejsze realia są inne! ;-) Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Nie sto lat - tylko 2 albo 3 lata temu. Realia są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 Realia sa moze i takie same ale koniunktura sie zmienila :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funek2 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 "Sto lat" miałem na myśli post Kolby Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Witampo wielu godzinach i dniach przestudiowanych na forach w USA mogę napisać jakie oleje są promowane do silnika TC:Mobil 20W50 V-Twin Amsoil 20W50 MCV Mobil 15W50 samochodowy z aprobatą NASCAR (polecany także przez Donny Petersena) HD SYN3 20W50 HD 360 20W50 Royal Purple 20W50 RedLine 20W50 BradPenn 20W50I teraz wracając do oleju cały czas mnie zastanawia dlaczego po wlaniu oleju syntetycznego słychać górę (tak jakby zawory) w pewnym zakresie obrotów od około 2200 do 2600. I czytałem na forum, że nie jest to jedyny przypadek. Dlaczego tak jest? Poniżej moja analiza z Amsa skład jest super ;). ale głośna góra. Pod drugim linkiem widok korka spustowego sprzęgła po przebiegu 3600 mil na AMS. https://goo.gl/photos/gHfFnAWrb1Ajonnz5 Moja analiza.pdf Edytowane 20 Listopada 2016 przez maniek1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Ładnie się napracowałeś, ale co z tego ma wiedzieć zwykły zjadacz rogali? Mnie interesuje czy robi się "woda" z oleju przy pewnych temperaturach, i czy silnik wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Z tego co napisałem wcześniej właśnie takiej wiedzy chcę od Was aby coś usystematyzować poukładać.Z każdego syntetyka się zrobi woda dlatego też np: do TC 96" i wyżej w USA zalewają olej który jest u nas dostępny i ma niezłe parametry wi działem UOA i są ok nawet nie wiem czy nie lepsze niż ma AMS ten olej to: http://www.liqui-moly.eu/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_1390.html?OpenDocument&land=GB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Niestety nie z każdego syntetyka robi się woda. Z mineralnego to tak, nawet firmowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Niestety nie z każdego syntetyka robi się woda. Z mineralnego to tak, nawet firmowego. Nie będę się rozpisywał na temat wody z syntetyka bo nie mam czasu a pisania cały dzień wszystko zależy od bazy olejowej i dodatków.W USA mają trzy super minerały z których nie robi się woda także baza i dodatki to cała filozofia.Z tego co pisałeś lejesz mobila1 15W50 i jest ok pytanie gdzie go kupujesz czy w niemcowni czy w Polsce jaka naklejka na butelce czy żółta czy czerwona oba są inne (inne składy i api). Ty jesteś w tej bardzo dobrej sytuacji, że masz EVO które nie grzeje tak pieca jak TC. TC potrzebuje stabilniejszy olej a najlepiej syntetyk. Ładnie się napracowałeś, ale co z tego ma wiedzieć zwykły zjadacz rogali? Właśnie chciałbym wypowiedzi osób, które rozbierają silniki zajmują się naprawą aby same się wypowiedziały np: był u nas na warsztacie TC88" z przebiegiem 50tyś na minerale lub syntetyku i nic się nie dzieje z silnikiem. Mam ogromną prośbę do Fisa aby się wypowiedział w tym temacie on wydaje się ma najwięcej styczności z silnikami bo do nich zagląda. Pozdrawiam Edytowane 20 Listopada 2016 przez maniek1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Naklejka żółta , a kupowany w niemcowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylo Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Poczytałem sobie te forum i jako zwykły zjadacz rogali dowiedziałem sie ze najlepiej syntetyk, . Nikt nie lal Rev Tech do silnika co wy na taki zestaw http://www.cyclehaven.co.uk/cyclehavenonlineordering/prod_3374122-SYNTHETIC-OIL-Twin-Cam-Service-Kit-for-Harley-Davidson-Softail-Dyna-CHROME-Oil-Filter-WITH-O-Rings.html Tak sie zastanawiam bo trochę i w korkach po stoje pewno w cieplejsze dni i może Hiszpania wypali. nie wiem co miałem lane wcześniej . Ela 03 z 30tys mil . co wy na to czy uzyc zwyklego zestawu http://www.cyclehaven.co.uk/cyclehavenonlineordering/prod_2146058-Twin-Cam-Service-Kit-Cycle-Haven-for-Harley-Davidson-Softail-Dyna-Oil-Filter-Chrome-WITH-O-Rings.htmlprosze tylko nie piszcie ze kto bogatemu zabroni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Jeździłem na złotym Rev Techu w RK z 2004.Zrobiłem jakieś 50 tyś km...potem zmieniłem na Amsoil. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylo Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 http://www.performanceoilsltd.co.uk/harley_motorcycles.html z tj tabeli wynika ze olej silnikowy rekomendują do skrzyni i sprzęgła , jeden olej tak jak w japonczyku Co wy panowie na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolba Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 miałem Kawasaki Vulcan tam faktycznie był jeden olej ale był też jeden wlew i jeden korek spustu w HD są trzy każdy olej ma inne parametry no to jak lać jeden ,ale kto bogatemu zabroni najwyżej zrobi se drobny remoncik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.