Skocz do zawartości

wasylo

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wasylo

  • Urodziny 28 Lipca

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    wszystko co da sie lubić
  • Skąd
    London

Osobiste

  • Motocykl
    HD electra 03
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

239 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wasylo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. od nie dawna jestem posiadaczem Eli 2007 i w połowie prawego wydechu w mam jakieś ustrojstwo na lince, takie ma wrażenie jak by to coś otwierało lub zamykało ktoś coś.na ten temat ? następna sprawa strasznie trzęsie mam wrażenie jak by miał stukowe spalanie, jak by zapłon był przestawiony, potrafi tak jak w gaźnikowym strzelić w filtr ,tak nią kolebotalo ze poprzedniemu właścicielowi po urywało górne uchwyty od owiewki . Ela ma przejechane 6000 mil wiec powinna być igła . jakieś sugestie ????? w Eli z 2003 zajeździłem skrzynie wyje jak duzy fiat na wstecznym , opiłków dość sporo . szukać używki czy jest to do wyremontowania?
  2. Przerabilem temat tego oleju wczesniej ale przeoczylem dosc ciekawe wpisy w istrukcji ktory olej do czego i tak 1. " W przypadku występowania znaczących wycieków, zaleca się założenie nowych uszczelek." czyli ten olej może spowodować uszkodzenie uczelniaczy ? 2 . Silnik MCV – maks. 2 razy dłuższy okres niż zalecany przez firmę HarleyDavidson lub maks. 16 100 km lub 1 rok, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. — — Przekładnia MCV – maks. 32 200 km lub 1 rok, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Przekładnia łańcuchowa MCV – maks. 16 100 km lub 1 rok, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. olej uniwersalny na ktorym mozna jedzic 2 razy dluzej ?
  3. nie mam pojęcia dlaczego tak sie robi i czy jest to spowodowane chwilowym brakiem prądu który idzie na rozruch silnika, przetestuje dzis co dzieje sie u mnie Ja mam pytanie dotyczące kontrolki luzu . Wszystko jest ok do momentu zrobienia kilkunastu kilometrów kiedy silnik nabierze temperatury . nie wyświetla się lub po chwili jak stoję na światłach zapala sie . pojawia sie i znika miał ktos cos takiego i jak to ugrysc?
  4. Tak sie zastanawiam o co chodzi z tym ze to original? znaczy ze moze nie byc i jest olej z pierwszego tłoczenia.
  5. maniek1300 a jak sie tobie widzi tabela Amsoil jeden olej do wsztkiego ,jesli chodzi o TC . ta tabela ktora wklejam od jakiegoś czasu tu na różnych postach http://www.performanceoilsltd.co.uk/harley_motorcycles.html Żużu77 moze herezja ale tak na dobra sprawe i chlopski rozum czy rolka nie moze stanac w koszyku bo nie ma poslizgu bo olej jest do d......py.
  6. ta tabela dobrze wygląda tylko my mentalnie jeszcze jesteśmy w latach 80 tych , i trudno nam jest zaakceptować ze jeden olej możne być dobry do wszystkiego . Sam sie nie przełamałem . Ale przy nastepnej wymianie kto wie , poczytam więcej dowiem sie więcej . I przestałem z góry zakładać ze mam zawsze racje tabela jest zrobiona na bazie testów a nie na gębę. Zawsze gdzieś po środku leży prawda Pozdrawiam
  7. Ty tak serio? :rolleyes: Bo jak to przeczytałem to nie wiedzieć czemu jakiś taki uśmiech mi sie na twarzy pokazał :biggrin: . Ja tam testuje organoleptycznie .
  8. trzeba isc z duchem czasu i zostawić stereotypy korzytsac z czasow i technologi kosmicznej . Oleje Amsoli ,rekomendują jeden olej do wszystkiego , sam sie nie przełamałem nalałem 75w-110 do skrzyni . oto tabela olejów co gdzie i jaki lac http://www.performanceoilsltd.co.uk/harley_motorcycles.html
  9. Tu tez ruch nie wielki . Ale jesli kupiles olej w SErwisie znaczy ze to odpowiedni olej do lag i na opakowaniu tez jest ze to nie do smażenia .
  10. miałem ten sam problem co Ty co nalać , Zalałem Amsoil. znalazłem taka tabele http://www.performanceoilsltd.co.uk/harley_motorcycles.html ale revtech tez daje rade, i każdy do widlastych silników o parametrach producenta . Nie ma złotego środka i superowego oleju. Co do uszczelniacza , wymieniać za każdym razem koszt nie wielki a zawsze świeża guma ;) :cool: :cool: :cool:
  11. W niedziele udało mi sie poskładać go do kupy. za bardzo czasu na jeżdżenie nie było. Wiec trudno mi coś napisać dobry czy nie dobry ten olej . Bylem skłonny wlać Revtech .BubRb nie ma złotego środka i cudotwórczych olei . Każdy wie na co go stać i jak będzie dbać o swoja panią :rolleyes: Postawilem na tabele Amsoil to co rekomeduja po za skrzynia tam wlalem SEVERE GEAR Synthetic Extreme Pressure (EP) Lubricant 75W-110
  12. Przydatne w transporcie lub naprawach by bez bawienia sie w wyciąganie bezpieczników lub innych drastycznych kroków . Włączyć zapłon przytrzymać foba od alarmu az kierunkowskazy zapala sie trzy razy , Wyłączamy stacyjkę i jeszcze raz trzymamy foba az kierunki mrygna trzy razy . Gotowe, Ma to zastosowanie Ela 2003 w młodszych jest całkiem inaczej sporo jest tego na YouTubie
  13. czy ktoś przypomniał by mi jak wyłączyć alarm na czas transportu w mojej Eli. Jakis ślepy jestem nie mogę znalesc tego w necie a to co jest nie działa. :sad: :sad:
  14. Pomocy potrzebuje :sad: a czas nagli a nie mam czasu siedzieć i przeglądać setki stron dotyczące narzędzi . Chodzi o klucz nasadowy do odkręcenia kosza sprzęgowego czy to 1"13/16 ? i czy klucz do zębatki zdawczej to 1"1/2 i czy da się to zamienić na metryczna 38 ? z góry dziękuje
  15. Munzer co mechanik lub serwis to co innego rekomenduje, ja po tej całej grzebaninie po rożnych forach postawiłem na syntetyk amsoil silnik i sprzęgło 20w50 . Skrzynia amsoil syntetyk 75w-110 . Nie wiem czy To Tobie w czymś pomoże ale................ w ktoryms z postow zamiescilem tabele gdzie podany jest rekomendowany olej Amsoil do kazdego z silników HD , w sumie i na tym sie bazowałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...