Skocz do zawartości

Honda cb 900 f bol d'or '80 wykańcza świece


fredeq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, panowie mam problem tego typu że moto wykańcza świece kiedy stoi dłużej niż 3 dni. Po dłuższym staniu moto nie chce się wkręcić na obroty, kicha, prycha, ogólnie straszna lipa. Czasem jak wykręcę świece, przeczyszcze, przepale palnikiem, wkręce moto jeździ normalnie do momentu kiedy odstawie na noc. Po nocy problem powraca. Mam dostęp do tanich świec ngk DR8ES (pracuję w hurtowni, ceny po rabatach nie kupowane od żadnego czesława z allegro), wsadzam nowy zestaw - jest bajka, dopóki nie odstawię moto znów na 3 dni. Stało się to zbyt upierdliwe a wywalać co tydzień 28zł na świece jak w zeszłym sezonie mi się nie widzi. Wyjąłem gaźniki i zastanawiają mnie dwie sprawy. Pierwsza sprawa jest taka, że kiedy w moto kończyła się benzyna, otwierałem rezerwę i dupa - zapowietrzał się. Czy to może być wina membranek kranika podciśnieniowego? Druga sprawa jest taka, że wykręciłem jeden zawór aircut z pierwszego gaźnika i ma on małą dziurkę powstała w wyniku zmęczenia materiału. Pytanie brzmi - za co dokładnie odpowiada zawór aircut i czy on może być tego przyczyną? Szukałem na forum, nie mogłem nic znaleźć co by nasyciło moją wiedzę. Z góry dzięki za odp.

Edytowane przez fredeq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

erykkyre - dzięki za link,

 

veronx - możesz mi dokładniej opisać w jaki sposób cewki u Cb robiły robotę ze świecami? u mnie moto jak postoi to wykręcam czwartą świecę i jest zalana, a jak zalana wiadomo że od razu wędruje do złomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zalewa świece to gaźniki. A jak masz dostęp to świec, to zainwestuj w tiktaki, tfu.. w irydowe :)

O wiele bardziej odporne na zalewanie. I lepszą iskrę dają.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek zmień cewki,u mnie był ten sam problem cały czas żarło świece,okazało się ze cewki to śmieci,ledwo do 8 tyś kręciła po zmianie cewek problem przestał istnieć,sprawdź czy masz dobre ładowanie,zrób pomiar wirnika i wyczyść gaźniki,zmierz luzy zaworowe płytki są dostępne od samochodu jest to rozmiar fi 25 w cenie jak u mnie 12 -15 zł
Cewki pasuję idealnie od Hondy CBR 600 F2,F3,koszt 35 - 50 zł na alleg........... inaczej się je tylko podłącza mogę podesłać schemat,zawór Air Cut mam jak chcesz używany ale dobry,i zmień przewody WN
I tylko dobre czyszczenie gaznika jest wymagane,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, panowie mam problem tego typu że moto wykańcza świece kiedy stoi dłużej niż 3 dni. Po dłuższym staniu moto nie chce się wkręcić na obroty, kicha, prycha, ogólnie straszna lipa. Czasem jak wykręcę świece, przeczyszcze, przepale palnikiem, wkręce moto jeździ normalnie do momentu kiedy odstawie na noc. Po nocy problem powraca. Mam dostęp do tanich świec ngk DR8ES (pracuję w hurtowni, ceny po rabatach nie kupowane od żadnego czesława z allegro), wsadzam nowy zestaw - jest bajka, dopóki nie odstawię moto znów na 3 dni. Stało się to zbyt upierdliwe a wywalać co tydzień 28zł na świece jak w zeszłym sezonie mi się nie widzi. Wyjąłem gaźniki i zastanawiają mnie dwie sprawy. Pierwsza sprawa jest taka, że kiedy w moto kończyła się benzyna, otwierałem rezerwę i dupa - zapowietrzał się. Czy to może być wina membranek kranika podciśnieniowego? Druga sprawa jest taka, że wykręciłem jeden zawór aircut z pierwszego gaźnika i ma on małą dziurkę powstała w wyniku zmęczenia materiału. Pytanie brzmi - za co dokładnie odpowiada zawór aircut i czy on może być tego przyczyną? Szukałem na forum, nie mogłem nic znaleźć co by nasyciło moją wiedzę. Z góry dzięki za odp.

A nie przybyło Ci troche oleju w silniku .. ? Kolor świec ??

Kranik podciśnienowy w pozycji ON i RES ma puszczać tylko po zassaniu podciśnienia inaczej ma prawo leciec tylko na PRI . Z węza podciśnienia nie może lecieć benzyna .

 

Jak na moje to stare zaworki poszły i leją do gara (zapinasz kroplówke ze strzykawki do wlotu gaźników i patrzysz czy paliwo zatrzyma się w miejscu ), może sie też ssanie nie domykać(trza sprawdzic mechanizm czy linka się nie przycieła ) .

Air-cut porównaj z innego gaźnika czy tam też nie ma przypadkiem takiej samej dziurki . Jeśli nie wyglądają jak fabryczne to do wymiany.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...