michoa Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) nawet cebra . Z drugiej strony dziwi mnie że takie CBR125 nie ma opcji odblokowania na 20-22KM a z czego ty chciałbyś tyle kucy wykrzesać :D ?? generalnie wszystkie 125 4T nawet 4 zaworowe na wytrysku koło 16KM kończą jeśli chcesz uzyskać sensowną żywotność owszem można nawkładać tuningowych partsów i mieć żywotność 2T crossa i spalanie 10/100 przy osiągach i tak gorszych niż 125 2T......... TO jest moto na tor albo do miasta wokół komina bo dojazd na pierwsze lepsze serpentyny skutkowałby koniecznością ogłoszenia upadlości :rolleyes: :laugh: ja się na lataniu po asfalcie nie znam , ale miałem ten sam piec w crm 125 i przy ekopedzio jeździe 3.5/100km ( 70km/h 6.5tys obr , jedna osoba a niehomologowane wyjce z jodełką z traktora zamiast opon i jazda po asfalcie ) fakt że frajdy żadnej jedyny plus że dobrze się wyspałem , ale myśle że przy 100-110 na normalnym przełożeniu i na 4 czy 5 biegu ( nie na 2 ) w 5/100 się zamknie bez przesady bankructwo to nie jest........... w NSR są też gówniane gaźniki dellorto , nie idzie ich regulować część ma zaślepioną śrubkę składu mieszanki , wyciera się przepustnica , wyciera się tłoczek od ssania i też 2 egzemplarze przerobiłem gdzie szedł 120 a palił jak smok -no w pierwszym winnym był gaźnik w 2 koleś miał jakieś przełożenie do stuntu chyba bo przy 120 było 11.5tys obr :D .... mnie crm paliła 10/100 ale ja musiałem cały czas napierać i miałem masę hipopotama , nawet jak na asfalt z żwirowni wyjechałem to była zabawa kto go nie wyprzedzi ma murzyńską pytę w dziurze , o ile pks jadący 40km/h dla zdrowej 125 2T to żaden wyczyn , tak normalny samochód jadący koło 100 to już trochę brązowego w portach było( jeszcze dla moto na offroadowym przełożeniu gdzie moja szła chyba 125 a ziomka dt 125 105 także jadące 100km/h auto wyprzedzał przez 20 km :D ) :D potem był trochę płacz że przy 70km rezerwa ( bak 10l ) ale najważniejszy był szacun pasażerów i pasażerek , lans na dzielni a nie jakieś bzdury że autobusem do roboty na gapę albo rowerem bo na paliwo do sracza nima :D nsr 125 myślę że w przeciętnej jeździe 5-7 , 10-11 to raczej albo totalny rzeźnik albo idiota co nie wie o innych biegach niż 1 , 2 :D , albo zajechany trup ..... dt 125 z 2 grubasami po 90kg ( aż koło tarło o wahacz na dziurach ) plecakiem z narzędziami, mordowana 120-130 w trasie ( nie że czerwone pole tylko gaz w opór z 9tys obr i nie miała siły więcej :D ) spaliła 7.5/100km na 100km odcinku 70% trasa 30% miasto........ fakt że jeżeli kolega chce tym latać na spokojnie to kupować 125 2t żeby potem na 7 tys obr kończyć to bezsens -lepiej weź tą cbr......... w moim odczuciu najlepiej kupić sracz 50 4T/2T do pracy i nsr do naparzania -bo motocykl to w sumie takie samo narzędzie jak młotek służy do nap***nia :D Edytowane 8 Lutego 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 No i tu zaczynają się schodki . Bo normalne / oszczedne jeżdzenie na 2T skutkuje totalnym brakiem przyśpieszenia przez większośc czasu w porównaniu do 125 4T gdzie zawsze jest jakiś moment do dyspozycji . Jak już brać 2T to dla radochy i pierdolnięcia a nie ekojazdy z zerowym przyspieszeniem . Co do spalania - jeden gostek na RS125 i inny na NSR125 też ze łzami w oczach zaczynali historię od 8L/100km kończąc na 12 . Oba sprzęty zapierdalały jak trzeba i nie były trupami. Skuter 50/80 (jakies tam włoskie cuda na kiju + rolki i spręzyny ) bardzo szybko osiągał 105-110km/h ale koleś z dumą przyznawał że poniżej 6,5 nie zszedł :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lysy79 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Nie lepiej pomyśleć o czymś takim i zrobić z niego większe Cafe, wstydu nie będzie i fajnie wygląda .http://www.romet.pl/Moto,OGAR_CAFFE_125,20,635,13891,2014.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) w porównaniu do 125 4T gdzie zawsze jest jakiś moment do dyspozycji gdzie tam jest moment ? chyba moment jest jak robisz nielatę którą na to poleciała :D z dołu to ma takie kopyto jak gokart na stawidle a u góry jak kamaz z wolnossącym silnikiem , to w ogóle nie jedzie w całym zakresie obrotów dlatego mówią że jest elastyczne :D Nie lepiej pomyśleć o czymś takim i zrobić z niego większe Cafe, wstydu nie będzie i fajnie wygląda .http://www.romet.pl/...13891,2014.html my to rozmawiamy o normalnych motocyklach a ten z jakimś chińskim stolcem co żeruje na histori polskiej marki wyjeżdża co wygląda jak dniepr z lat 50 chłopie odstaw to bo skończysz jak spleśniała truskawka..... Skuter 50/80 (jakies tam włoskie cuda na kiju + rolki i spręzyny ) bardzo szybko osiągał 105-110km/h ale koleś z dumą przyznawał że poniżej 6,5 nie zszedł :D tuning to inna bajka seria 50 2T kibel jak nie jedziesz na końcu obrotów to w 3/100 się zamyka chyba że offroady typu typhoon czy buxy chyba ( bełtszrot ) gdzie silnik 50 musi ciągnąć balonowe ogumienie rodem z quada :D Jak już brać 2T to dla radochy i pierdolnięcia a nie ekojazdy z zerowym przyspieszeniem . tu się połowicznie zgadzam w zasadzie dt 125 można jeździć sugerując że potrzebne są rurki , ale faktycznie nsr czy Rs będą się męczyć tam piec jest mniej elastyczny , dlatego niech bierze 125 4T ale nie wmawiajcie mi że 125 4t jedzie........ Edytowane 8 Lutego 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer1000 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Wiem z doświadczenia tylko markowy sprzęt żaden chińczyk typu junak pomijając kwestie awaryjności i jakości to będziesz miał problem ze sprzedażą a cbr 125 to pasuje do osoby która ma max 160 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Czy na polskie A1 ma byc najwyzej 125 czy moze byc 175ccm ?Bo taka Honde pamietam z moich b. dawnych czasow i ona zdecydowanie juz jechala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 do 125ccm i 11kW mocy ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Zależy ile będzie mieć kół .Na A1 jest furtka. Motocykle trójkołowe mogą mieć do 15kW co ciekawe bez ograniczenia pojemności i stosunku mocy do masy. Teoretycznie może mieć 100kg, 20KM. Realnie to jak na razie ani Piaggio Mp3 ani Yamaha Tricity nie wykorzystuje w pełni potencjału tej kategorii nawet co do mocy. Wynikałoby z tego, że stary Junak M10 z koszem spełnia wymagania kat.A1. Edytowane 12 Lutego 2015 przez ryhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) motocykl z wózkiem to nie "trójkołowiec" - to w dalszym ciągu motocykl jednośladowy tyle, że z wózkiem ;) co innego w przypadku Junaka B20 :) Edytowane 12 Lutego 2015 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Chyba że tak. Co za kreatywność urzedników :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 nsr 125 legalnie nie mieści się na A1 , ale patrz w dowody , u mnie xr600 ma chyba 8kw w dowodzie bo z gebbelsowni przyjechała dławiona :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabliczka Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Wiem z doświadczenia tylko markowy sprzęt żaden chińczyk typu junak pomijając kwestie awaryjności i jakości to będziesz miał problem ze sprzedażą a cbr 125 to pasuje do osoby która ma max 160 cm Opiszesz swoje doświadczenia z autopsji na temat Junaka? Albo może już gdzieś opisałeś w jakimś wątku? Chętnie poczytam. Tak samo chętnie, jak czytam wątki o usterkach w nastoletnich zajechanych używkach. Cytuj ---Ankaszosami.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 ile już przejechałaś swoim nowym junakiem? pogadamy gdy nawiniesz jakieś 20kkm, ewentualnie gdy wcześniej będziesz chciała go sprzedać :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabliczka Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) ile już przejechałaś swoim nowym junakiem?pogadamy gdy nawiniesz jakieś 20kkm, ewentualnie gdy wcześniej będziesz chciała go sprzedać :D :) Na razie zaczęłam jeździć. Zobaczymy jak to będzie. Sama jestem ciekawa :) Ale z doświadczenia wiem (również samochodowego), że jak miałam najbardziej badziewne auto nowe i na gwarancji, to mniej się z nim użerałam niż czasem z markową używką. Zależy też oczywiście na jaki egzemplarz się trafi. Miałam też kilkunastoletnią Virażkę 250. Przejeździłam nią 3 sezony. Nigdy nie zawiodła. No ale już kilka lat temu kosztowała mnie 9 tysięcy - pewnie dlatego była na medal. Junaka teraz kupiłam za mniej niż połowę tego i przyznam, że zaważyły tu również względy ekonomiczne. Ja wcale nie twierdzę, że Junak to jest jedyny słuszny wybór, ale śmieszy mnie fanatyzm, który skreśla chinolki, bo najlepsze są japończyki; a francuskie auta są do kitu, a "Ford g...o wort". Na tym forum na razie znalazłam samych malkontentów, którzy na Chińczykach nie jeździli, tylko o nich "słyszeli". I chyba pokuszę się również o stwierdzenie, że niektórzy uważają wręcz za uwłaczające ich ego jeżdżenie czymś "co nie wygląda" i czymś, co nie wzbudzi zachwytu w płci pięknej oraz nie zostanie zaaprobowane przez kolegów bikerów i narobi "obciachu. Na szczęście ja z kompleksów już dawno wyrosłam ;) A co do tego, ile na Junaku zrobię km... Zobaczymy :) Mam w planach zrobić prawko A i jak dobrze wszystko się w życiu ułoży to przesiąść się na BMW 650GS albo inne tego typu moto i pojeździć po Europie. Na co los pozwoli - zobaczymy :) Edytowane 20 Maja 2015 przez Diabliczka Cytuj ---Ankaszosami.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 zastanów się, dlaczego chińskie motocykle o pojemnościach powyżej 125ccm są takie drogie; ewentualnie dlaczego firmy państwa środka nie oferują nad wisłą AFAIK nic powyżej tej pojemnościjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.