Adrian5322 Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 (edited) Witam mam problem z odpaleniem silnik hondy cbr 125 z 2011r. Silnik załapuje ale nie chcę odpalić. Dzięje sie tak jak na filmiku . https://www.youtube.com/watch?v=Fg16m5ISe2M Dodam że sprawdziłem już :-Odpalanie z bezpośredniego wtrysku paliwa do silnika .-Rozrząd-Luzy zaworowe-Iskra jest(nowa świeca) Ma ktoś może jakiś pomysł o co może chodzić ? Edited January 29, 2015 by Adrian5322 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damikss Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 (edited) Mam cbr 125 Z 2005 od dziewczyny ale tam glownym problemem jest kranik podcisnieniowy. Kranik ,podaje paliwo?Jak paliwo jest i iskra to musi palic chyba ze iskra w zlym momencie. Edited January 29, 2015 by damikss Quote Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian5322 Posted January 29, 2015 Author Share Posted January 29, 2015 Jak by paliwo nie dochodzi to by nie łapał . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORD VADER Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Zaraz bedzie temat "Kupie rozrusznik i sprzegiełko do CBR125" :D Jeśli tyle piłujesz na rozruszniku to sprawdzaj czy ten aby za bardzo się nie nagrzał. Paliwo z kranika ma lecieć całym przekrojem wężyka - musisz zdjąć wężyk paliwowy i podciśnieniowy . Zassanie podcisnieniowego powinno spowodować wypływ paliwa . A w ciemno obstawiam oblepiony syfem gaźnik albo niedrożny kranik.TO że łapie to dobrze ale o przepływie paliwa nie świadczy najlepiej . Quote Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian5322 Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Już wiem że na pewno jest przestawiony zapłon, teraz pytanie jak go ustawić ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Trzeba ustawić rozrząd. Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian5322 Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Jak go sprawdzałem to niby był odpowiednio na znakachTu filmik jak był ustawiony https://www.youtube.com/watch?v=F7ednVh6nCE&feature=youtu.beMa ktoś jakiś pomysł o co tutaj może chodzić ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Już wiem że na pewno jest przestawiony zapłon, teraz pytanie jak go ustawić ? NA PEWNO w tym modelu nie da się regulować ani tym bardziej przestawiać zapłonu Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian5322 Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Też tak sądzę ,ale jednak na lampie jak sprawdzał mechanik to pokazało że jest wyprzedzony zapłon o 68 stopni dopiero jak się wprowadziło tyle stopni zaczłęy się pokrywać znaki .Jakieś pomysły ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Też tak sądzę ,ale jednak na lampie jak sprawdzał mechanik to pokazało że jest wyprzedzony zapłon o 68 stopni dopiero jak się wprowadziło tyle stopni zaczłęy się pokrywać znaki .Jakieś pomysły ? PODDAJĘ SIĘ Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian5322 Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Moduł może do tego doprowadzać ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goofer Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Może masz zamienione kable na impulsatorze,powoduje to przestawienie zapłonu o długość znacznika na magnecie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORD VADER Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 A może kilka słów jak to się stało ? Moto postało przez zimę i nie che palić czy w trakcie jazdy albo powoli przestawało mieć ochotę na odpalanie ? Quote Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian5322 Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Silnik kupiem z motocykla sporowadzonego z angli przeznaczonego na rozbiórkę .Czyli zapewne był po wypadku . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORD VADER Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 (edited) Jeśli wypusty impulsatora są na magnecie to spradż czy magneto prawidłowo siedzi na stożku i czy rowek na klin pokrywa się ze stożkiem i magnetem .Generalnie to sprawdź czy kupiłes taki sam silnik (chodzi o magneto i położenie wypustów impulsatora i położenie samego impulsatora w obu modelach )Rozumiem że poprzedni piec odpalał bez problemu w tym motocyklu (pomijając to że coś się zepsuło i trza było go wymienić)? Z tym zapłonem to mi się pop**oliło :D Ale słychac że spaliny wylatują tłumikiem więc jeśli już to jest mocno opóźniony . Edited January 30, 2015 by janosikkk Quote Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.