monek100 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Witam. Mam problem z moją TDR 125. Jak ją kupiłem to podczas powrotu do domu po kilku km padł aku. Nie było świateł, rozrusznik nie kręcił itp, więc niedawno zakupiłem nowy akumulator 12v 4Ah. Wszystko było dobrze do czasu pierwszej jazdy (ok 10km). To samo co poprzednio. Akumulator padł i nie było świateł, musiałem odpalic na pych... Sprawdzałem ładowanie to przez 10 sekund było 14,5V a potem nagle spadło i teraz cały czas jest 12,6V nie ważne czy odpalony czy nie... Na światłach spada poniżej 12VTutaj film który to przedstawia: Pobór prądu na włączonym zapłonie wynosi 0,7A Do tego dzisiaj rozebrałem motor i wyciągnąłem regulator napięcia bo to jego podejrzewam jako głównego winowajce. Nie wygląda na oryginalny. Co o tym myślicie? Proszę o pomoc :) z góry dzięki. LwG :) Edytowane 22 Stycznia 2015 przez monek100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Przeczytaj o ładowaniu 1 temat na samej górze.Wykonaj pomiary napięć wychodzących ze statora.Jak będą prawidłowe to prawdopodobnie padł regulator napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monek100 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Czyli mam sprawdzić wartości na kostce, którą podpinam pod regulator napięcia? Na odpalonym silniku? Można odpalić bez regulatora napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Przeczytaj temat :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monek100 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Czytałem, ale nie bardzo rozumiem :) Jestem troche zielony w sprawach elektryki :). Jakby mi ktoś napisał prosto to byłbym wdzięczny :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Prościej niż tam się nie da :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Można odpalić bez regulatora napięcia? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monek100 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Nie znam się na elektryce. Jakby mi ktoś powiedział krok po kroku jak to zrobić to byłbym mega wdzięczny :) Mam regulator na 4 piny jak widać na zdjęciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Przecież masz temat krok po kroku. Na prawdę nie da się prościej. Przecież nikt nie będzie przepisywał. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamayPL Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Miałem ten sam problem. Inny motocykl ale problem ten sam. U mnie okazało się że mam przepaloną cewkę :/Regulator był w porządku. Zmniejszyłem pobór mocy, i jest cacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.