Skocz do zawartości

ludziska pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Nie zrozumcie mnie źle, bo to, co napiszę to nie złośliwość, ale zawsze mnie bawiło, jakich argumentów używamy sami przed sobą, żeby uzasadnić zakup większego silnika :biggrin: Sam, jak kupowałem Bandita, to tłumaczyłem sobie że moment obrotowy, że hamulce, że z pasażerem da radę... A tak na prawdę nigdy nie wykorzystam jego potencjału ;) Ale co tam, i tak jest zajebisty :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumcie mnie źle, bo to, co napiszę to nie złośliwość, ale zawsze mnie bawiło, jakich argumentów używamy sami przed sobą, żeby uzasadnić zakup większego silnika :biggrin: Sam, jak kupowałem Bandita, to tłumaczyłem sobie że moment obrotowy, że hamulce, że z pasażerem da radę... A tak na prawdę nigdy nie wykorzystam jego potencjału ;) Ale co tam, i tak jest zajebisty :laugh:

 

Zgadza się i super wygląda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Wiadomo że przewracanie sie to nie cel sam w sobie (bo to nie nauka padów na judo).



Choć jak oglądam zawodników motogp to widać że dla nich gleby to temat dość powszedni i wiedzą jak sie zachować podczas gleby. Ważne by strach przed glebą nie przeszkadzał w jeździe. Jak masz jeszcze motocykl, którego potencjalna naprawa będzie kosztowała dwie wypłaty i dwa miesiące na parówkach z biedronki, to już w ogole kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojechalem , nie kupilem , szkoda sie rozpisywać. Nie zakladam nowego tematu , zapytam tak , moze naked czyli fz6n. Podobno bardziej wieje , ale wydaje mi się nawet troszku ladniejszy. Czy źeczywiście komfort jest znacząco niźszy bez owiewki?

Edytowane przez Arturo43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak latasz po winkielkach, po mieście to może naked być nawet lepszy. Jak się wyłożysz też lepszy, ale jakby Ci przyszło śmigać autostradą w dłuższą trasę to jednak jest zdecydowanie mniejszy komfort. Ja mam z owiewką i bardzo sobie chwalę, bo wcześniej miałem xj600n i jednak owiewki mi brakowało. Musisz sobie odpowiedzieć jak go będziesz użytkował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yhmmmmmmmmmmm, jak oceniasz motocykle na zasadzie "ladniejszy" to jeszcze nie ma o czym z toba rozmawiac.

No moze zle się wyrazilem , wyglad nie jest dla mnie zdecydowanym kryterium , powinienem napisać " tez mi die podoba i wydaje mi się nawet praktyczniejszy"

 

No ale czemu nie kupiłeś? Przecież byłeś na nią napalony jak diabli, dziel się szczegółami.

Gość zapomnial napisać o kilku istotnych usterkach ktore wyszły na miejscu a niestety o cenie nie chciał rozmawiac, miedzy innymi : kosz sprzęgła, zespół napedowy i pare innych drobiazgów.

 

Jak latasz po winkielkach, po mieście to może naked być nawet lepszy. Jak się wyłożysz też lepszy, ale jakby Ci przyszło śmigać autostradą w dłuższą trasę to jednak jest zdecydowanie mniejszy komfort. Ja mam z owiewką i bardzo sobie chwalę, bo wcześniej miałem xj600n i jednak owiewki mi brakowało. Musisz sobie odpowiedzieć jak go będziesz użytkował.

Pewnie bardziej miasto i krótkie trasy na początku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zapomnial napisać o kilku istotnych usterkach ktore wyszły na miejscu a niestety o cenie nie chciał rozmawiac, miedzy innymi : kosz sprzęgła, zespół napedowy i pare innych drobiazgów.

 

 

Akurat głośny kosz sprzęgłowy w FZ6 to nic nadzwyczajnego, większość tak ma, w jednych słychać bardziej, w innych trochę mniej. Jedni to naprawiają, inni z tym jeżdżą i nic się nie dzieje. A napęd - no cóż, ja w tym bym nie widział nic dziwnego - w końcu to normalna część eksploatacyjna, która się zużywa i podlega wymianie co jakiś czas. Stanu salonowego wśród używanych motocykli nie znajdziesz.

 

Już Ci wcześniej wspominałem - jak masz okazję wziąć CB zadbaną i z pewnych rąk to bierz i się nie zastanawiaj bo takich motocykli w Polsce to ze świecą szukać, za innymi sprzętami narobisz sobie niepotrzebnych wycieczek a masz pod nosem dobry sprzęt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam panie Moderatorze, ale nie widzę nic niestosownego w określeniu ładnieszy motocykl. Naked nie jest praktyczniejszy, ale może być ładniejszy. Po mnie widzę, że z czasem ważniejsze jest, żeby był praktyczniejszy, ale czy to coś znaczy. Wątpię. Najważniejsze, aby kochać motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...