Major87 Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Właśnie jestem ciekaw, bo praktycznie wszyscy mówią, że maszyna prowadzi się super i jest w stanie nadążyć za większymi sprzętami. Jak będzie, to się okaże, ale już bardzo podoba mi się jej wyważenie. Bo wcale nie czuć, że waży 100 kg więcej niż Suza. Odrestauruję ją i będzie śmigane, oj będzie :).Podziękował. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Major - to nie sprzęt nadąża za większymi, tylko jego kierowca! Miałem kiedyś przyjemność jechać z kolesiem, który wtedy jeździł ER-5, i do dzisiaj pamiętam, jak po winklach gór sowich łoił dupska kolegom na gsx-ach czy hornetach. Tylko na prostej mu odskakiwali, żeby już po chwili czuć jego przednie koło na plecach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 ..... żeby już po chwili czuć jego przednie koło na plecach...łał... wheelie na zakrętach... to chyba plus 30 do zdolności kierowania motocyklem... :D :D Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Buber, niepotrzebna szydera :) Sam widziałem jak zapitala CB500 na ful gazie i zmianie biegów bez odpuszczania tegoż, oczy miałem jak pińć złotych :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Ależ to nie szydera.. po prostu wyobraziłem sobie kolesia z kołem w plecach..Spoko, u siebie w górach widzę co potrafi motocykl a co kierowca, i mam tego pełną świadomość :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Buber - wyobraź sobie, że tylnym kołem też tak potrafił :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Tadeo, ja wiem, że to kierowca nadąża lub nie, ale poważnie, bardzo dużo ludzi mówi mi, że spokojnie dam radę utrzymać się z nieco większymi sportami a nawet i litrami :).Na naszych grupowych wypadach nie mam problemu na Suzie trzymać się R-125 czy RS3 w zakrętach, ale na prostych widać, że chłopaki się nudzą, bo wolno :). Te kilka koni więcej na pewno się przyda :) Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Major - ja doskonale wiem, że 500-ki to fajne motocykle dające mnóstwo przyjemności z jazdy, ale jeśli ktoś Ci naopowiadał, że dasz radę utrzymać się za sportowym litrem z ogarniętym kierownikiem na pokładzie, to chyba za dużo razy oglądał Torque'a i czasoprzestrzeń mu się zagięła :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Dla mnie starczy, że będę w stanie podjechać pod większą górkę bez zwalniania o 20-30mph :). Do porządnego sporta kiedyś dojdę, ale nie spieszy mi się :). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 No i fajne masz podejście! Ja CB 500 jeździłem przez 5 sezonów. Świetnie radziła sobie zarówno w Alpach, jak i po polskich drogach. Jednak z czasem zaczęło brakować szczególnie hamulców (wtedy najczęściej jeździłem z żonką), więc postanowiłem szukać czegoś większego. Najpierw miała to być CB 750 sevenfifty, ale doszedłem do wniosku, że Bandit będzie lepszym wyborem po 3 kufry i szanowną małżonkę :) Dzisiaj, mimo iż na co dzień nie potrzebuję tyle ognia, to nie zamieniłbym go na słabsze moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Raz na lytrze, zawsze na lytrze..... Trzeba tylko samemu spróbować :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Raz na lytrze, zawsze na lytrze..... Trzeba tylko samemu spróbować :) No nie wiem, ja tam po 4 sezonach na motocyklach >100KM wróciłem z powrotem do singla z 48KM i ani mi się widzi zamieniać na coś mocniejszego (jedyny sprzęt, na który bym to zamienił to może R1200GS ale to w dalekiej przyszłości) :) Brakowało mi tego fajnego zawieszenia i wyprostowanej pozycji za kierownicą. W 2009r sprzedałem Suzuki Freewinda i jakoś tak nie mogłem znaleźć odpowiedniego sprzętu dla siebie, w międzyczasie przewinęło się sporo sprzętów z mocą nawet 3x większą od Freewinda i cały czas coś mi w nich nie pasowało. Jak w końcu dosiadłem F650 i się nim przejechałem to od razu banan na twarzy i "kur.. to jest to, biorę!" :) Teraz przynajmniej nie straszny mi lekki teren czy błotniste dróżki a jak trzeba to i w dalsze trasy pojedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 To spróbuj jakiegoś lytra z małą mocą, ale dużym momentem obr. a dopiero zrozumiesz o czym jest tu mowa.Mi nigdy nie zależało na ogromnej mocy, za to luksus przyśpieszenia z każdych obrotów na każdym biegu i przy każdym obciążeniu - bezcenny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Ja miałem litra ale wolę klasę 600 ze względu na większą poręczność. Moc jest mniejsza ale można bardziej z niej korzystać a ja lubię dawać po obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 To spróbuj jakiegoś lytra z małą mocą, ale dużym momentem obr. a dopiero zrozumiesz o czym jest tu mowa.Mi nigdy nie zależało na ogromnej mocy, za to luksus przyśpieszenia z każdych obrotów na każdym biegu i przy każdym obciążeniu - bezcenny... Próbowałem, choćby w tym sezonie, na początku sezonu było Suzuki RF900, które ładnie szło z dołu, bez potrzeby dużego kręcenia - ale ten typ mi nie odpowiadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.