razorbl Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Witam Kilka dni temu pojawiły się u mnie stuki w silniku. Jak się później okazało dochodziły z głowicy. W kilku miejscach gdzie wałek rozrządu dociskany jest przez mostki miało miejsce gwałtowne ich ścieranie się na wzajem załączam zdjęcia dla jasności sytuacji). Utworzyły się dosyć głębokie rysy i luzy jak trza. Tutaj pojawia się pytanie: Czy teraz w grę wchodzi wymiana głowicy, czy są może jakieś sposoby na odratowanie tej zniszczonej ? z góry dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 A powiedz mi dlaczego się tak stało - problemy ze smarowaniem, czy wyrwały się mocowania górnych panewek wałków rozrządu ???A co do głowicy - wymień ja na uzywkę, kompletna z nowymi wałkami - najprostsze i najtańsze. Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 "Palowanie" na nierozgrzanym silniku tez "czyni cuda", a i kiedys sie spotkalem z motocyklem serwisowanym w autoryzowanym warsztacie , gdzie silikon powlazil w otwory odpowiadajace za smarowanie walkow i otwory do hydraulicznego kasowania luzow zaworowych-efekt sprowadzenie dobrej glowicy ze stanow.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Panewek tam niestety brak! Rozpedzilem sie po prostu do predkosci prawie maxymalnej tego moto i wtedy zaczelo stukac :buttrock: Cały czas bylo wszystko OK. Jest idea zeby zeszlifowac zuzyte walki i zastosowac panewki. Albo tak jak Pawel mowisz kupic kupic glowice uzywke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Obawaim się że moja porada będzie chyba łatwiejsza do wykonania 8) i tańsza . Musisz jednak sprawdzic smarowanie silnika, by nie powtórzyć tego co się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Dzięki za odpowiedzi. Zaczynam rozglądać się za uzywaną głowicą ... Gdyby ktoś miał jakiś namiar to prosze o kontakt :buttrock: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 razorbl mam nadzieje ze moj namiar pomoze tobie w tej niecodziennej sytuacji 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 razorbl mam nadzieje ze moj namiar pomoze tobie w tej niecodziennej sytuacji 8) Dzięki :buttrock: Jutro postaram się do nich zadzwonić i wypytam co i jak :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Przerabiałem podobną spraw w swojej XJ. Zastanawiałem się nad regeneracją. Jest dość dobra firma w wrocławiu zajmująca się regeneracją głowic, ale cena to z 2.5 tyś złotych gdyż proces renowacji jets bardoz kosztowny zwłaszcza że w pokrywach wałków nie ma panewek tylko sa odlane w całości z pokrywami. Radze ci to samo co koledzy... sprowadz używaną z wałkami które w niej poracowały;) to najtasza zabawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 dobra firma w wrocławiu zajmująca się regeneracją głowic' date=' ale cena to z 2.5 tyś złotych gdyż proces renowacji jets bardoz kosztowny zwłaszcza że w pokrywach wałków nie ma panewek tylko sa odlane w całości z pokrywami. [/quote'] 8O No ja właśnie mam w środę odwiedzić zakłąd się tym zajmujący :buttrock: Zobaczymy jaką oni mi ceną zaśpiewają. To że brak panewek to chyba największy ból :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2004 razorb sprobuj w harbutowicah za skoczowem droga na wisle tam robia felgi i glowice i wszystko co z aluminium 8) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 IMHO nigdy nie zrobia ci tej glowicy porzadnie bez CNC.Uzywana na EBay dostaniesz taniej niz zaplacisz za naprawe w Polsce.Dlatego szukalbym uzywki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Dokładnie.Szkoda wywalać kasy i nie być tego pewnym.Lepiej kupić używkę i mieć spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Tylko, że jak kupię używkę a okarzę się ze to padaka jakas zajechana ? :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Musisz zdobyc troche doswiadczenia w polowaniach na EBay - ta przedsiebiorstwo daje ci pewne gwarancje ze nie kupisz zlomu - porozum sie z Pipcykiem i Marlewewm na ten temat. Z moich doswiadczen zlomu tam sie nie sprzedaje, chyba ze jest to zaznaczone ze to zlom - czasami ludzie taki zlom tez kupuja. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.