Skocz do zawartości

Kawasaki Zxr 750 1990 H2


sagitek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moja kawasaki a mianowicie dwa problemy...

1 to taki iz nie mam ladowania... nie wiem co jest grane... napiecie na klemach wynosi tyle co amperaz akumulatora... posiadam alternator choc ostatnimi czasy znalazlem jakby pasek klinowy albo to co z niego zostalo czyli takie malutkie paseczki na bloku silnika...

2 to taki iz mam zbyt bogata mieszanke paliwa albo poprostu mi zalewa plywaki. bo gdy motocykl postoi na boku na stopce to czesto dzieje sie tak iz przy odpaleniu paliwo leci przez zawor bezpieczenstwa czy jak sie to tam nazywa ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już Ci kolego raz napisałem abyś jaśniej formułował swoje wypowiedzi aby chcacy Ci pomóc byli w stanie zrozumieć jaki masz problem. Dodaj foto aby to zobrazować jesli nie umiesz tego opisać.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to powiem tak napiecie na akumulatorze wynosi tyle co amperaz na akumulatorze jest to 14 ah ... i np po jezdzie na swiatlach itd akumulator najzwyczajniej jest rozladowany czyli nie mam ladowania na akumulator i teraz pytanie w czym moze tkwic problem bo nie mam regulatora ani nic. wychodzace 2 kable z alternatora dochodza na kostke z kostki ida prosto na akumulator i tam napiecie mierzone nie wykazuje ksiazkowego stanu a np po chwili pracy silnika jest spadkowe bo akumulator slabnie z czasem i teraz pytanie powstaje gdzie moge gubic ładowanie... dodam iz mam ten alternator na pasek wieloklinowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)e gdzie moge gubic ładowanie... dodam iz mam ten alternator na pasek wieloklinowy

W regulatorze,szczotkach,spalonym uzwojeniu stojana,spalonym wirniku,braku masy,uszkodzonych złączek,spalonych diodach prostowniczych,spalonym bezpiecznikiem,spalona żarówka ładowania,odwrotnie podłączona kostka alternatora,zerwany pasek,uwalony aku,itd.

 

od wymiany (sprawdzenia żarówki ) i bezpiecznika trzeba zacząć

Edytowane przez proxma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to w GSX-R1100 jest taki sam alternator, jak w RF900 (czyli "zewnętrzny", napędzany przez koła zębate). Regulator masz tam w środku, taki jak na zdjęciu:

mX4yy-K4C4mi7t_ZzWkJMgA.jpg

 

Jak coś to mam alternator w częściach od RF900, na pewno są tam sprawne diody i regulator, wirnik i stojan w stanie niewiadomym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw bym go wymontował i zobaczył czy jeszcze w ogóle się kręci ten altek skoro zerwało pasek.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakim stanie jest pasek klinowy alternatora

JuZ go nie ma bo właściciel strzępy na na wierzchu.

Kolego, już wiesz co masz robić bo zostało to trzy razy napisane, wyjmij alternator i zobacz co się dzieje z nim i napędem.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...