sagitek Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Witam mam problem z moja kawasaki a mianowicie dwa problemy... 1 to taki iz nie mam ladowania... nie wiem co jest grane... napiecie na klemach wynosi tyle co amperaz akumulatora... posiadam alternator choc ostatnimi czasy znalazlem jakby pasek klinowy albo to co z niego zostalo czyli takie malutkie paseczki na bloku silnika...2 to taki iz mam zbyt bogata mieszanke paliwa albo poprostu mi zalewa plywaki. bo gdy motocykl postoi na boku na stopce to czesto dzieje sie tak iz przy odpaleniu paliwo leci przez zawor bezpieczenstwa czy jak sie to tam nazywa .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 1 napiecie na klemach wynosi tyle co amperaz akumulatora... 1. :blink: rozwiń to bardzie Oddaj moto na warsztat,bo go popsujesz i już nim nie pojeździsz w tym sezonie Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Już Ci kolego raz napisałem abyś jaśniej formułował swoje wypowiedzi aby chcacy Ci pomóc byli w stanie zrozumieć jaki masz problem. Dodaj foto aby to zobrazować jesli nie umiesz tego opisać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagitek Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 no to powiem tak napiecie na akumulatorze wynosi tyle co amperaz na akumulatorze jest to 14 ah ... i np po jezdzie na swiatlach itd akumulator najzwyczajniej jest rozladowany czyli nie mam ladowania na akumulator i teraz pytanie w czym moze tkwic problem bo nie mam regulatora ani nic. wychodzace 2 kable z alternatora dochodza na kostke z kostki ida prosto na akumulator i tam napiecie mierzone nie wykazuje ksiazkowego stanu a np po chwili pracy silnika jest spadkowe bo akumulator slabnie z czasem i teraz pytanie powstaje gdzie moge gubic ładowanie... dodam iz mam ten alternator na pasek wieloklinowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) (...)e gdzie moge gubic ładowanie... dodam iz mam ten alternator na pasek wieloklinowy W regulatorze,szczotkach,spalonym uzwojeniu stojana,spalonym wirniku,braku masy,uszkodzonych złączek,spalonych diodach prostowniczych,spalonym bezpiecznikiem,spalona żarówka ładowania,odwrotnie podłączona kostka alternatora,zerwany pasek,uwalony aku,itd. od wymiany (sprawdzenia żarówki ) i bezpiecznika trzeba zacząć Edytowane 3 Września 2014 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Kolego, pierwsza rada jest najlepsza bo widać, ze nie masz o tym bladego pojęcia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 O ile dobrze pamiętam to w GSX-R1100 jest taki sam alternator, jak w RF900 (czyli "zewnętrzny", napędzany przez koła zębate). Regulator masz tam w środku, taki jak na zdjęciu: Jak coś to mam alternator w częściach od RF900, na pewno są tam sprawne diody i regulator, wirnik i stojan w stanie niewiadomym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Autor tematu porównuje napięcie do pojemności aku, a ty chcesz alternator od suzuki montować w kawasaki. Na pewno pasuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 A może by zamontować na początek nowy pasek napędu alternatora ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Najpierw bym go wymontował i zobaczył czy jeszcze w ogóle się kręci ten altek skoro zerwało pasek. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Ehh przepraszam, nie przeczytałem, że chodzi o Kawasaki tylko zasugerowałem się motocyklem z profilu autora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Alternator w ZXR na pasek wieloklinowy? :blink: Może to jakaś wydumka jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagitek Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Tak alternator mam na pasek wieloklinowy takiMontowano. Nie porownuje poprostu mowie ze napiecie na klemach jest takie jak akumulatora. A ladowania brak czyli co mam wpierw sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 w jakim stanie jest pasek klinowy alternatora Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 w jakim stanie jest pasek klinowy alternatora JuZ go nie ma bo właściciel strzępy na na wierzchu.Kolego, już wiesz co masz robić bo zostało to trzy razy napisane, wyjmij alternator i zobacz co się dzieje z nim i napędem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.