punx1125 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Witam, prosilbym o diagnoze zużycia tloka w hondzie xr400 , motocykl spalil 400ml oleju na 500km . Czy spalanie oleju doprowadzilo do nagromadzenia nagaru w czy zle wyregulowany gaznik , zalozone najwieksze dysze do tego modelu, czy moze poprzedni wlasciciel zwlekal z wymiana pierscieni ? http://w431.wrzuta.pl/obraz/1eZrVtXjkDr/piston_xr400 http://w431.wrzuta.pl/obraz/2lzqdEGDSPX/piston_xr400 Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Jak sie wymienia tłok to (poza pasowaniem i ew. szlifem ) trza zrobić honowanie i dobrze dotrzeć . Pozatym co to za tłok ? W dolnej częśći poniżej sworznia widac ubytek w odlewie - bez jaj żeby coś takiego puścili skośni czy którykolwiek renomowany producent zamienników. Pomierz luz na zamkach , wymiary tłoka i cylindra i porównaj z serwisówką. Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Jak sie wymienia tłok to (poza pasowaniem i ew. szlifem ) trza zrobić honowanie i dobrze dotrzeć . Pozatym co to za tłok ? W dolnej częśći poniżej sworznia widac ubytek w odlewie - bez jaj żeby coś takiego puścili skośni czy którykolwiek renomowany producent zamienników. Pomierz luz na zamkach , wymiary tłoka i cylindra i porównaj z serwisówką.Zasadniczo to silnik mam juz po remoncie i jest na dotarciu , te rzekome ubytki to tak jest w oryginale Hondy , kupilem nowy 0.25 tak samo wygladal. Cylinder porysowany nie byl, jakies tam drobne ryski podejrzewam ze przez nagar. Zato pierscienie na zamkach luzy masakryczne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Tłok trochę jest skatowany ale przez dół silnik tyle oleju nie pociągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 400ml/500km to prawie nic :D a góre robiłeś ?? uszczelniacze zaworowe nowe i z ASO ?? "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Tłok trochę jest skatowany ale przez dół silnik tyle oleju nie pociągnie.Pociągnie , pociągnie - ale musi miec swobode w cylku :D Tak ze 3 razy ponad normę. Góra do sprawdzenia , cylinder do honowania , pierścionki do wymiany . Jak pasowanie dobre to musi banglać. Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 400ml/500km to prawie nic :D a góre robiłeś ?? uszczelniacze zaworowe nowe i z ASO ??gora silnika zrobiona, wymienilem zawory na nowe , uszczelniacze i zamki , łancuszek rozrzdu, wszystko w oryginale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Na zdjęciach nie widać przedmuchu oleju pomiędzy pierścieniami. Masz nagar powyżej pierścieni więc przyczyny szukaj w głowicy. Zdejmij ją, zobacz które gniazda i zawory mają nalot z oleju, zalej głowicę naftą.Sprawdziłeś w jakim stanie są gniazda zaworowe w głowicy ? Bo być może po remoncie, dół silnika ma dużą kompresję a nie wytrzymują wyklepane gniazda i tam ucieka kompresja, nawet nowe zawory wtedy nie pomogą. A czy w ogóle dobrze dotarłeś zawory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Na zdjęciach nie widać przedmuchu oleju pomiędzy pierścieniami. Masz nagar powyżej pierścieni więc przyczyny szukaj w głowicy. Zdejmij ją, zobacz które gniazda i zawory mają nalot z oleju, zalej głowicę naftą. Sprawdziłeś w jakim stanie są gniazda zaworowe w głowicy ? Bo być może po remoncie, dół silnika ma dużą kompresję a nie wytrzymują wyklepane gniazda i tam ucieka kompresja, nawet nowe zawory wtedy nie pomogą. A czy w ogóle dobrze dotarłeś zawory ?to jest tlok ktory wyjalem z silnika przed remontem , teraz mam nowy tlok , cylek po szlifie i honowaniu nowe zawory , chodzi zajebis... ., na tloku widac ze jednak olej przedostawal sie przez pierwszy piercien, i gorna czesc tloka przytarta od nagaru , motocykl dymil przy obciazeniach i podczas hamowania silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Co mają wspólnego wyciachane gniazda zaworowe czy ewentualny brak dotarcia zaworów z zużyciem oleju? https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Tyle ma wspólnego że wywali ciśnieniem do rury wydechowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Tyle ma wspólnego że wywali ciśnieniem do rury wydechowej zanim napiszesz kolejne bzdury poucz się jeszcze trochę o silnikach spalinowych 4T Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Pierwszy pierscien rzeczywiscie puszczal, ale nie ma przedmuchow ponizej pierscienia olejowego, wiec rowniez podejrzewam wyrabane prowadnice zaworowe.Same uszczelniacze i nowe zawory moga nie wystarczyc na dlugo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
punx1125 Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Pierwszy pierscien rzeczywiscie puszczal, ale nie ma przedmuchow ponizej pierscienia olejowego, wiec rowniez podejrzewam wyrabane prowadnice zaworowe.Same uszczelniacze i nowe zawory moga nie wystarczyc na dlugo.przepraszam zapomnialem dodac ze prowadnice tez zostaly wymienione , tylko sprezyny zostaly stare bo trzymaly jescze wymiar serwisowy, dzieki za odpowiedzi i podrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 przepraszam zapomnialem dodac ze prowadnice tez zostaly wymienione , tylko sprezyny zostaly stare bo trzymaly jescze wymiar serwisowy, dzieki za odpowiedzi i podrawiam Takie bajeczki możesz opowiadać kolegom ale nie mechanikom motocyklowym Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi