Skocz do zawartości

Cafe Racer - budowa, Kto? Co? I za ile?


Rekomendowane odpowiedzi

Jako ze jestes duzy to cos wiekszego niz XS400, bo na tym to bedziesz smiesznie wygladal :).

Stare Suzuki GS od 750 w gore sa w miare duze, proste i tanie, a gdyby jeszcze udalo ci sie znalezc takiego na szprychowych kolach z pierwszych

lat produkcji to mialbys o wiele latwiejsza do zrobiena baze niz wszystko co robiono pozniej.

Wszystko zalezy od kasy ktora chcesz na to przeznaczyc, a szukac bazy mozesz niekoniecznie tylko w Polsce.

Mozna rowniez sdecydowac sie na powrot do korzeni i kupic klasycznego anglika jako baze, ale sadze ze jesli bedziesz szedl w ta strone to raczej skorzystasz z oferty wspolczesnego Triumpha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja będę optował, za Streeet - trackerem, bo prawdziwy caferacer jest nieco mniej wygodny niż starsze Superbiki Ducati w rodzaju 748/916( no dobra, żartowałem hihihihih), na CR cliponsy poniżej półki, a tyłek wysoko, a gdzie miejsce na nogi i to co pomiędzy :biggrin: ...

 

Coś w tym stylu, tylko trzeba dopracować...

 

http://sideburnmag.blogspot.com/2011/12/cagiva-gran-canyon.html

 

 

ST-ka zostaw, kup takie cudo za grosze, i tnij :icon_mrgreen: ....

 

Pozdr. J-999

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość starydziad

Silnik ducati chłodzony cieczą też ma duży potencjał w kwestii przebudowy motocykla.

Tutaj S4 którą przebudowaliśmy, silnikowo bliźniak ST4, daje pewne wyobrażenie o możliwościach.

Jeżeli to jest Cafe to ja proszę o usuniecie mojego konta z fm :blink: .

 

Theodor, Dukat ladny ale podchodzi bardziej pod street trackera, lub brata z tymi kolami.

To jest co uwazam za przyklad cafe :

 

IMG_1026_zpse4ca3c5a.jpg

:notworthy:

 

No to Teoś musimy sie spotkać i porozmawiać poważnie :D

 

Adam, a jakie Motocykle proponujesz?

Klodi mój drogi pragniesz czegoś a nie wiesz z czego :dry: .

 

Masz kasę kup se nówkę bo i tak nie docenisz "prawdziwej przeróbki " https://www.google.com/search?q=norton+cafe&rls=%7Bmoz:distributionID%7D:%7Bmoz:locale%7D:%7Bmoz:official%7D&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5ALDU_qBCof14QTTiIH4Dw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1429&bih=995&dpr=0.9#facrc=_&imgdii=_&imgrc=YSizVaJutd_EzM%253A%3B_-ktWaQVy3u83M%3Bhttp%253A%252F%252Fbiker-trend.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F06%252FNorton-Commando-961-Cafe-Racer.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.biker-trend.com%252Fnorton-commando-961-cafe-racer%252F%3B1260%3B847

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łysy, chyba masz problemy z czytaniem, Teoś wkleił przykład co można z STka wydłubać. Wiadomo że najłatwiej kupić Triumpha Bonka czy Thraksa, kilka zmian i jest cacy, ale nie o to chodzi. Poszperałem w necie, kilka sztuk znalazłem atrakcyjnych cenowo i zobaczymy, albo bede ciął STka albo kupie coś co najbardziej sie nadaje do przeróbki, ze zdrowym silnikiem i będę sie bawił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość starydziad

No mam problemy bo pisałeś o CAFE a nie o wydumce o jakims nie określonym stylu.

Kupujesz to i tniesz i masz, kupujesz kity do silnika i za ok 50 tyś masz zajebisty nowy szybki Cafe.

http://www.google.com/imgres?imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.pipeburn.com%2Fhome%2F2011%2F06%2F15%2F2006-triumph-thruxton.html&tbnid=bFcY8SOiySSfIM:&docid=9GXTryPCntKb2M&h=458&w=690

No ale kto bogatemu zabroni co chciałby po kosztach taki motor zbudować.

Edytowane przez starydziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat ten "nieokreślony styl" ma nazwę ..... poszperaj w Google.

 

Co to zdjęcia to pinkny sprzęt ...... Nówka kosztuje 39 tysi + przeróbek kilka ........ I jest taki jak na zdjęciu ...... ale narazie inne mam wydatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość starydziad

Akurat ten "nieokreślony styl" ma nazwę ..... poszperaj w Google.

 

Co to zdjęcia to pinkny sprzęt ...... Nówka kosztuje 39 tysi + przeróbek kilka ........ I jest taki jak na zdjęciu ...... ale narazie inne mam wydatki.

Ale po co kupować nówkę,kolega miał okazję kupić teki model kilku letni za 24 tyś z fajnymi wydechami.

Ale kupił kawasaki zephyr i się z nim męczy a żona i tak z nim nie jeździ.

Do tego wkładasz 10-15 tyś i masz zajebisty motor, po co budować Cafe jak się nie ma na to kasy, nie rozumiem.

Więc jak nie masz ok 20 kilka tyś na budowę lub kupno, to po co w ogóle podejmować się tematu.

Edytowane przez starydziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość starydziad

A po co kupować za 24 tysie jak można za 5 lub 8 tysi i wsadzić 10 lub 15 tysi itd. Itd. Itd. Itd.

Zrobisz jak uważasz :dry: , twój cyrk twoje małpy :biggrin: .

Edytowane przez starydziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie jeśli ktoś ma wizję to i z motocykla za 3kzł można zrobić fajnego cafe - np. ze starej XJ600 (lata 80te) znajomy zrobił bardzo efektownego cafe

 

 

 

Ostatnio widziałem taką xjotę w Sztokholmie. To znaczy tak mi się wydawało bo z oryginału to niewiele zostało. Ale teraz doszedłem chyba po kołach że to raczej XS 750 albo 1100. W każdym razie efekt super.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f4baef8df6d384f.html

 

Widziałem też mega przeróbkę CX-a ale nie zrobiłem zdjęcia.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...