Skocz do zawartości

Hornet 600 naprawa czy nowy silnik ?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziekuje za pomoc i wskazowki bede musial sie rozgladnac za jakims piecem co by podpasowal do mojego sprzeta :/

 

Szczerze mowiac to jeszcze bije sie z myslami czy otwierac ten piec czy nie poniewaz to beda dodatkowe koszta ktore pozniej moga miec negatywne odzwierciedlenie przy kupnie nowego 'pieca'. Ale z drugiej strony jezeli nie zaryzykuje to byc moze wydam niepotrzebnie kase na kupno nowego silnika (tak jak zasugerowal mechanik bez jeszcze otwierania). ekh....

 

Tak czy siak wracajac do silnika poniewaz nie ma ich za duzo na rynku (allegro) chyba bede musial popytac na forach.

Czy orientuje sie ktos co to jest za czesc zaznaczona na ponizszej fotce ? i do czego ona sluzy ? poniewaz w aukcji jest napisane ze silnik pasuje do 03-06 ale moj obecny silnik tego nie ma :/

 

TsNVdtc.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca wiem o który Ci chodzi. Te dwa co wychodzą z pokrywy zaworów łączą się za pomocą trójnika i powinny iść do airboxa. Prawdopodobnie nie będzie to miało znaczenia po zamontowaniu pieca w starszym hornecie, gdzie był tylko jeden przewód wychodzący z pokrywy. W ostateczności można założyć pokrywę ze starego silnika.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to element dopalania spalin, coś co możesz po prostu zaślepić i się tym nie przejmować.

W starym silniku wystarczy zdjąć miskę i zmierzyć sprężanie i będzie jasne czy piec na części czy do remontu, ileż to może kosztować do licha? To jakiś problem dla mechanika?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

sorki ze tak dlugo nie odpisywalem ale bylem poza domem.

 

Tak, sprawdzilem i ta odma ucieka do airboxa czyli smialo bede mogl wlozyc do mojego.

 

Tak jak polecaliscie sprawdzilem kompresje na cylindrach osobiscie i wyszlo 1,2,4 lekko ponad 9 barow a na 3 ponownie 0 nominowane cisnienie to 12.8 do 13.2 ( wedlug ksiazki Haynes'a).

Nastepnie sprawdzilem cisnienie oleju: 62psi na 6000rpm na ksiazkowe 71psi.

Spuscilem rowniez olej z i mozna bylo znalezc zlotawe i srebrne opilki w oleju... Miska bede dzisiaj sciagac zeby zobaczyc jak to wyglada w srodku.

 

Wczoraj rowniez udalo mi sie wyciagnac silink z ramy i sciagnac glowice oto co ujrzaly moje oczy:

jak widac tlok z pierscieniami do wymiany...

y50skNN.jpg

TAjgfM9.jpg

 

Teraz pytanie czy wymiana tloka z pierscieniami naprawi brak kompresji na tym 3 garze ? oraz czy nie wiecie czym moze byc spowodowana tak niska kompresja na pozostalych cylindrach ?

 

pozdrawiam i dzieki

Edytowane przez dartron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Po takim czymś zazwyczaj cylinder też dostaje czyli w tym wypadku cały piec do wymiany , druga sprawa to co tak zmasakrowało tłok , zazwyczaj jest to krzywy/ urwany zawór .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten silnik oddaj na zlom ..na piwo bedzie...zajechac taki silnik to sztuka ...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...