Limo Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Jeśli którykolwiek cylinder jest porysowany to zostaje tylko nowy silnik bo tam to jest jeden odlew z karterami. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Mam piec do hornety w razie czego. Jak masz blisko to możesz podjechać posłuchać. W razie czego pisz na pw :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 No niestety tak, nowe silniki to raczej jednorazowka, do wyrzucenia po tego typu awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartron Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Dziekuje za pomoc i wskazowki bede musial sie rozgladnac za jakims piecem co by podpasowal do mojego sprzeta :/ Szczerze mowiac to jeszcze bije sie z myslami czy otwierac ten piec czy nie poniewaz to beda dodatkowe koszta ktore pozniej moga miec negatywne odzwierciedlenie przy kupnie nowego 'pieca'. Ale z drugiej strony jezeli nie zaryzykuje to byc moze wydam niepotrzebnie kase na kupno nowego silnika (tak jak zasugerowal mechanik bez jeszcze otwierania). ekh.... Tak czy siak wracajac do silnika poniewaz nie ma ich za duzo na rynku (allegro) chyba bede musial popytac na forach.Czy orientuje sie ktos co to jest za czesc zaznaczona na ponizszej fotce ? i do czego ona sluzy ? poniewaz w aukcji jest napisane ze silnik pasuje do 03-06 ale moj obecny silnik tego nie ma :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Wyglada na czesc ukladu odpowietrzenia skrzyni korbowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 tak to by wyglądało tylko ...gdzie ujście tej odmy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Zapewne w airboxie, jak w F3, która ma ten sam silnik. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 no dobrze, zatem co robi ten prowadzący donikąd przewód gumowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Nie do końca wiem o który Ci chodzi. Te dwa co wychodzą z pokrywy zaworów łączą się za pomocą trójnika i powinny iść do airboxa. Prawdopodobnie nie będzie to miało znaczenia po zamontowaniu pieca w starszym hornecie, gdzie był tylko jeden przewód wychodzący z pokrywy. W ostateczności można założyć pokrywę ze starego silnika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 tak, o te zaznaczone na czerwono .Ale skoro one łączą się trójnikiem to już wszystko jasne .Myślałem że one są tylko połączone ze sobą .Nie mam pytań w takim razie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Na zdjęciu tego nie widać, ale tak myślę, inaczej nie miałoby to sensu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 jest to element dopalania spalin, coś co możesz po prostu zaślepić i się tym nie przejmować.W starym silniku wystarczy zdjąć miskę i zmierzyć sprężanie i będzie jasne czy piec na części czy do remontu, ileż to może kosztować do licha? To jakiś problem dla mechanika? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartron Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 (edytowane) sorki ze tak dlugo nie odpisywalem ale bylem poza domem. Tak, sprawdzilem i ta odma ucieka do airboxa czyli smialo bede mogl wlozyc do mojego. Tak jak polecaliscie sprawdzilem kompresje na cylindrach osobiscie i wyszlo 1,2,4 lekko ponad 9 barow a na 3 ponownie 0 nominowane cisnienie to 12.8 do 13.2 ( wedlug ksiazki Haynes'a).Nastepnie sprawdzilem cisnienie oleju: 62psi na 6000rpm na ksiazkowe 71psi.Spuscilem rowniez olej z i mozna bylo znalezc zlotawe i srebrne opilki w oleju... Miska bede dzisiaj sciagac zeby zobaczyc jak to wyglada w srodku. Wczoraj rowniez udalo mi sie wyciagnac silink z ramy i sciagnac glowice oto co ujrzaly moje oczy:jak widac tlok z pierscieniami do wymiany... Teraz pytanie czy wymiana tloka z pierscieniami naprawi brak kompresji na tym 3 garze ? oraz czy nie wiecie czym moze byc spowodowana tak niska kompresja na pozostalych cylindrach ? pozdrawiam i dzieki Edytowane 1 Sierpnia 2014 przez dartron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Nie.Po takim czymś zazwyczaj cylinder też dostaje czyli w tym wypadku cały piec do wymiany , druga sprawa to co tak zmasakrowało tłok , zazwyczaj jest to krzywy/ urwany zawór . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2014 ten silnik oddaj na zlom ..na piwo bedzie...zajechac taki silnik to sztuka ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.