Skocz do zawartości

dartron

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Osobiste

  • Motocykl
    cb600f3
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolny Slask

Osiągnięcia dartron

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. sorki ze tak dlugo nie odpisywalem ale bylem poza domem. Tak, sprawdzilem i ta odma ucieka do airboxa czyli smialo bede mogl wlozyc do mojego. Tak jak polecaliscie sprawdzilem kompresje na cylindrach osobiscie i wyszlo 1,2,4 lekko ponad 9 barow a na 3 ponownie 0 nominowane cisnienie to 12.8 do 13.2 ( wedlug ksiazki Haynes'a). Nastepnie sprawdzilem cisnienie oleju: 62psi na 6000rpm na ksiazkowe 71psi. Spuscilem rowniez olej z i mozna bylo znalezc zlotawe i srebrne opilki w oleju... Miska bede dzisiaj sciagac zeby zobaczyc jak to wyglada w srodku. Wczoraj rowniez udalo mi sie wyciagnac silink z ramy i sciagnac glowice oto co ujrzaly moje oczy: jak widac tlok z pierscieniami do wymiany... Teraz pytanie czy wymiana tloka z pierscieniami naprawi brak kompresji na tym 3 garze ? oraz czy nie wiecie czym moze byc spowodowana tak niska kompresja na pozostalych cylindrach ? pozdrawiam i dzieki
  2. Dziekuje za pomoc i wskazowki bede musial sie rozgladnac za jakims piecem co by podpasowal do mojego sprzeta :/ Szczerze mowiac to jeszcze bije sie z myslami czy otwierac ten piec czy nie poniewaz to beda dodatkowe koszta ktore pozniej moga miec negatywne odzwierciedlenie przy kupnie nowego 'pieca'. Ale z drugiej strony jezeli nie zaryzykuje to byc moze wydam niepotrzebnie kase na kupno nowego silnika (tak jak zasugerowal mechanik bez jeszcze otwierania). ekh.... Tak czy siak wracajac do silnika poniewaz nie ma ich za duzo na rynku (allegro) chyba bede musial popytac na forach. Czy orientuje sie ktos co to jest za czesc zaznaczona na ponizszej fotce ? i do czego ona sluzy ? poniewaz w aukcji jest napisane ze silnik pasuje do 03-06 ale moj obecny silnik tego nie ma :/
  3. aha spoko ale zeby to sprawdzic to musze sciagac gore prawda ? znowu moze glupie pytanie ale wole sie upewnic... masz na mysli stary silnik ? Takie abstrakcyjne jeszcze pytanie takich silnikow nie da sie sprawdzic na miejscu prawda ? trzeba je do ramy wlozyc i dopiero wtedy beda mogl to obczaic ? mam nadzieje ze nie mecze was za bardzo pytaniami :) i dziekuje za cierpliowsc i pomoc :)
  4. nom i chyba juz tak zrobie teraz pytanie co myslicie o kupnie silnikow z alledrogo ? http://allegro.pl/honda-600-hornet-pc-35-03-06-silnik-24540-km-05r-i4370024351.html czy to jest kupowanie kota w worku?
  5. Wiem ze tam jeszcze byl napinacz do roboty np juz nawet nowa sprezyne kupilem ale nie mialem za bardzo czasu ale to on by chyba tak nie stukal...
  6. tak olej uzupelnilem jak tylko przyjechalem do mechanika szczerze mowiac to on tak calkiem suchy nie byl ale za duzo tez go tam nie bylo. Jak sie wkladalo bagnet to tak kropka sie ostala na nim a to daleko bylo do minimum. Tutaj filmiki: pozdrawiam
  7. Dziekuje za szybka odpowiedz. Szczerze mowiac to ani przez ulamek sekundy nie widzialem zeby sie kontrolka zapalila ale moglem nie zauwazyc. Wlasnie mialem jeszcze edytowac post poniewaz zapomnialem dodac ze w swiecy znajdowaly sie jakies czastki metalu
  8. Witam, Na poczatku przedstawie sytuacje, lecialem ostatnio swoim szerszeniem (Hornet 600 '03) okolo 200 km/h i przy wrzucaniu na wiekszy bieg (4 -> 5) motor zaczal kopcic i zaczal tracic moc, zjechalem na pobocze i bylo slychac jakby nie chodzil na wszystkie gary. Zabralem go do mechanika i okazalo sie ze nie bylo oleju w silniku oraz ze w 3 cylindrze swieca zostala zgieta, tutaj zdjecie: Sprawdzilismy rowniez kompresje, jak sie okazalo na poczatku na 3 nie bylo kompresji w ogole. Dopiero jak wstrzyknal olej do cylindra (poprzez wejscie od swiecy) zeby ja uszczelnic strzalka sie lekko poruszyla od zera ale to byly sprawy minimalne daleko mu bylo do pierwszej kreski na wyswietlaczu. Sprawdzilismy 3 pozostale cylindry i sprawa tez nie wygladala za rozowo bo manometr wskazywal pomiedzy 5 a 6 barow. Od razu przyszlo mi do glowy ze silnik do wymiany... Ale postanowilismy jeszcze wykonac pomiar w jego motorze (Hornet 600 2001) i pokazalo 6 barow wiec to chyba musiala byc winna urzadzenia (chyba ze oba motory sa tak zajechane). Nastepnie postanowilismy go odpalic poniewaz chcialem zobaczyc jak kurzy. I moje osobiste uwaga ze troche kopci na niebiesko ale to jest dopiero zauwazalne jakies 1 - 2 metrow za motorem. Szerszen takze strzela z rury, jak sie nagrzal to nawet na niskich obrotach sporadycznie. Teraz pytanie czy ktos sie moze kiedys spotkal z taka sytuacja ze swieca byla tak zgieta Co to moze znaczyc Czy samo cisnienie mogl ja tak wygiac czy zrobil to tlok Czy zajechalem silnik jazda bez oleju ? Czy jest sens otwierac silnik czy moze juz sie rozgladac za nowym piecem.. Z gory dziekuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...