przemek96 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Witam. Problem jest taki - podczas jazdy torowej (układ zalany wodą) temperatura wody oscyluje w okolicy 100 st C(czasem dochodzi do 110st C) ,wentylator ma dodatkowy włącznik (jest włączony cały czas), termostatu nie ma. Co może być przyczyną takiego grzania się cieczy ? Druga sprawa jak silnik jest gorący (powiedzmy te 100 stopni, może mniej) nie chce odpalić zaraz po zgaszeniu. Na zimnym wszystko ok. Jakieś sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Sprawdzałeś luzy zaworowe? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Nie luzy nie były sprawdzane . To podejrzewam odnośnie odpalania na ciepło, a co z przegrzewaniem ? Edytowane 5 Czerwca 2014 przez przemek96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 To samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Wyjeb wentylator! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Madafaka to mi korba bokiem wyjdzie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Wiatrak przy 100 działa jak karton na zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Ziomek do srada zorganizował sobie powiększoną chłodnicę , kapke większa na boki i na dole miała spory dodatek coś ala pług - też chłodnice . Nie powiem jak toto sie nazywało a kontaktu już z nim nie mam. Wiatrak zakładał okazyjnie. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 tej wody Ci nie ubywa? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 sprawdziłem dzisiaj, ubyło wody ... :banghead: uszczelka pod głowicą ? ehhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 zbiorniczek wyrównawczy masz? Raz ubyło to jeszcze nic nie znaczy, upewnij się, że woda systematycznie znika, a wtedy to problem.Właśnie na torze nie powinien się grzać bardziej niż na mieście na przykład. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 sprawdziłem dzisiaj, ubyło wody ... :banghead: uszczelka pod głowicą ? ehhhJa bym szedł w stronę głowicy. Szczególnie ze względu na objawy opisane w pierwszym poście. Uszczelka? Pęknięcie głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 Najgorsze jest to, że nie mam jak sprawdzić, dopiero na torze ... Doleję wody, odpalę i zobaczymy czy jeszcze gdzieś nie cieknie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Woda będzie ubywać zawsze. Wyłącz wentylator i sprawdź to o czym mówi madafaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Troszkę się działo ostatnimi czasy, myślałem że korbę wypluje,ale na razie chodzi. Czy z wentylatorem, czy bez, temperatura jest taka sama i teraz (upalnie było) podczas wyścigu doszła w czasie jazdy do 120 stopni. Da się jakoś sprawdzić chłodnicę(nie wygląda za ciekawie ) ? Ewentualnie jakiś test na sprawdzenie uszczelki pod głowicą, żeby mieć pewność.Druga sprawa - wszystkie zawory w normie z serwisówką, większość dokładnie w połowie przedziału. Także problem z odpalaniem pozostał... Aaa świeca na 3 cylindrze nie jest taka jasna jak pozostałe, aczkolwiek nie jest jakoś przesadnie czarna. Gaźniki do roboty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.