Micprime Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Byłem oglądać huskę TE 450, przede mną koleś już ją zabierał na busa, to był super sprzęt, zadbany.Przed świętami oglądałem suzi drz 400s, jednak troszkę do remontu i generalnie nie podobało mi się kilka rzeczy.Jeździłem sx 250 sąsiada, wyczyna nie chce, zbyt twarde zawieszenie i biegi na podjazdy za długie.Mnie interesuje głównie exc i huska wr 2T, próżno szukać tych sprzętów u nas w wlkp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Tą huse Te 450 może w Legnicy oglądałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micprime Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Nie, Oborniki Wielkopolskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Są jakieś istotne różnice między EXC 200 06-09? bo przymierzam się do kupna w takich rocznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 rok modelowy 6 i 7 to stara generacja, od 8-9 to nowsza buda (rama, plastiki), silnik chyba jest identyczny od 2000r, napewno inne są membrany, exc warto brac 8+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 1. A ja bym prosił o jakąś informację jakie mieliście spalanie przy jeździe w terenie. Nie chodzi mi o pałowanie na torze, tylko typową jazdę rekraacyjną enduro w trasę w lekki/średni teren,prędkość przelotowa 40-50km/h. Pytam bo w nieco ponad 2h wyjeździłem cały bak i mam wrażenie że to dużo jak na exc. Trochę strach się ruszyć gdzieś dalej na jakąś dłuższą wycieczkę bo kanister 5l na plecach to żaden problem ale to będzie z decydowanie za mało :/ Wygląda na to że na KX 125 mogłem przejechać 1-2h więcej przy baku mniejszym o 2l. Jeżeli to nie jest normalne to co zrobić żeby było lepiej? Podkreślam że wiem że kat a torze wyjeździ bak w 1h,tylko nie o taką jazdę mi chodzi ;) 2. Jeszcze jedno pytanie (być może ma to związek z pkt 1). Jak kończy się paliwo to wkręca się na maksymalne obroty dopóki nie wypali ostatniej kropli. Trwa to tak z 5 sekund ale jest to gaz do odcinki - również podczas jazdy, co jakiś czas temu mnie zaskoczyło bo jadę sobie spokojnie a nagle pyta i jadę na kole z maksymalnym gazem :P Spotkałem się z teorią że to "normalne" ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć bo to mój 4 motocykl (drugi 2t) i w żadnym czegoś takiego nie było. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 sprawdz ustawienia gaźnika, sprawdz stan membrany dolotowej, w jakim stanie jest silnik (ile najechane na tłoku?), wymień dysze, mi palił na dojechanym silniku i 15l/dzien a po remoncie nigdy nie skopciłem wiecej niz zbiornik, normalne ze gdy kończy się waha to obroty będą swirowac - zubaża sie mieszanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Co do tłoka to nie wiem ile ma, bo świeżo kupiony motocykl, ale wizualnie jest elegancki i biorąc pod uwagę inne przesłanki to nic nie wskazuje żeby nadawał się do wymiany... Dzięki za rady, sprawdzę membrane, gaźnik i dyszę wymienię (osobiście celowałem właśnie w dyszę :P ) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) ze gdy kończy się waha to obroty będą swirowac - zubaża sie mieszanka tak ale wtedy masz obroty bez mocy , czyli bez obciążenia owszem będzie odcinka ale pod obciążeniem będzie wręcz jeszcze słabszy ( w crm wyglądało to tak jedzie nagle słabnie , słabnie , wciskasz sprzęgło łyyyyyyyyyyyyyyy 9 tys obr i zgasła , tak samo mam w tico, xr 600 jak kończy się paliwo wali w wydech i przerywa , jak wcisnę sprzęgło to jak w crm wysokie obroty i zdechła ) natomiast jak on przy braku paliwa dostaje potwornego kopa to nie jest normalne i wychodzi na chłopski rozum że jest za bogato wyregulowany no bo jak kończy mu się waha to mieszanka się zubaża i jest optymalna dla silnika i dostaje mocy -takie moje wróżenie z fusów..... nigdy nie spotkałem się z pojazdem który jak kończy mu się paliwo to dostaje mocy pod obciążeniem ale może mało widziałem....obroty rosną ale jak pisałem bez obciążenia nie w trakcie jazdy.... Edytowane 29 Listopada 2014 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 No ta mało widziałeś bo ja też tak miałem a nawet tak mnie to zaskoczyło, że w pierwszy dzień po kupnie lekko rozwaliłem sprzęt:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Obrotów dostaje takich że nie da się go wyłączyć przyciskiem jak jest na luzie, jedyna rozsądna rzecz jaka mi przyszła do głowy to wbijam max bieg i go dusze ;) Ktoś jeszcze mi coś wspominał o zaworze iglicowym do regulacji? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Obrotów dostaje takich że nie da się go wyłączyć przyciskiem jak jest na luzie, jeżeli po odcięciu zapłonu silnik nie gaśnie ( zakładam że wyłącznik masz w 100% sprawny i faktycznie odcina iskrę ) to masz doczynienia z samozapłonem i to jest poważny problem....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Wyłącznik jest sprawny. Co w takim wypadku? Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 dla mnie na bank samozapłon , to się może kiedyś skończyć strzałem z korby ( żaden silnik nie lubi maksymalnych obrotów na biegu jałowym czy to sport czy 2T ) ale jak to pokonać -nie pomogę :( miałem ten problem w atc 250 -podczas jazdy potrafiła ,,zawiesić'' się na obrotach że zapitalała szatańsko szybko( no ciągła jakbyś trzymał gaz na maxa i miała przy tym moc hamulcem ją ciężko było zatrzymać ) mimo puszczenia gazu ( linka gazu sprawna , przepustnice opadała na 100%, ) potem jak wcisnąłeś sprzęgło miała maksymalne obroty , nie pomagało zdjęcie fajki ( nic to nie zmieniało dalej wyła na 9 tys obr ) , nie pomagało zdjęcie wężyka od paliwa z kranika ( pewnie po jakimś czasie by zgasła ale sytuacja była niebezpieczna trzebabyło szybko reagować , ani biegu zmienić ani nic a takie obroty na luzie jak pisałem grożą urwaniem korby ) pomogło zaparcie przednim kołem o mur i strzał ze sprzęgła :D 3 razy mi się to powtórzyło , z racji że miałem problemy z gaźnikiem ( nie mogłem ustawić wolnych obrotów w ogóle ) wstawiłem inny gaźnik i narazie jest spokój , odpukać :D ale co twojemu dolega to przez internet nie pomogę w każdym razie jak zacznie ci wyć i zdejmiesz fajkę a on nie zgaśnie to na bank samozapłon ( pracuje bez iskry ) ...... generalnie ksiązkowo to przyczyną samozapłonów w silniku 2T są -nagar w głowicy -źle dobrana świeca -przegrzany silnik -złe paliwo ale ja u mnie te wszystkie rzeczy wyeliminowałem i dalej ,,dziwne'' ataki szału nie ustały , pomogła dopiero wymiana gaźnika..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jeśli chodzi o pojemność 200 to są do niej dostępne różnej grubości uszczelki pod cylinder. W manualu jest wyjaśnione jak się je dobiera, za cienka uszczelka może spowodować zbyt duży stopień sprężania i samoxaplon, mogę ci wysłać manualu jak będę miał dostęp do kompa.Zanim zaczniesz przeciągać wymianę tłoka zadzwoń do aso z pytaniem o cenę cylindra, ja też popełniłem taki błąd, skończyło się na tuleji ale to już nie było to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.