Skocz do zawartości

EXC 200 czy 250?


Rekomendowane odpowiedzi

Sam niedawno stałem przed takim wyborem, bo od kiedy przeprowadziłem się do Karpacza okazało się, że upalanie lc4 po górach to droga przez mękę. Szukałem 2T i po długich poszukiwaniach stałem się właścicielem 200

 

d228c9d2f84bc921m.jpg

 

 

f8cb4989ee38ea5cm.jpg

 

 

Po pierwsze znalazłem ładną 200, leżał mi też sprzęt bardzo, chociaż gdyby znalazła się 250 też brałbym. 200 jest wyraźnie słabsza, ale też zdecydowanie lżejsza, gdzie nie podjadę to ją zwyczajnie wniosę :D W górzystym terenie mocy i tak jest nadto, więc jeżdżę na "zmulonej" mapie, mam wtedy więcej trakcji na mokrych kamieniach. Świetnie można też bawić się na torze motocrossowym, tam jednak mocy trochę zaczyna brakować.

 

Najlepiej gdybyś przejechał się jednym i drugim ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jest Freeride 250 w gory ponoc idealne i lekkie i podobno malo pali a serwis rzadszy jak u exc :)

 

dla mnie freeride jest bez sensu, od enduraków jest duzo słabszy a do zwinnosci triala mu ciągle bardzo daleko, przynajmniej w wersji 4T bo na 2t nie jezdziłem, to taka ciekawostka dla ludzi z grubym portfelem którzy mieli juz wszystko i chcą czegos nowego-moje zdanie,

 

żółf tereny masz srogie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego freeride dla ludzi z grubym portfelem freeride jest najtanszym nowym offroadowym motocyklem z oferty ktmm, jesli ktos chce kupic nowe moto a nie ma na tyle zeby polozyc prawie 40 tys za exc 450 i nie interesuja go osiagi wyczynowego enduro a chce sobie amatorsko pojezdzic z kumplami to moze byc dobra opcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w praktyce te pare kg mniej w 200 w stosunku do wiekszych pojemnosci są mało odczuwalne, natomiast bardzo odczuwa się brak mocnego dołu obrotów na długich podjazdach, miałem 200 i był to świetny sprzęt ale na dwa sezony, oczywiście każdy ma inne preferencje co do jazdy, inne tereny i doświadczenie

dlaczego freeride dla ludzi z grubym portfelem freeride jest najtanszym nowym offroadowym motocyklem z oferty ktmm, jesli ktos chce kupic nowe moto a nie ma na tyle zeby polozyc prawie 40 tys za exc 450 i nie interesuja go osiagi wyczynowego enduro a chce sobie amatorsko pojezdzic z kumplami to moze byc dobra opcja

 

trzeba miec gruby portfel zeby w ogóle kupic nowe moto, ja wolalbym dokupic sobie trialówkę, ale kto bogatemu zabroni :icon_mrgreen:

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jjank" czemu piszesz że EXC 200 jest na 2 lata? :) Po 2 latach Ci się znudził czy mocy brakuje?

A czy 150 moto godzin to dużo na taką 200, jest taka na allegro ale taki przebieg nic mi nie mówi.

Zakładamy że sprzęt był katowany amatorsko w lesie przez te 150 godzin... Po ilu się robi silnik? Po 80? Po 90?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jjank" czemu piszesz że EXC 200 jest na 2 lata? :) Po 2 latach Ci się znudził czy mocy brakuje?

A czy 150 moto godzin to dużo na taką 200, jest taka na allegro ale taki przebieg nic mi nie mówi.

Zakładamy że sprzęt był katowany amatorsko w lesie przez te 150 godzin... Po ilu się robi silnik? Po 80? Po 90?

jjank napisał, że wszystko od terenu zależy. Jeżdżąc po górach to w ogóle na maxa nie odwijam, chyba, że na dojazdówkach, a jak wrzucę czwórkę to święto lasu:D Mam właśnie koło 150h nabitych i do wymiany korba, tłok, cylinder jeszcze trzyma wymiar, ale już na nowy zbieram(przyszły sezon. W tym roku robię kompletny remont dołu, wymiana wszystkich łożysk i uszczelnień bo chcę sprzęt troszkę potrzymać. Remont silnika wyjdzie około 2k.

 

Ile dałeś za tego EXC 200? który rok jaki stan? :D (jesli to nie tajemnica)

To chyba do mnie pytanie, więc odpowiadam. 11k za 09

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze parę dni temu mogłeś kupić moją sensowną 300 tkę za tyle. Sensowne za tyle to jedynie roczniki 98-02, bądz trupy młodsze. Musisz dużo jeździć żeby wyjeździć w jeden sezon tłok. przeważnie remont robi sie zaraz po kupnie, to potem ci posłuży. Jest jeszcze gas gas 250, husqvarna, tm, beta i to chyba tyle.

Edytowane przez bully
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie znajomy ściąga różne moto z holandii, w czwartek tam jedzie i chyba powiem mu żeby się rozglądał za dobrą exc.Tam holendrzy praktycznie wszystko serwisują, możliwe że się coś znajdzie.Szukam raczej 2t do endurzenia, jakieś wypady weekendowe trochę w tygodniu, gdy będzie czas.Jak piszesz że tłok spokojnie starczy na sezon to git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

cena jak cena, moto bez kwitów jest warte zwykle 3kmniej niz z,

moze byc do remontu mniejszego lub większego bo nic nie piszą o serwisie ale nawet jeśli jest to i tak moze się oplacac,

porządna tylna zębatka, opony do endurzenia, dyfuzor obity, ten sprzęt jezdzil w terenie a nie po piaskownicach-to napewno widac z fotek

okazje tez się czasami zdarzają, jakbym nie miał 525 to juz bym to jechal oglądac :icon_mrgreen:

 

a tak w ogóle to oglądales juz cokoliwke czy tylko wrzucasz linki na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...