konriko99 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Siema mój brat ma Suzuki dr600 i jest debilem bo po ostrej jeździe zobaczył że jest już niewiele oleju i dolał do gorącego silnika zimny olej i pojechał dalej. Daleko nie ujechał. Teraz nawet nie ukopie kopnika. Co sie mogło zrobić zatarło tłoki ? drogi bedzie remont tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 za późno dolał Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Mógł się zatrzeć remont tani nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konriko99 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No ale teraz co z tym zrobić ? Chciałbym to sam naprawić tylko nie wiem czy dam rade i chciałbym jakiś porad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Polecam mechanika :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) A gdzie ten olej sprawdzał? Nie pamiętam jak jest w dr ale w podobnym xt miałem zbiornik oleju w ramie. Jeżeli tam nie było to znaczy że i w silniku sucho.Poza tym w sprzęcie z suchą miską sprawdza się na gorącym silniku chwilę po wyłączeniu. Dolewka zimnego oleju nie ma tu znaczenia, to nie płyn chłodniczy. Wg mnie to go zatarł. Jeżeli pytasz od czego zacząć i zastanawiasz się czy dasz radę to myślę że większość powie ci że tego nie zrobisz. Koszt remontu takiego singla to minimum 400 zeta robocizna plus części. Dasz 400 i ktoś ci zrobi remont. A na wykład z całej historii motoryzacji jak złożyć silnik nie masz co liczyć. Edytowane 21 Lutego 2014 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jak sie zatarl na amen to przykro mi ..ale lepiej sprzedaj to co zostalo na czesci ..remont zaczynasz od 2 - 3 tys ...jedyna nadzieje ze w uzywkach czesciach cos znajdziezsz taniej , ale jak wal stoi to glowica tym bardziej....a pewnie i tlok z cylindrem ..silnik prosty , ale podstawy mechaniki nmawet samochodowej musza byc ..ja rozkladalem silnik od KLR 650 , znajac budowe jedynie MZki ...a silnik rozlozylo sie duzo prosciej od Mztkowskiego. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Ja bym rozebrał górę i zobaczył jak to wygląda. Tłok 500zł, szlif cylindra 100zł + uszczelki olej i inne pierdoły - o ile wał jest w porządku. Większość napiszę, że powinno się silnik rozpołowić itd.. Ja w swojej KLR zaryzykowałem i po zatarciu(zaraz po kupnie) tak zrobiłem, nie było sensu go rozpoławiać, za duże koszty i nie byłem w stanie wtedy sam tego zrobić. Postawiłem wszystko na jedną kartę, przy okazji powymieniałem uszczelniacze pompy wody i zrobiłem głowicę. Moto od tamtej pory przelatało z 5-7k km i ciągle chodzi. Nie namawiam Cię do naprawy, bo po 1. to trzeba mieć pojęcie co i jak zrobić i mieć odpowiednie narzędzia. Ot opisałem jak to u mnie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jeżeli tam nie było to znaczy że i w silniku sucho.Poza tym w sprzęcie z suchą miską sprawdza się chyba na pracującym silniku.Ciekawe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Ciekawe ...Ale co ciekawe? Zbiornik oleju jest odpowiednikiem miski olejowej. Jeżeli w misce oleju brak to dziwne żeby w silniku znalazła się jego odpowiednia ilość. Nie tylko do smarowania ale i do chłodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) to ze w misce nie ma oleju, nie znaczy ze silnik jest suchy...jak by druga pompa padla to nie wypompuje olejku do miski , tak jak po zgaszeniu silnika nie ma oleju w misce ..a w silniku moze byc i to sporo..ALE TO NIE temat o suchej misce , nie mieszajmy koledze konriko99 jakie masz doswiadczenie w naprawie silnikow spalinowych ? orientujesz sie co to rozrzad ? Edytowane 21 Lutego 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Dr 600 nie ma suchej miski olejowej,caly olej ma w silniku,na 90% zatarł sie walek rozrzadu.Panewka na wale sie nie zatarła bo ich tam nie ma :blink:.w tym moto prawie zawsze z braku oleju pierwszy pada wałek,ale wiadomo,ze tego sie nie dowie dopóki nie rozbierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 A ja stawiam na zatarty tłok + cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Temat z dupy panowie :D kolega mysli ze przez kable mu naprawimy deere :D Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Z pewnością koszt remontu zbliży się do wartości moto tak że jak go zrobi to niestety będzie ślub bo sprzedawać już się nie będzie go opłacało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.