Adam M. Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Od której klasy API w olejach obnizono ilość dodatkow zabezpieczajacych elementy silnika pracujacych na scieranie w celu przedłużenia życia katalizatora? Czy te dodatki usunięto tylko z olejów samochodowych czy z motocyklowych również? Idac tym tokiem rozumowania mamy albo zdrowszy silnik i szybciej zużywający sie katalizator, albo szybciej zużywający sie silnik a bardziej żywotny katalizator. Ja wybieram pierwszą opcję - mi katalizator nie jest do niczego potrzebny, a żywotnosc silnija jest ważna sprawą. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnak Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanie. Jaki olej wlać do lag? 10W, 15W? Minerał, półsyntetyk, syntetyk? Edytowane 13 Marca 2012 przez Johnak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emdżej Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 10w i nie słuchaj bredni o utwardzaniu zawieszenie bardziej lepkim olejem. Od tego są twardsze sprężyny, a nie olej. Lepkością oleju wpływasz na charakterystykę tłumienia. U mnie w gsx-e na ok 17w przednia zawiecha jest przetłumiona i jazda po naszych dziurawych drogach w zakręcie to makabra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 hmm kurde bo 10w może Ci dobijać lagi a 15w może być za sztywne , proponuje jednak 10w :flesje:http://allegro.pl/olej-motul-do-zawieszenia-do-lag-10w-1l-i2151739187.html Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Zależy czy cchesz komfort czy pewne prowadzenie. Bo jeśli prowadzenie to lej 15W a jeśli komfort to wyprowadź się do kraju gdzie mają dobre drogi. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emdżej Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 No ja u siebie nie mogę mówić o pewnym prowadzaniu na dziurawych drogach w zakręcie, dlatego zmieniam na 10w. Wolę jednak żwawsze zawieszenie, a nie muła.Najchętniej zwiększyłbym jeszcze trochę kompresję, a zmniejszył odbicie. Szkoda, że zawiecha w moim moto jest tak prymitywna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnak Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Powiedzcie mi ile oleju wchodzi do obu lag? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 policz sobie 2x150ccm 15W Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Emdzej, jak masz niepewne prowadzenie w zakretach w tym GSXe to wymien sobie lozyska wahacza - roznica jak niebo i ziemia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emdżej Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Na pewno zajrzę do wahacza na początku sezonu, jednak na nierównościach czuję wyraźnie, że problem leży w przodzie - nie nadąża za sprawnym wybieraniem nierówności - wrażenie jakby koło na chwilę traciło kontakt z drogą, jakby podskakiwał na nierównościach (przód) -czy może to być efekt zjechanych łożysk wahacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Nie, wahacz to raczej brak pewnosci w zlozeniu, bujanie moto przy silnym wietrze itp.No coz przedni widelec GSXa to opiera sie na normalnym hydraulicznym amorku, trochebardziej zaawansowanym niz w Junaku, tak ze za duzo spodziewac sie nie mozna.Sproboj z rzadszym olejem i kup nowe sprezyny, najlepiej progresywne, powinno sie poprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan32 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Powiedzcie mi ile oleju wchodzi do obu lag?po 277ccm do karzdej 10W plus 0,4 atmoswery powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 (edytowane) Dzisiaj na zakończenie docierania motocykla wymieniłem olej na Mobil Extra 4T 10W40 Semi Syntethic. Edytowane 25 Czerwca 2012 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexonus Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 WItam, jest to mój pierwszy post na forum, wiem że było już sporo wątków o oleju jednak w żadnym nie znalazłem odpowiedzi na moje wątpliwośći. Kupiłem Kawasaki LTD 440 rok 84 przebieg ok 50 000 nie wiem czy prawdziwy i chcę zmienić olej ale jest problem bo nie wiem co tam jest wlane. Wg książki można nalać SAE 10w40 10W50 albo 20W50, szukając informacji wcześniej na forum o oleju dowiedziałem się że nie można przechodzić z gęstego na rzadki czy jakoś tak, i nie wiem co wlać ?? Poprzedni właściciel nie wie co tam było wlane. Motocykl jest stary i nie chcę go wykończyć złym olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.