Skocz do zawartości

Emdżej

Forumowicze
  • Postów

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    łódzkie

Osiągnięcia Emdżej

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

5

Reputacja

  1. nie robiłem zdięć świec, ale umiem rozpoznać biały kolor. pompa paliwa to ja nawet nie mam w tym moto. Świeca wygląda tak http://img715.imageshack.us/img715/579/p5280194.jpg (nie jest to moje zdięcie, ale u mnie jest to samo)
  2. na 1, 2, 3 tak, na 4 już mu się za bardzo nie chce, Czy może to być spowodowane zbyt uboga mieszanką, bo świece są białe, nie maja nalotu "kawy z mlekiem" Lewego powietrza raczej nie łapie - po zatkaniu wlotu airboxa od razu gaśnie
  3. Witam Oddałem ostatnio moto - GSX 750 Inazuma do mechanika na regulacje zaworów i czyszczenie i regulacje gaźników. Po dwóch poprawkach (wcześniej moto strasznie muliło i przerywało), kiedy wydawało się, że wszystko jest ok, nadal jest problem. Motocykl idzie tak jak powinien do 160 km/h, a potem ledwo dociąga do 190. Na 3 biegu idzie do 160 i po zmianie biegu na 4 moto jakby nie miało mocy, przyspiesza bardzo wolno i praktycznie nie ma szans dojść do końca obrotów, zmiana na 5 już nic nie daje - motocykl nie chce jechać szybciej. Wiadomo - nie jest to demon prędkości, ale wcześniej 220km/h jechał, teraz jest to nierealne. Co może być przyczyną?
  4. Na pewno zajrzę do wahacza na początku sezonu, jednak na nierównościach czuję wyraźnie, że problem leży w przodzie - nie nadąża za sprawnym wybieraniem nierówności - wrażenie jakby koło na chwilę traciło kontakt z drogą, jakby podskakiwał na nierównościach (przód) -czy może to być efekt zjechanych łożysk wahacza?
  5. No ja u siebie nie mogę mówić o pewnym prowadzaniu na dziurawych drogach w zakręcie, dlatego zmieniam na 10w. Wolę jednak żwawsze zawieszenie, a nie muła. Najchętniej zwiększyłbym jeszcze trochę kompresję, a zmniejszył odbicie. Szkoda, że zawiecha w moim moto jest tak prymitywna.
  6. 10w i nie słuchaj bredni o utwardzaniu zawieszenie bardziej lepkim olejem. Od tego są twardsze sprężyny, a nie olej. Lepkością oleju wpływasz na charakterystykę tłumienia. U mnie w gsx-e na ok 17w przednia zawiecha jest przetłumiona i jazda po naszych dziurawych drogach w zakręcie to makabra.
  7. Wałkowałem ostatnio ten temat, bo szukałem świec do siebie i ostatecznie kupiłem zwykłe Denso. Ale NGK też będą dobrym wyborem - nie wiem czy będzie jakaś szczególna różnica. A Denso były po prostu tańsze.
  8. Przerażające są dla mnie słowa niektórych, że można jechać i ponad 2 paki (na 90) i to każdy inny ma uważać. Co więcej jak kierowca widzi motocyklistę to MUSI zakładać, że ten zapie**ala ponad 200 (na 90). Proponuję spojrzeć nieco dalej niż czubek własnego nosa. I jestem bardzo ciekawy jakby te osoby śpiewały w odwrotnej sytuacji - wyjeżdżają puszką z podporządkowanej - trochę gorsza widoczność, spojrzenie w jedną w drugą, zachowanie pełnej czujności i ostrożności. Wyjazd i bum. Akurat ktoś wyleciał zza zakrętu/górki, czegokolwiek i pędził ponad 200. Żeby było jasne, w tym konkretnym przypadku nie uważam, żeby Wałęsa był w jakimkolwiek stopniu winny i to co napisałem wyżej nie odnosi się do wypadku Wałęsy a do opinie niektórych, którzy uważają, że posiadając motocykl, są w jakimkolwiek stopniu uprzywilejowani i uważają, że tylko inni MUSZĄ a oni sami mogą (wszystko)
  9. Kto poleca lakierować element polerowany ten nie wie co mówi. Bezbarwny psuje cały efekt polerki to raz, dwa na tak gładkiej powierzchni lakier nie trzyma się najlepiej (a już na alu w ogóle). Polerkę wystarczy raz na jakiś czas przetrzeć pastą do polerowania (parę minut roboty - no chyba że mocno sprawę zapuścimy). Od zawsze wiadomo, że profilaktyka jest lepsza od leczenie :)
  10. Ja wolę dać zarobić osobie, która prowadzi fajny sklep u mnie w mieści, niż kupować nie wiadomo co na allegro. Tym bardziej, że za motula 5100 z filtrem płacę 140 zł.
  11. hmm to szczerze mówiąc mnie zaciekawiliście. Bo przy małych prędkościach (jak na ósemce) zawsze skręcałem kierownicę w tym kierunku, w którym chciałem skręcić. Dopiero przy wyższych prędkościach zauważyłem, że przeciwskręt działa. jakoś nie widze tutaj wykorzystania przeciwskrętu. Ano w szkole była tylko yamaha ybr 250 i pożyczana honda cbf 250
  12. @Krzywer a jeździłeś kiedyś zjazdówką? Bo jazda rowerem po mieście a na trasach DH to taka różnica jak jazda na skuterze po ulicach, a R1 po torze. Celowo napisałem o balansie w przypadku jazdy po 8, bo na kursie jeździ się lekkim motocyklem i przy takiej prędkości, że przeciwskręt nie działa. A odpowiednie ułożenie ciała znacznie usprawnia przejazd po 8. Jasna sprawa, że balans ciała nie odgrywa już takiej roli przy "normalnej" jeździe. Ale tutaj z kolei pomaga nawyk (wytworzony również na rowerze DH) patrzenia wgłąb zakrętu oraz zwrócenie ciała do wnętrza zakrętu. A teraz jeżdżę GSXem 750
  13. Ja przed moto bardzo dużo jeździłem na rowerze, zaczynając od latania po mieście, XC, lekki Freeride a skończyłem na DH. Wydaje mi się, że sporo mi to dało w kwestii jazdy na moto, do tego doświadczenie z puszki i naprawdę dobrze czułem się do samego początki na moto na ulicy. Rower dał mi dobrą znajomość perspektywy jazdy ulicami na 2 kołach (wiadomo, że motocykl jest cięższy, inaczej się nim manewruje, jest znacznie szybszy, ale pewna perspektywa pozostaje). Jazda na ósemce była dla mnie łatwa już po pierwszym, drugim dniu. Tutaj też dobrze się czułem, po wiedziałem jak balans ciała wpływa na prowadzenie. Techniki hamowania (głownie przodem, delikatnie na początku, żeby złapać przyczepność i po 1 sek jak najmocniej). Wyczucie, że powoli tracisz przyczepność itp. To wszystko nie jest dla Ciebie nowością Na kursie mój instruktor bardzo się zdziwił jak mu powiedziałem, że nigdy wcześniej nie jeździłem na motocyklu, więc coś w tym musi być. Z różnic. Na samym początku jak jechałam (na kursie, yamaha ybr 250) całe 40km/h to czułem, że zaraz przekrocze barierę dźwieku (mimo, że w DH jeździłem szybciej po głazach, korzeniach, uskokach itp.), Ale do tego szybko idzie się przyzwyczaić. Teraz mam zupełnie odwrotnie tzn nie czuję prędkości. No i hamulce są inaczej ustawione. W rowerze przód masz po lewej stronie a w moto po prawej.
  14. Zr może być dla Ciebie małe (gabarytowo) - moto jest mniejsze od bandita. Zr 7 spalanie 4.3 l? Toż tyle gs 500 pali. No chyba, że ktoś jedzie cały czas 80 w trasie to może, może spali 4.3. Nie zmienia to fakt, że fajny ciekawy sprzęt i bardzo trwały. Poszukaj GSX 750 Inazuma (goły brat jajka) - świetny sprzęt - olejak nie do zabicia, piękna klasyczna linia. I jest większy od bandita. Większy silnik zapewnia znacznie lepszą elastyczność, motocykl nietuzinkowy. Chociaż tutaj raczej szykować by trzeba ok 7 tys.
  15. pszym - jednak tak chyba nie jest. Tym bardziej, że można zatrudnić więźnia na umowę zlecenie za 1zł brutto za dzień pracy - nie musi to być umowa o pracę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...