Skocz do zawartości

Bandzioch

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wieluń

Osobiste

  • Motocykl
    954
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Bandzioch

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Do momentu kiedy się nie przejadę i sprawdze. Zostanę przy Africe
  2. Ok, wiec może sprecyzuje to bardziej. Dam rade zrobić dalszą trasę jak kilkudniowe wakacje na moto. Jak zmienie opony to wjade w szutry i lekki teren A i przy wielkiej ochocie w zime, przy dobrej kostce posmigam też po śniegu :ohmy: Nie zamierzam wjechać w błoto po pas/ bagna wielkie górki i skakać po torze motocrossowym :laugh: Największym problemem jest to że lubię się gubić na motocyklu, szukać dróg którymi wcześniej nie jechałem, a w Polsce każda wioska kończy się szutrem i lasem :biggrin:
  3. Tylko czy KTM takie jak LC4, dadza radę w dalsze trasy np. wakacje z kilkoma tysiącami kilometrów ? Szukam kompromisu pomiędzy lekkim terenem a dalekimi trasami.
  4. Mam 191cm wzrostu i 110kg wagi, na lc4 nie będę czuł się jak na większym rowerze?
  5. Ok, czyli Africa Twin jak najbardziej się nada na moje pierwsze jazdy w terenie? Co do Ktm'ów, których szukać? Ceny 950 i 990 na polskich aukcjach rzadko kiedy schodzą poniżej 15k zł
  6. Witam serdecznie, Przez ostatnie trzy lata jeździłem na hayabusie z 2002 roku. Moto jeździ perfekcujnie, jednak ze względu na to że na jednym z treningów motocyklowych na torze zaliczyłem glebe, której konserwacja bylo pół roku z ręką w gipsie, miałem wiele czasu na przemyślenia. Aktualnie rozglądam się za dużym enduro do 15k zl. Nie interesuje mnie czy motocykl będzie miał lat 10 czy 20 ważne żeby dawał mi frajdę z jazdy. Będzie to pierwszy motocykl którym zamierzam pojeździć po bezdrożach a także zrobić dłuższą wycieczkę chociażby kilkudniową. Na hayce udało mi się zrobić trasy 1k km w jeden dzień bez większych problemów. Obecnie rozglądam się że gs1150 chociaż nie wiem czy w tej cenie coś znajdę, wiadomo im mniej tym lepiej ze względu że muszę jeszcze kupić nowy kombinezon. Bo ten że sporta nie na da sie w teren. Rozważam jeszcze bardzo africr twin która od dziecka przyciągała mnie swoim wizerunkiem. Boli jednak mała moc jak na dzisiejsze standardy, 60 koni. Czy Moto da sobie radę w dalekich trasach bezdrożach lekkim terenie ? Za czym mogę jeszcze się rozglądać. Dodam że to pierwsze enduro więc pewnie kilka gleb w terenie będzie norma.
  7. Postanowilem wiec kupic jakas uzywke. Do 5 stowek mam nadzieje ze cos wyrwe. Teraz pytanie. Wiem ze najlepiej szukac modelu takiego samego, badz podobnego, ale gdy trafil by sie jakis inny rownie wysokiej jakosci jak micron np. leo vince, arrow itp. w takim samym mocowaniu, brac? Druga rzecz, czy bedzie potrzebna regulacja?
  8. Siemka wszystkim, od kilku dni zmagam sie ze swoim wydechem w hayce. Poprzedni wlasciciel, zmineil w niej tlumik na akcesoryjny Microna 4w1. Moto z tak duza moca, nie dalo mu zbyt wiele pozyc. Motocykl upadl gdzies na prawa strone i tlumik poprsotu przyjal sile upadku. Do rzeczy. Poczatkowo wydmuchalo mi uszczelke, zaraz za mocowaniem. Rozebralem caly tlumik, jednak nie wiele moglem juz w nim zrobic, wymienilem wate na nowa, zamiast gumowych uszczelek, dodalem tytanowe paski, ktore wytrzymuja znaczna temperature i nie maja prawa ulec podczas wysokich temperatur. A jendak po kilku set kilometrach, znow to samo, tym razem uszczelka z drugiej strony. Zrobilem to samo. Do konca seznu dotrwalem. Jendak teraz problem znowu sie pojawil. Dodalem nity. Tym razem zaraz przy samym wylocie komina miejce w ktorym spawana jest koncowka tez zaczela przepuszczac powietrze. Nie mam juz pomyslow jak go jeszcze uratowac. Nowy wydech jak wiemy nie jest najtanszym wydatkiem, szczegolnie ze dochodza jeszcze pozostałe koszta np. kolektorow. Co moge zrobic z tym tlumikiem aby go uszczelnic? W ostatecznsoci zostaje spawanie, ale jest to juz dosc ostateczne rozwiazanie. W najblizszych dniach postaram sie dodac zdjecia w ktorych miejscach przepuszcza powietrze.
  9. Temat w zasadzie mozna zamknac, kupilem hayabuse 2002. Po przejechaniu sie DL i Triumphem 1050, zmienilem zdanie :D
  10. Po wszystkich tych postach, stwierdzam ze do poki nie przejade się na Dl 1000 i Apce ETV 1000 Caponord - to nie podejme decyzji. Fajnie bylo by znalezc jeszcze wersje Raid Rally, ale z tego co widze na allegro bedzie ciezko.
  11. Widze ze w twojej historii miales bandita a potem vstrom, a jeszcze pozniej gs650. Powiedz mi jak z przjscia na sportowego turyste czyli bandita jezdzilo Ci sie na dl1000. No i jak pozniej wypadl w porownaniu z Gs650?
  12. Tylko jak ta Dl'ka wypada w lekkim terenie, na szutrach, polnych i lesnych drogach?
  13. Czesc, jak co kilka lat, pytam juz was ktorys raz co wybrac? Tak, wiec przejde do sedna. Obecnie jezdze na 954, drugi sezon. Wczesniej byly dwa sezony na T'cacie - ktore wspominam calkiem dobrze. Jednak teraz coraz czesciej konczy mi sie droga..... ( tutaj mam na mysli asfalt - lubie zapedzac sie w rejony ktorych nie znam i gdzies sobie po prostu blądzić) Coraz wiecej mysle nad motocyklem "do wszystkiego" - tzn. Fajnie bylo by pojezdzic nim co dziennie, do pracy, na wakacje, a i jak braknie w/w drogi to w lekki teren. Silnik - zdecydowanie czas na V'ke ! Cena 15k. Jedyne moje doswiadczenie to tylko sportowe motocykle. Nie mam do nich jakis specjalnych zastrzeżeń, nawet na 954 po 400km w jednym dniu nic mnie nie boli. Zastanawiam się nad: DL 1000 - z opinii przeczytanych na tym forum, wydaje się byc dobrym wyborem do dalszych tras. Jednak jak ten motocykl wypada w lekkim terenie ? R1150GS - Chyba nie trzeba nic mowic. Wjedzie i wyjedzie z wszystkiego. Przeraza mnie jedynie przebieg i wiek tych motocykli dostepnych w moim budzecie. EWENTUALNIE: Nie spelnione marzenie VTR SP1 - Tutaj tylko zostaje asfalt, a najlapiej jazda po torze, do co dzinnej jazdy jakos go sobie nie wyobrazam.
  14. Problem rozwiazny, dzieki za pomoc. Po prostu chciałem byc jeszcze bardziej glosniejszy :D
  15. Poki co zrobilem fotki bez odkrecania calego wydechu. Po tym jak odkręcę śruby z fotki nr 2, nadal srodek jest nie do ruszenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...