MatMax78 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Sherman dla czego szkoda ? Wiedział na co się porywa, poza tym, to chyba jest Twoja dewiza życiowa, że lepiej wszystkiego spróbować niż potem żałować, że tego nie zrobiłeś. Więc nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem tylko zapier... ale z drugiej strony patrząc na to zdjęcie Cala na stronie motogp, można wnioskować jedno.... :) Winny jest Rossi ;)Przyznam też szczerze że jak na pierwszy dzień testów to bardzo mocne wyniki, 0,2s zabrakło Marquezowi do rekordu toru, a to jednak tylko testy.Co do V46, wynik ten daje nam cień szansy na to, że może jednak wróci na sam szczyt, czego mu życzymy :) ale raczej jest to tylko cień szansy patrząc na potencjał Hondy i mega talent młodzika MM. :)Dzisiaj wracając z pracy, patrząc na słoneczko i myśląc o testach motogp poczułem że sezon motocyklowy poznański już blisko :biggrin:.Myślę o testach w Hiszpanii ;) coś tam Urbański z SD wysyła, jakieś ciekawe oferty na zimowe testy. Być bogatym, być bogatym :) taka piosenka kiedyś leciała, pomarzyć każdy może. :)Jeszcze krótko o Aleixsie, chłopak jest niesamowity, a zarazem chyba trochę niedoceniany na padoku Motogp. Myślę jednak, że w sezonie 2015 będzie jeździł na fabrycznej Yamasze razem z bratem. :) w Tech3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MONSTER LESZNO Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 No co tu napisać o MM dobry kierowca + dobry motor = dobry wynik :) Oby dalej wszyscy zawodnicy mieli taką werwę i zaciętość w sezonie 2014 to obejrzymy zacięte pojedynki :biggrin: Ps. MatMax ciekawe Yamahy się spiszą na SD :laugh: :laugh: :laugh: Cytuj MONSTER ENERGY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Sherman dlaczego szkodaZ prozaicznego powodu, że po prostu gość jest mega sympatyczny i waleczny, więc zawsze lubiłem patrzeć, jak jeździł "drugoligową" Yamaszką. A teraz będzie grzał tyły w Ducati, no bo niby jak ma być? :( Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamkolli Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Mam takie pytanie, może dla was banalne jednak dla mnie jest to mocno zastanawiające. Na zdjęciach z testów widzę 2 modele hondy (w fabrycznym zespole), rozróżniam je po przodzie. Pierwszy to ten z przodem jak w sezonie 2013 a drugi to z takim jednym dużym pojedynczym wlotem powietrza (mówię o wlocie na czaszy oczywiście). Mam rozumieć, że Honda jeździ motocyklem z aktualnego i zeszłego sezonu na Testach na Sepang? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Sideways Stefan :) Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Te z podwójnym wlotem to są wersje produkcyjne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamkolli Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 A coś o tym słyszałem. Mógłbys mi przybliżyć czym one się różnią od tych fabrycznych(którymi jeżdżą MM, Pedrosa itp)? Sorki za te moje pytania ale jakoś wcześniej nie zagłębiałem się w te regulacje a jakoś się dokopać nie mogę, więc jeśli to nie problem to byłbym wdzięczny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 http://www.motorsport.v10.pl/MotoGP,Honda,oficjalnie,zaprezentowala,motocykl,produkcyjny,na,sezon,2014,105826.html Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamkolli Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Dzięki wielkie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie napisali w tym artykule że silnik nie będzie miał pneumatycznych zaworów i skrzyni z płynną zmianą biegów. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamkolli Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 I to wszystkie różnice? Jeśli tak to naprawdę dzięki, już wszystko jasne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie do końca. Repsolki też jeździły z tym zmienionym wlotem powietrza. Po prostu testują nowy wlot do airboxu, simple as that.RCV1000R nie ma pneumatycznych zaworów, nie ma "szybkiej" skrzyni biegów, poza tym zgodnie z innymi zasadami klasy Open - standardowa elektronika, zbiornik paliwa 24l, inna dostępność opon. Oglądać szybko, bo zaraz to Dorna zdejmie http://www.youtube.com/watch?v=4R6Q23gheqo Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 http://www.crash.net/motogp/news/200061/1/nicky-hayden-if-im-honest-its-demoralising.html Bardzo mi szkoda Haydena. Widocznie produkcyjna Honda bardzo marnie współpracuje ze standardową elektroniką. Zobaczymy co uda się wydłubać do startu sezonu. NGM Forward Racing zrobił mega deal ze swoimi leasingowanymi 'prawie kompletnymi' M1. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 No fakt....wygląda na to, że Hayden jest w jeszcze gorszym kanale, niż na Ducati. Tego się pewnie nie spodziewał i stąd taka reakcja już po dwóch dniach testów. Szkoda mi go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.