theodor. Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Jak nie będę najszybszy to przynajmniej najładniejszy :P Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ja mam za mało Kuni Mechanicznych co by grubo iść :P Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolaS Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Słuchajcie, chodzi o to, aby się dobrze bawić, pogadac, wypić wieczorem browara z dala od ujadającej żony i wrzeszczących dzieciaków, itd, itp.Lovtza miałam nie pisać ale....Ty to zawsze wiesz co powiedzieć i napisać :biggrin: czytam to i wyjazd do Poznania wspominam :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 A ja miałam nie pisać, ale napiszę: jak nie można szybciej jeździć, to można lepiej wyglądać😛 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lovtza Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) też mnie zastanawia dlaczego akurat 2003 a nie 2002 albo 2004. co w tym roku było takiego, że akurat tutaj przebiega granica. 1998 to z tego co pamiętam wypust R1 i to było logiczne... Tu nie ma żadnych teorii spiskowych. Zaproponowaliśmy aby regulamin był zbliżony tak jak to możliwe do No Budget Cup www.nobudgetcup.be To sprawdzona formuła, od lat mają tam tłumy na polach startowych (podział na 4 klasy i wszędzie full). A tam reguły są proste - motocykl musi mieć ukończone 10 lat, opony sa regulaminowe (właśnie po to aby realnie wyrównać szanse tych na motocyklu z roku 2002 i tych na motocyklu z 1996!) i minimalne wymogi techniczne. Tam to od lat działa, hula, bangla. Pisaliśmy o tym obszernie w artykule. Z czasem rozbuja się i u nas. Zobaczycie jak ten puchar bedzie wyglądał za 2-3 lata (o ile nie nie zostanie spierdolony...). Szkoda tylko że nie ma regulaminowego ogumienia, bo wtedy rzeczywiście byłyby wyrównane szanse. No ale niektórzy przeforsowali regulaminowe dojeżdżanie odpadów po zawodnikach z MP i tyle w temacie... Lovtza miałam nie pisać ale....Ty to zawsze wiesz co powiedzieć i napisać :biggrin: czytam to i wyjazd do Poznania wspominam :laugh: Nooo, było fajnie i miło ;) Szkoda, że nie urządzamy częściej takich wyjazdów ;) Edytowane 11 Lutego 2014 przez Lovtza Cytuj Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Szkoda tylko że nie ma regulaminowego ogumienia, bo wtedy rzeczywiście byłyby wyrównane szanse. No ale niektórzy przeforsowali regulaminowe dojeżdżanie odpadów po zawodnikach z MP i tyle w temacie...Mimo wszystko to chyba nie jest takie złe - bo u nas opony "pozawodnicze", które za granicą zostawia się przy śmietniku, są jednak wykorzystywane przez wiele osób (ja też bym na takich jeździł). Natomiast zapis podnoszący rocznik do 2003 ma jednak jakiś tam sens: po prostu na rynku jest wiele sprawnych, jeżdżących motocykli z roczników 2000-2001. I właśnie taki zapis może spowodować jakiś tam napływ ludzi do pucharu. Umówmy się, że to i tak są zabytki w porównaniu do tego, co startuje choćby w Rookie... Problemem jest tylko forma, w jakiej to zostaje przekazane - 2 miesiące przed pierwszą eliminacją. To jest po prostu chamstwo w stosunku do osób, które przygotowywały motocykle wg starego regulaminu (i które nie miały innego wyjścia, bo przecież ile można czekać na łaskawe pojawienie się regulaminu???). Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lovtza Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Mimo wszystko to chyba nie jest takie złe - bo u nas opony "pozawodnicze", które za granicą zostawia się przy śmietniku, są jednak wykorzystywane przez wiele osób (ja też bym na takich jeździł). Natomiast zapis podnoszący rocznik do 2003 ma jednak jakiś tam sens: po prostu na rynku jest wiele sprawnych, jeżdżących motocykli z roczników 2000-2001. I właśnie taki zapis może spowodować jakiś tam napływ ludzi do pucharu. Umówmy się, że to i tak są zabytki w porównaniu do tego, co startuje choćby w Rookie... Problemem jest tylko forma, w jakiej to zostaje przekazane - 2 miesiące przed pierwszą eliminacją. To jest po prostu chamstwo w stosunku do osób, które przygotowywały motocykle wg starego regulaminu (i które nie miały innego wyjścia, bo przecież ile można czekać na łaskawe pojawienie się regulaminu???). Cieszę się, że zaczynają być dostrzegane ewidentne plusy rozszerzenia potencjalnego zasięgu tego bałaganu. Z ręką na sercu - jesli chodzi o regulaminy, czas i formę ich ogłoszenia... to w 100% zgadzam się z Tobą. O tym, że MYC w formie z 2013 ma daleko idące ograniczenia i że nie rozwinie się przy takim regulaminie - sygnalizowałem / sygnalizowaliśmy jako Ścigacz.pl, oficjalnie i nieoficjalnie już w trakcie samego sezonu 2013! Zmiany powinny być ogłoszone natychmiast po ostatniej rundzie, jeszcze we wrześniu. Pełna zgoda. Natomiast ja swojego czasu sporo czasu poświęciłem, aby wprowadzić do regulaminu WMMP coś takiego jak kategoria a'la Moto3 - czyli 125 2T i 250 4T. To oczywiście nie byłyby prawdziwe Moto3, ale przecież teraz CBRkę 250 można kupić za śmieszne pieniądze i ją tanio użytkować. Wciągalibyśmy młodych w ten sport i może ze 100, którzy by się przez taką formułę przewinęli, może jeden pojawiłby się w WSBK? Mam nawet znajomych, którzy chcieliby się w cos takiego pobawić. No i co? No i jajco. PZM ma to w dupie. Bo prawda jest taka, że aby zrozumieć dobrze sytuację, należy zdać sobie sprawę z tego że dla PZM te całe wyścigi to jeden wielki wrzód na tyłku. I najlepiej jakby ich (z wielu powodów) nie było. Gdy to sobie człowiek uzmysłowi, wtedy wszystko zaczyna układać sie w mniej więcej logiczną całość. Ciśnie mi się tutaj na usta obszerny i soczysty komentarz na temat tego co dzieje się za parawanem tego całego bałaganu, ale te przemyslenia raczej nie powinny pojawić sie na forum publicznym. Może wieczorkiem w padoku przy piwku... Cytuj Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ciśnie mi się tutaj na usta obszerny i soczysty komentarz na temat tego co dzieje się za parawanem tego całego bałaganu, ale te przemyslenia raczej nie powinny pojawić sie na forum publicznym. Może wieczorkiem w padoku przy piwku... po dniu na Speed Day'u ;) ? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Na razie nie ma się czym chwalić, ale na pewno nie będzie tak grubo i tłusto jak u innych ;) No to jaki sens? Dokładnie, lepiej się nie pchać ze starym chrupem bo będzie szydera... Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) Lovtza tak czytam i stwierdzam, że w miarę sensownie piszesz i działasz w róznych konkretnych tematach. Nie znam Cię praktycznie, więc jak możesz napisz na jakim poziomie Ty tam (Poznań) śmigasz, żeby ewentualnie w przyszłości wiedzieć czego się spodziewać po Tobie. ;) Dowiedziałem się tylko wstępnie, że jesteś szybki ale nic konkretnego ( jak szybki ?). ;) Oczywiście jeśli nie jest to jakąś wielką tajemnicą. :wink: Dzięki.LImo, a Ty się nie przejmuj (ja mogę stać koło Ciebie) Kivi zawsze pier.... ale on to chyba robi specjalnie ;) Edytowane 12 Lutego 2014 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Ładnie się tu mówi ale czas skończyć z hipokryzją nazwy motoyoungtimer, bo przyjadą przypadkiem czesi lub inni niemcy i będą się przewracać ze śmiechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Dokładnie, lepiej się nie pchać ze starym chrupem bo będzie szydera...Jeździsz Hondą. Powinieneś być przyzwyczajony ;) Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 LImo, a Ty się nie przejmuj (ja mogę stać koło Ciebie) Kivi zawsze pier.... ale on to chyba robi specjalnie ;) Chyba nic innego mu nie pozostało po tym jak zawiódł się na wszystkich motocyklistach tego świata i rzucił to w cholerę. Jeździsz Hondą. Powinieneś być przyzwyczajony ;) Forum mnie przyzwyczaiło ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Chyba nic innego mu nie pozostało po tym jak zawiódł się na wszystkich motocyklistach tego świata i rzucił to w cholerę.Nie na wszystkich, ale na znakomitej większości :)Limo będziesz jeździł w MYT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lovtza Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Ładnie się tu mówi ale czas skończyć z hipokryzją nazwy motoyoungtimer, bo przyjadą przypadkiem czesi lub inni niemcy i będą się przewracać ze śmiechu Ale co jest większą hipokryzją? Mówienie że dziś 11-15 letnie motocyke (bo o takich mówimy) są neoklasykami, czy nazywanie imprezy gdzie jedzie 2-3 gości "pucharem" tudzież "zawodami"? Come on... ;) Lovtza tak czytam i stwierdzam, że w miarę sensownie piszesz i działasz w róznych konkretnych tematach. Nie znam Cię praktycznie, więc jak możesz napisz na jakim poziomie Ty tam (Poznań) śmigasz, żeby ewentualnie w przyszłości wiedzieć czego się spodziewać po Tobie. ;) Dowiedziałem się tylko wstępnie, że jesteś szybki ale nic konkretnego ( jak szybki ?). ;) Oczywiście jeśli nie jest to jakąś wielką tajemnicą. Jezu, kto Ci takich dziwnych rzeczy naopowiadał? :blink: To nie jest tajemnica, wystarczy spojrzeć na wyniki Pucharu Polski z 2010 roku. Od tamtego czasu nie jeździłem po torze, więc jak mogę być szybki? Sikor to jest szybki kocur jeśli już mówimy o szybkości... Cytuj Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.