Skocz do zawartości

WMMP 2014


Niesmiertelny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sikor, wyluzuj :) Sezon 2014 jest już oczywiście na straty (jeśli chodzi o Moto3), ale wiem że są chętni na starty w tej klasie. Może ktoś pojedzie nawet w tym roku, ale frekwencja zacznie się budować nie wcześniej niż w 2015...

Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

frekwencja będzie - przecież to zeszłoroczne 125 open - sam zespół Bidon to pewnie ok. 5 zawodników

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne jest to, że są to małe i wolne motorki. Ważne że można tanim, świeżym sprzętem pościgać się na równi z innymi, mieć kilkukrotnie niższe koszty zabawy i urozmaicenie w postaci alternatywnych obiektów (karting).

Koszty tego sportu nie zależą od wieku motocykla ani od ceny motocykla - one zależą od klasy pojemnościowej oraz od obiektów na których trenujemy i startujemy.

MYT to te same koszty co Rookie i nic mnie nie przekona, że jest inaczej (proporcjonalnie - wiadomo, że jedna seria ma więcej wyścigów niż inna, stąd różnice w sumarycznych kosztach). Żeby było jasne - oczywiście Rookie też można pojechać na mniejszej ilości opon, na słabo przygotowanym sprzęcie, nie jeżdżąc praktycznie track day'ów, generalnie na totalnym lajcie, bez myślenia o wynikach, ale IMHO nie po to kładzie się takie pieniądze, aby bonusem miały być murowane bęcki od reszty.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rób jaj Sikor. Przecież właśnie o tym mowa. Stwierdziłem, ze 250 4T to nędza, bo porównuję ją do 125 2T. Tak się składa, że mam przyjemność pocisnąć od czasu do czasu ninją 250R z 2011 roku oraz znacznie częściej Aprilią 125. Aprilia miażdży pod względem konstrukcji na wszystkie sposoby.

I to co napisałeś. Najtańsza opcja. Z budżetem 10 tys. zł. byłbym w stanie myśleć o starcie z szansą na wysokie wyniki. I to razem z zakupem motocykla. Nie wiem dlaczego cwajtakty są w takiej niełasce.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam śmierdzą. 2t to najlepsze sprzęty, gdyby je jeszcze produkowali (na szosę) to na bank bym takim śmigał a tak jestem skazany na gejowskie 4t :biggrin:

Gdyby nie ekolodzy to pewnie dzisiaj ze 350KM miałby dwutaktowe litry :P

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam śmierdzą. 2t to najlepsze sprzęty, gdyby je jeszcze produkowali (na szosę) to na bank bym takim śmigał a tak jestem skazany na gejowskie 4t :biggrin:

Gdyby nie ekolodzy to pewnie dzisiaj ze 350KM miałby dwutaktowe litry :P

 

Wyparcie z rynku silników 2T to nie wina ekologii, ale polityki, przede wszystkim koncernów motocyklowych. To długa historia... A prawda jest taka, że silniki 2T to najlepsze, a przede wszystkim najbardziej wydajne silniki do napędu motocykli.

Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

przeczytałem regulamin, cały, ale coś nie widzę youngtimerów :-/

 

CLASSIC to classic:

2.6.1. ZASADY OGÓLNE
Motocykle będą startować w czterech klasach:
  • OLDTIMER motocykle wyprodukowane do roku 1972,
  • CLASSIC motocykle wyprodukowane do roku 1978,
  • SPECIAL motocykle wyprodukowane do roku 1989,
  • KLASA 50 motocykle wyprodukowane do 1983 roku

 

już myślałem, YZF podrasować na tor :-P
a tu chujbombkiszczelił



No a co to jest "Classic"?

no szerman, przeczytaj regulamin :-/....

YZF750R - stary ale jary

KLX250E - tak samo... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzisz ponieważ klasa motoyoungtimer nie jedzie w ramach WMMP

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...