Skocz do zawartości

EXC 400 dla dziewczyny


Rekomendowane odpowiedzi

 

to i ja dam jakis link :biggrin:

 

szkoda takiej ładnej kobiety na tą zajawkę-jeszcze się pokaleczy albo piersi sobie spłaszczy....

 

to jest cholernie kontuzjogenny sport, u mnie jeden z śrubami w nodze , drugi szyna w kręgosłupie, trzeci cały czas pokazuje fakersa, czwartemu się w głowie poprzewracało ja się ostałem ale ja atakuje tylko podjazdy max 2 m wysokości , bez drzew półek, skrętów i nie skacze i dużo czasu kiedy inni jeżdżą spędzam na odpalaniu :D a i tak ciągle siniaki, rozcięcia......

 

pozatym bez przesady 125 dla koleżanki to lipa bo nie dotrzyma chłopakom tempa na szutrach czy poligonie -na 250 to co innego co w zasadzie nie zmienia faktu że żaden 2T nie nadaje się na długie proste....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba na odwrót ładnie pachnie (4T jest bezzapachowy), pięknie bzyka ma wręcz idealny dzwięk w sam raz dla kobiety. Ech zeszlismyz tematu ale ja kocham dzwięk 2T jazda na wysokich obrotach, odpuszczenie i ze 3 przygazówki to jest muzyka dla ucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda takiej ładnej kobiety

 

nie wiadomo, zdjęcia nie dała :biggrin:

kocham dzwięk 2T jazda na wysokich obrotach, odpuszczenie i ze 3 przygazówki to jest muzyka dla ucha.

 

co racja to racja, ale za to wkurza przy spokojnym przemieszczaniu, gdy mam wrocic styrany po lataniu te 35km to se wpinam na 525 6 bieg i tach tach tach do domciu na rezerwie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cenzura czy ki..uj , bo mi posta wcielo

 

bierz smialo exc 400 , jak nie polatasz miesiac , dwa to nikt ci nie dopasuje moto , a jak uznasz ze nie pasi to sprzedasz i poszukasz cos lzejszego.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej będzie po prostu poszukać kogoś kto ma interesujące cię moto i zagadać żeby dał się przejechać , przymierzyć się postawić flachę.......nie a ktoś z twoich kumpli tego 400 ?? pozatym na chłopski rozum skoro 520 jest dla ciebie za ciężki a według majora 400 waży to samo to jakim cudem oczekujesz że będzie lżejszy ??

 

 

co racja to racja, ale za to wkurza przy spokojnym przemieszczaniu, gdy mam wrocic styrany po lataniu te 35km to se wpinam na 525 6 bieg i tach tach tach do domciu na rezerwie :cool:

 

no ja mam odwrotne wrażenie -w crm 125 zapinałem 5, 6-7obr i sobie 70km/h wracałem w xr 600 przy 80km/h po 15km ciągłej jazdy mam dosyć, przypomina mi się stanie przy betoniarce i wycie agregatu prądotwórczego-no taki sam dźwięk średnio zajebisty :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crm czy dt to inna bajka, silnik chodzi tam całkiem inaczej niz w exc, mnie głównie to skłoniło do wymiany sprzętu na 4T (bo nic nie bylo z fajniejszych 2T do wzięcia kiedy miałem czas szukac moto) i jakos se parkoczę, wiadomo sprzęt toporny, ale ma tę zaletę ze kumpel na yz450f juz mi nie ucieka jak chce, dwuseta nie robi tez na takich długich podjazdach gdzie trzeba bardzo szybko przyspieszyc, mamy kilka takich miejsc,co ciekawe łatwiej tam mają ludzie na crossach 450 niz na exc 250, ło takie cus

 

tutaj typ napiera chyba na crossówce , obczaj moment przyspieszenia w 43s i koniec praktycznie na odcince, 2t ma duzo gorzej w takich miejscach

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krotka jazda pożyczonym moto, to nie to samo co jazda swoim sprzetem po wczuciu sie w niego , chyba tylko swiatowa czolowka mogla by wsiasc na obcy motocykl i zapinac nim jak swoim dobrze znanym. Nawet glupie ustawy zawieszenia duzo znacza.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wszystko to kwestia stylu jazdy i oczekiwań.

Na tor 250 4T czy zweitakt pewnie lepszy. W trudniejszym terenie już trzeba tym umieć jechać. 400 exc nie jest aż tyle cięższy od XR125 by nie pozwolił latać. Gorzej z wysokością siodła. Moc do ogarnięcia, bardzo fajny motorek.

Córce do nauki kupiłem Dr125. W papierach ma 115 kg ale wydaje się dużo lżejszy od DRZ400 (teoretycznie 117 kg). Inna sprawa to wysokość kozy. To może być większy problem na początek.

Chłopakom zawsze czegoś brakuje, a to mocy, a to wchodzenia na gumę z garści a to zawiasów. Lepiej popytaj wśród dziewuch np na FAT. Znam taką jedną co na AT objechała kawał świata, latała i 2T, teraz na Scherco 300. I powiem ci że robi to świetnie choć jest chyba niższa od ciebie. Ważne są umiejętności, rozsądek i determinacja. Technika (sprzęt) tylko pomaga. A jak zaczyna przeszkadzać to trzeba go po prostu zmienić. Kupuj więc na co masz chęć ze świadomością, że możesz się mylić. Pytanie o wyższość Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy, na wszelakich forach zwykle nie przynosi odpowiedzi a jedynie podsuwa kolejne pytania. A czy to coś ułatwia?

To piszę ja, stary pierdoła z krzaczorów.

 

Pozdr

rr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Wszystko to kwestia stylu jazdy i oczekiwań.

Na tor 250 4T czy zweitakt pewnie lepszy. W trudniejszym terenie już trzeba tym umieć jechać. 400 exc nie jest aż tyle cięższy od XR125 by nie pozwolił latać. Gorzej z wysokością siodła. Moc do ogarnięcia, bardzo fajny motorek.

Córce do nauki kupiłem Dr125. W papierach ma 115 kg ale wydaje się dużo lżejszy od DRZ400 (teoretycznie 117 kg). Inna sprawa to wysokość kozy. To może być większy problem na początek.

Chłopakom zawsze czegoś brakuje, a to mocy, a to wchodzenia na gumę z garści a to zawiasów. Lepiej popytaj wśród dziewuch np na FAT. Znam taką jedną co na AT objechała kawał świata, latała i 2T, teraz na Scherco 300. I powiem ci że robi to świetnie choć jest chyba niższa od ciebie. Ważne są umiejętności, rozsądek i determinacja. Technika (sprzęt) tylko pomaga. A jak zaczyna przeszkadzać to trzeba go po prostu zmienić. Kupuj więc na co masz chęć ze świadomością, że możesz się mylić. Pytanie o wyższość Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy, na wszelakich forach zwykle nie przynosi odpowiedzi a jedynie podsuwa kolejne pytania. A czy to coś ułatwia?

To piszę ja, stary pierdoła z krzaczorów.

 

Pozdr

rr

dziękuję, pomogłeś mi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Córce do nauki kupiłem

 

co za czasy, dziewuchy sie na motory garną, rrolek tylko pamietaj ze jak się raz tym zainteresuje to juz nie ma odwrotu :D

a kumpel dawal synowi na 18naskę swoją ex crossówke i wszystko co potrzeba do zabawy na niej, ale synio woli siedziec na fejsie i grac na kompie, wiec musiał sprzedac, "za moich czasów" trzeba było zapier.. w porzeczkach i innych malinach cale lato zeby se mztę kupic :P

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...