Jamello Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 (edited) Witajcie wszyscy :)Posiadam Bandita 1200s Special Edition z 1999r.Problemem jest ustawienie silnika, luzy zaworowe zrobione są wg norm, wyczoszczone gaziorki i synchro zrobione, świece zapłonowe nowe, filtr powietrza nowy.. Wciąż faluje na wolnych obrotach, przy schodzeniu z obrotów poniżej 3000 obr/min szarpie, ma dziurę w obrotach.. Od razu się kapnąłem, że wina leży po stronie składu mieszanki. Niestety gaźniki nie posiadają regulacji składu mieszanki, z tego co widziałem jest ustawiony skład na stałe bez możliwości regulacji.Oznaczenie gaźników to Mikuni 27e5 k833, szukałem coś na ich temat, lecz bez skutku.Proszę o jakiekolwiek wskazówki ;) Edited August 31, 2013 by Jamello Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Jak można zrobić synchronizację gaźników 14 letniego motocykla bez ich uprzedniego wyczyszczenia ? Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamello Posted August 31, 2013 Author Share Posted August 31, 2013 Przepraszam, nie dodałem, że zostały wyczyszczone ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dudek Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Ale jak jeżeli nie dostałeś się do śrub składu mieszanki ? Quote Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamello Posted August 31, 2013 Author Share Posted August 31, 2013 Rzecz w tym, że te gaziorki nie mają owych śrób, myślałem, że ściągnę plomby, ale nawet ich nie ma :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qurim Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 WTF? A w dobrym miejscu szukasz? Poka foty bo nie wierzę. Plomby, zaślepki, ograniczniki obrotu śruby owszem, ale żeby w ogóle nie było ich? Nie wierzę... Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toowdie Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Na moje i tak masz zatkany układ wolnych obrotów w przynajmniej jednym gaźniku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamello Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Kurcze, nie mam chwilowo czasu, by wymontować gaźniczki i zrobić zdjęcie..Może faktycznie jeszcze syf się jakiś dostał, tym bardziej, że przez zapomnienie nie sprawdziłem filterka paliwa w zbiorniku..W innym B12 pamiętam, że były troszkę inne gaźniki, lecz z regulacją składu mieszanki, do śrubki której, dostawało się od spodu, tak też przeszukałem z każdej strony, z naciskiem na spód. Albo ja jestem ślepy i nie widziałem plomb, albo te gaźniki z oznaczeniem, którego nigdzie nie znalazłem, nie posiadają tej regulacji...Osobiście nigdy się nie spotkałem z brakiem regulacji składu, a Wy? Mieliście może podobną sytuację? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zielorz Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Musi być jakaś regulacja, dawaj te foty :P A tak btw nie wspominam miło żadnych gaźników od B12 i B12,5. 600 nigdy nie sprawiają problemu, a 1200 rzadko kiedy wychodzą przy pierwszym podejściu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamello Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Postaram się jak najszybciej je wrzucić, chwilowo muszę złożyć parę gratów, by uprzątnąć w garażu :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamello Posted September 6, 2013 Author Share Posted September 6, 2013 Przepraszam, są faktycznie zaślepki do regulacji składu mieszanki ;) moja nieuwaga :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qurim Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Musi być jakaś regulacja, dawaj te foty :P A tak btw nie wspominam miło żadnych gaźników od B12 i B12,5. 600 nigdy nie sprawiają problemu, a 1200 rzadko kiedy wychodzą przy pierwszym podejściu. Fakt. Ja na myśl o carbach w Bandziorze łapię ponurą minę. Lubiłem te motocykle do czasu aż trafiłem na serwisie kilka ruin na siłę reanimowanych. Po nocach się śniły. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamello Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Świetnie Cię rozumiem Qurim..Jak już znalazłem regulację, tak teraz coraz bardziej zachodzę w głowę, co może być nie tak.. ustawione ma 2.5 obrotu składu mieszanki na każdym gaźniku, wciąż są wahania obrotów na wolnych, szarpie na niskich obrotach i dziura w obrotach pojawia się około 4tys.Wkręcając regulację o ćwiartkę, dziura w obrotach się powiększa, a znów wykręcając pojawiają się "stuki" coś jakby cofało w gaźniki, samozapłon i wolniej schodzi z obrotów..Możliwe, że winą jest głowica, tj. nieszczelność zaworów? Bo zaczynam się poważnie gubić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lidkus Posted September 12, 2013 Share Posted September 12, 2013 Siema ! Poziom paliwa w gaźnikach sprawdzałeś? Te cofanie i strzały to z niedoboru paliwa na wolnych obrotach :) Na moje gaźniki są zafajdane w kanałach, sprawdź także czy przewody WN nie mają przebicia, w banditach i fazerach przyczyna chu**wej pracy na jałowych obrotach. No do sprawdzenia także kolor świec. Do takich eksperymentów świeca colortune się przydaje a w banditach to już w ogóle.... LwG Quote Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamello Posted September 12, 2013 Author Share Posted September 12, 2013 Poziom paliwa był w porządku, ale może faktycznie pobawię się w czwarte czyszczenie gaziorków... :DJestem hardcorem i sprawdzę przewody ręką na zapalonym silniku, ale czy macie jakieś inne sposoby? Niby po ciemku powinno być widać, ale nie jest to 100% pewność ;pMyślę kupić w końcu te świece, dość często ustawiam silniki, lecz zawsze na słuch i wyczucie.Dzięki za naprowadzenie ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.