samonek4 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Witam, Mam pytanie odnośnie konieczności wymiany oleju w motocyklach bez filtra oleju. Czy żeczywiście w takim motocyklu trzeba wymieniać olej dwa razy częsciej niż w normalnym motocyklu z filtrem? Proszę o opinie osób które posiadają motocykl bez filtra oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 W mojej Hondzie CB360K wymieniam co 1000 km Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Co 1000km to raczej nie będę wymieniał....Dziennie robię 70km na dojazdy i mam już nabite grubo ponad 3000km od czasu gdy go zalałem świerzym olejem - pewnie czas na wymianę?Z tego co wiem to w moim motorze jest z boku śruba magnesowa która trochę pomaga w zbieraniu nieczystości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Wymieniaj jak w serwisówce i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 (edytowane) Z tego co podają producenci np. dla Yamaha Xmax należy wymienić po 3000km ale ja bym chciał trochę wydłużyć ten dystans. Edytowane 16 Lipca 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Z tego co podają producenci np. dla Yamaha Xmax należy wymienić po 3000km ale ja bym chciał trochę wydłużyć ten dystans. rób jak chcesz tylko po co pytasz jak i tak wiesz lepiej, zrób nam łaskę i napisz w końcu jaki sprzęt chcesz zakatować ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Przekonaliście mnie, że musze wymienić olej w moim Ylsmco Wektor FD 150-3 150cc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Mam podobny problem na nauce jazdy z hondą cbf 125. Występuje spore obciążenie i to na chłodzeniu powietrznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 (edytowane) Przerobiłem parę service manuali i gerenralnie to jest tak, że motocykle bez filtra powinny mieć zmiany olej mnie więcej co 3000km. Gdy przedwczoraj wymieniałem olej i odkręciłem z boku śrubę od filtra( pierwszy raz ją odrkęcałem ) to okazało się,że tam jednak jest filtr: sitko ze sprężyną które wygląda mniej więcej tak:http://image.ceneo.pl/data/products/17048666/i-romet-filtr-oleju-ht50qt-sitko.jpg Edytowane 21 Lipca 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Korba nie przejdzie więc całkiem dobry filtr.Zawsze możesz zastosować się do tej rewolucyjnej prawdy:http://www.wiatrak.nl/1035/wielka-samochodowa-tajemnica Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Nie wiem ile jest prawdy w tym co mówi Henk de Groot z Castrola ale wyraznie zaznaczył:że filtr trzeba wymieniać regularnie bo to w nim osadzają sie zanieczyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Silnik pięciobiegowy? Jak tak to prawdopodobnie od strony sprzęgła, na wale masz przykręcony fabryczny filtr odśrodkowy. Jak będziesz coś grzebał przy sprzęgle to go rozkręć i wydłub syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 sorki za odswiezenie kotleta , ale mam pytanie . W sierpniu jade VFRą do Czarnogóry , pozniej na Rumunie - trasa bedzie liczyla jakies 6 tys km , olej wymienialem prawie 7 tys km temu ( wiosna) - i tu pytanie , wymieniac olej przed wyjazdem ? czy jak zamiast ksiazkowych 12 tys km ,zrobie 13 - 14 tys to cos sie stanie ? moto nie zuzywa oleju . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Wymień przed wyjazdem a po powrocie spuść i sprawdź jego stan wtedy znajdziesz odpowiedź. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Lepiej wymien, w trasie masz zwykle wyzsze stale szybkosci i wieksze obciazenie motocykla bagazem a moze i pasazerem, wiec lepiej wymienic przed trasa i potem zrobic normalny przebieg do nastepnej wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.